Laukaan kauneimmat myyjät?

jujuuujuujuj

Missä on Laukaan hurmaavimmat myyjättäret?

55

3283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alokas98

      15v sitten oli k-kaupassa yks ihana nainen. Sen jälkeen en o käyny mutta varmaan vieläkin yhtä ihana.

      • sielä_parhaat

        laukaan essolla


    • ddffgghh

      Laukaassa on joko rupisia anorektikkoja tai sitten perse maassa laahustavia kulahtaneita plösöjä

      • hdhfhhejjdjf

        Siltähän se saattaa tuntua jos on homoseksuaali.


    • Halpuutettua

      Onkos Laukaa myytävänä ? Saatan ostaa jos myyjä kohdalle osuu

    • fgggy

      Osta vaan ja voit samalla räjäyttää koko paskan taivaan tuuliin

    • asiakas77

      S-marketissa ;)

    • ffghhj

      Siwan nurkalla nämä ihanat virtsalta tuoksuvat puliakat aahhh

    • UNOHDAkokojuttu

      Mitä vitun väliä kun jokaikinen on varattu jo aikoja sitten ja niillä ketkä kohta vapautuu on kymmenen kilometrin jono miesehdokkaita oven takana?

    • missiainesta

      Laukaan kaupoissa on kyllä kieltämättä parhaan näköiset myyjät mitä olen eläessäni nähnyt, upeat muodot! kyllä on mukavaa käydä ostoksilla kun saa silmänruokaa samalla :)

      • asiakasmies

        Siwassa on ollut hyvännäkösiä ja Lidlissä myös. Voisin maksaa vähän extraa aina siitä jos osuu kohdalle kaunis myyjä ;)


      • päivänpiriste

        on on ja myös S-marketissa sekä alemakasiinissa. Harmi teille jotka vaan valitatte kyllä itselle kelepaa Laukaassa asua


    • ddfffg

      Paskaa se niittenkin perse suoltaa

      • opelius

        Kuten sinukin perseesi, ja epäilemättä sinulla on kaksi peräreikää ylä ja alapää.


    • näionäreet

      näinhän se menee

    • hmhmmmhm

      K-market & lidl alemakasiini..

      • mnbjvhhh

        Laukaa on täynnä kaakattavia kanoja rasvanahka tekotissi yh ämmiä hyi saatana


    • ikäköpainaajo

      Tänään oli keskisuomalaisessa kuva kauniista Sonjasta shoppailureisulla. Jopas oli repsahtanut.

      • SonjaRulez

        Kateellinen paska... toiset tienaa ja toiset itkee...


    • nojopasosu

      Ai tienaa.. no niinpä niiin, kyllä sen huomaa!

    • jfjfjfjfj

      Mistä se tienaa?

    • tienaava

      Moikka oon kassalla osa-aika töissä ja tienaan hemmetin hyvi tänääki ostin uudet leggarit makkaroile ja ukolle löylykauhan

    • Eikiitosmulle

      Eräs l kuvittelee muuta mutta ei ole kaunis vaan tavallinen pulliainen!

      • Kinost

        Missä tämä on töissä?


    • as1aka5

      Alemakasiinisa on se yksi terhakkarintainen myyjä. Vahinko vaan kun on niin törkeesti meikattu, kauniit kasvot piloille!

      • vcccggg

        Löylykauha perseeseen hiiva viiva horolle


      • Löyly

        Petr on ku tikkurilan värikirja


      • fcgvhbjnm

        Eiks se oo "värikartta"...


      • cgggg

        Löylykauha perseeseen kartta


    • KiitosEi

      Ai ne plösöt vai? Norsunvittu otsassa.

    • Tiesittekös

      Tää löylykauhahörhö asuu Laukaassa. Lopullinen henkilöllisyys tullaan julkaisemaan piakkoin....

      • iskokosperäkös

        Aivan, herää kysymys miksi se työntää löylykauhaa perseensä?


    • rfffdd

      Mäon on

      • äähähää

        Jaa mikä kävelevä ryhävalas jolla kulkee sillivana perässä


      • tosimieseinaisiahauku

        No ei se ole sen ryhävalaankaan vika jos sua salaa kiinnostaa miehet enemmän etkä uskalla sitä tunnustaa. Tule rohkeasti ulos kaapista vaan, kyllä ihmiset nykyään jo hyväksyy. Vai onko niin pieni ettei auta homppelihommatkaan, voi voi.


      • sgfdhdhdhf

        CB hemmoilla on pakopuki niin syvällä perseessä että sauhut tulee jo korvista


    • Guguguugug

      Cannonballin kerhotiloilla

    • Asiakas843

      S marketissa kauniita tummaverikköjä :)

      • Ccgghyy

        Samanlaisia sontatykkejä kaikki


      • petolinnunp
        Ccgghyy kirjoitti:

        Samanlaisia sontatykkejä kaikki

        Oletko myös itse sontatykki ja naama kuin se kuuluisa..............


      • Harakkaa

        Puhu omasta puolestas petolinnun perse


      • kaunisjaruma

        Olisikohan kirjoittajien syytä katsoa pintaa syvemmälle. Ei se miestenkään ulkonäkö aina naisen silmää hivele, mutta elettävänä on elämä oli sitten vaikka ruma. Siinäkin on pointti kun on tarpeeksi ruma se muuttuukin kauniiksi. Joka tapauksessa minun puolesta olkoon jokainen sellanen kun on, ei se ole saanut omaa ulkonäköään valita, kyllä tänne sopii kaikki. Se tarvitsee vain rakkautta ja sympatiaa.


      • Noaaahaha

        Hullu Ulla siellä huutelee


      • kaunisjaruma

        Osuiko piikki omaan nokkaan, eikö oma ulkonäkö ole tip, top. Harmi, harmi Noaahahahaha !


      • Anonyymi

        Lypsyjakkara vaara iskee aina laukaan juottolassa vapiskaa ukkomiehet


    • Anonyymi

      Ohho

      • Anonyymi

        On kauniita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kauniita.

        Kulahtaneita yh läskejä


    • Anonyymi

      Mä oon käyny aika usein laukaassa ostoksilla k kaupassa, s marketissa, lidlissä ja tokmannilla ja monesti sellaset aikuiset muijat hymyilee mulle jotenkin sillei viehkeesti emmä tiedä miks ja ne nuoremmatkin osaa puhuu.

    • Thai hieroja?

      • Anonyymi

        Näin kertoo akaton peräkamari nysvä kaikki käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo akaton peräkamari nysvä kaikki käy

        No ei nyt sentään ihan kaikki vaikka laukaassa onkin. Ainoastaan 2 jalkaset female.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt sentään ihan kaikki vaikka laukaassa onkin. Ainoastaan 2 jalkaset female.

        Jotkut thai pimut on ok näkösi


    • Anonyymi

      S marketissa.

    • Anonyymi

      Lidlissä, siellä on tiukka peppuiset myyjät.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe