Ajattelin tilata tietokoneen osia Saksasta, joten ajattelin että millaisia maksuja minun pitää laskea mukaan hintaan, jotta saan lopullisen hinnan. Tullimaksuahan ei vissiin tule koska asiointi tapahtuu EU-alueen sisällä, mutta miten ALV:n laita? Meneekö Suomen veroprosentin mukaan vai Saksan veroprosentin. Onko vielä mitään muita maksuja mitä täytyisi huomioida?
Millaisia lisämaksuja Saksasta?
osiasaksasta
1
87
Vastaukset
- zip---
EU:n alueella ei makseta veroja. Alv = arvonlisävero.
Saksan mukaan lasketaan verot, eli yleensähän verot on sisällytetty myyntihintaan. Maksat siis sen hinnan joka nettikaupassa ilmoitetaan. Ja postikulut. Ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003