lähisukulaiset ovat aivan kummallisia miksi?suren vaan koko ajn kun kaikki on niin tylyjä eivätkä ota yhteyttä ,kaikki alkoi kaksi vuotta sitten kun aloin seurustella,myös kumppanini äiti on kans hirveän tympeä minulle miksi?toivottavasti saan pian vastauksia kaikki on niin pielessä.
onko sukuni jotenkin sairas?
1
52
Vastaukset
- rautarva
En ole ennustaja mutta älä vaivaa päätäsi ikävillä ihmisillä.Tapaa kavereitasi ja henkilöitä keneltä saat iloa,seuraa ja hyvää käytöstä.Itse olen sanoutunut irti kaikista sellaisista henkilöistä,ketkä eivät anna mulla mitään,iloa,tukea naurua.Olkoot he sisaruksia tai verisukuolaisa,tai anoppeja,annatan pitkät sellaisille ja niin olen teh nytkin,olen elämässäni sellainen kuin ja sellaisessa piirissä jossa mut hyväksytään tällasena kuin olen.Oma itse ni heikkouksineni,vahvuukseni.Eli mustavalkeasti jokon tykkän tai en tai josta musta ei tykätä,en tuppaa enkä edes asitä välittäväni! Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa.J a sun anoppis on tym peä eikä välitä ihmisistä,elämäänsä kyllästynyt mummo rukka,älä sä siitä välitä,olet hyvä ja mukava ihminen kun löydät kivaa seuraa,ukkos pitäisi tukea sua eikä äiteetänsä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002