Missä on Laukaan hurmaavimmat myyjättäret?
Laukaan kauneimmat myyjät?
55
3384
Vastaukset
- Alokas98
15v sitten oli k-kaupassa yks ihana nainen. Sen jälkeen en o käyny mutta varmaan vieläkin yhtä ihana.
- sielä_parhaat
laukaan essolla
- ddffgghh
Laukaassa on joko rupisia anorektikkoja tai sitten perse maassa laahustavia kulahtaneita plösöjä
- hdhfhhejjdjf
Siltähän se saattaa tuntua jos on homoseksuaali.
- Halpuutettua
Onkos Laukaa myytävänä ? Saatan ostaa jos myyjä kohdalle osuu
- fgggy
Osta vaan ja voit samalla räjäyttää koko paskan taivaan tuuliin
- asiakas77
S-marketissa ;)
- ffghhj
Siwan nurkalla nämä ihanat virtsalta tuoksuvat puliakat aahhh
- UNOHDAkokojuttu
Mitä vitun väliä kun jokaikinen on varattu jo aikoja sitten ja niillä ketkä kohta vapautuu on kymmenen kilometrin jono miesehdokkaita oven takana?
- missiainesta
Laukaan kaupoissa on kyllä kieltämättä parhaan näköiset myyjät mitä olen eläessäni nähnyt, upeat muodot! kyllä on mukavaa käydä ostoksilla kun saa silmänruokaa samalla :)
- asiakasmies
Siwassa on ollut hyvännäkösiä ja Lidlissä myös. Voisin maksaa vähän extraa aina siitä jos osuu kohdalle kaunis myyjä ;)
- päivänpiriste
on on ja myös S-marketissa sekä alemakasiinissa. Harmi teille jotka vaan valitatte kyllä itselle kelepaa Laukaassa asua
- ddfffg
Paskaa se niittenkin perse suoltaa
- opelius
Kuten sinukin perseesi, ja epäilemättä sinulla on kaksi peräreikää ylä ja alapää.
- näionäreet
näinhän se menee
- hmhmmmhm
K-market & lidl alemakasiini..
- mnbjvhhh
Laukaa on täynnä kaakattavia kanoja rasvanahka tekotissi yh ämmiä hyi saatana
- ikäköpainaajo
Tänään oli keskisuomalaisessa kuva kauniista Sonjasta shoppailureisulla. Jopas oli repsahtanut.
- SonjaRulez
Kateellinen paska... toiset tienaa ja toiset itkee...
- nojopasosu
Ai tienaa.. no niinpä niiin, kyllä sen huomaa!
- jfjfjfjfj
Mistä se tienaa?
- tienaava
Moikka oon kassalla osa-aika töissä ja tienaan hemmetin hyvi tänääki ostin uudet leggarit makkaroile ja ukolle löylykauhan
- Eikiitosmulle
Eräs l kuvittelee muuta mutta ei ole kaunis vaan tavallinen pulliainen!
- Kinost
Missä tämä on töissä?
- as1aka5
Alemakasiinisa on se yksi terhakkarintainen myyjä. Vahinko vaan kun on niin törkeesti meikattu, kauniit kasvot piloille!
- vcccggg
Löylykauha perseeseen hiiva viiva horolle
- Löyly
Petr on ku tikkurilan värikirja
- fcgvhbjnm
Eiks se oo "värikartta"...
- cgggg
Löylykauha perseeseen kartta
- KiitosEi
Ai ne plösöt vai? Norsunvittu otsassa.
- Tiesittekös
Tää löylykauhahörhö asuu Laukaassa. Lopullinen henkilöllisyys tullaan julkaisemaan piakkoin....
- iskokosperäkös
Aivan, herää kysymys miksi se työntää löylykauhaa perseensä?
- rfffdd
Mäon on
- äähähää
Jaa mikä kävelevä ryhävalas jolla kulkee sillivana perässä
- tosimieseinaisiahauku
No ei se ole sen ryhävalaankaan vika jos sua salaa kiinnostaa miehet enemmän etkä uskalla sitä tunnustaa. Tule rohkeasti ulos kaapista vaan, kyllä ihmiset nykyään jo hyväksyy. Vai onko niin pieni ettei auta homppelihommatkaan, voi voi.
- sgfdhdhdhf
CB hemmoilla on pakopuki niin syvällä perseessä että sauhut tulee jo korvista
- Guguguugug
Cannonballin kerhotiloilla
- Asiakas843
S marketissa kauniita tummaverikköjä :)
- Ccgghyy
Samanlaisia sontatykkejä kaikki
- petolinnunp
Ccgghyy kirjoitti:
Samanlaisia sontatykkejä kaikki
Oletko myös itse sontatykki ja naama kuin se kuuluisa..............
- Harakkaa
Puhu omasta puolestas petolinnun perse
- kaunisjaruma
Olisikohan kirjoittajien syytä katsoa pintaa syvemmälle. Ei se miestenkään ulkonäkö aina naisen silmää hivele, mutta elettävänä on elämä oli sitten vaikka ruma. Siinäkin on pointti kun on tarpeeksi ruma se muuttuukin kauniiksi. Joka tapauksessa minun puolesta olkoon jokainen sellanen kun on, ei se ole saanut omaa ulkonäköään valita, kyllä tänne sopii kaikki. Se tarvitsee vain rakkautta ja sympatiaa.
- Noaaahaha
Hullu Ulla siellä huutelee
- kaunisjaruma
Osuiko piikki omaan nokkaan, eikö oma ulkonäkö ole tip, top. Harmi, harmi Noaahahahaha !
- Anonyymi
Lypsyjakkara vaara iskee aina laukaan juottolassa vapiskaa ukkomiehet
- Anonyymi
Ohho
- Anonyymi
On kauniita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kauniita.
Kulahtaneita yh läskejä
- Anonyymi
Mä oon käyny aika usein laukaassa ostoksilla k kaupassa, s marketissa, lidlissä ja tokmannilla ja monesti sellaset aikuiset muijat hymyilee mulle jotenkin sillei viehkeesti emmä tiedä miks ja ne nuoremmatkin osaa puhuu.
Thai hieroja?
- Anonyymi
Näin kertoo akaton peräkamari nysvä kaikki käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo akaton peräkamari nysvä kaikki käy
No ei nyt sentään ihan kaikki vaikka laukaassa onkin. Ainoastaan 2 jalkaset female.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt sentään ihan kaikki vaikka laukaassa onkin. Ainoastaan 2 jalkaset female.
Jotkut thai pimut on ok näkösi
- Anonyymi
S marketissa.
- Anonyymi
Lidlissä, siellä on tiukka peppuiset myyjät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1262326SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2901631En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341333Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111229Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361025- 50936
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais264898Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33874It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9846Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38835