kun löysin tai mies löysi minut, miehen jolla vielä vaimo ja lapsia, että voinko muuttaa heidän yhteiseen taloon, muija jo muuttanut viimeviikolla pois, joitain rojuja ja retkuja sillä on vielä täällä talossa. Rakastuttiin toukokuussa ja mies otti eron, heillä menny jo kauan huonosti ja nyt minä olin se piste iin päälle kun mies äkkäsi lähtä ja alkaa uuden elämän.
Aattelin alkaa remontoimaan tätä hökkeliä, mutta miehen lapset pistää vastaan, mitä teen? Nainen on kuitenkin erittäin hyökkäävä, että mietin että miten ottaa kun revin hänen tapetit pois, mutta se ei kuulu enää hälle. Vai? Lasten huoneet kokee suurenmuutoksen kun mun lapset muuttaa niihin, kun miehen lapset on niin vähän toivon mukaan täällä, et voivat sitten nukkua olkkarissa tai mennä kotio. Onko liian nopeeta vai onko hyvä et on nopeeta toimintaa, lapsetkin oppivat ja tutustuvat minuun ja ymmärtävät paremmin, että olen heidän kasvattaja ja päällikkö, jolta kysytään ja ja jota kuunnellaan.
Riitaa asumisesta
6
66
Vastaukset
- sutturatnaakat
Oho! olet sitte löytänyt uuden miehen suvustasi, ethän sinä nyt vieraita katsele.
Älä huoli, kyllä ne naikkoset ja sutturat sen ukon sulta vie, niinkö itse sanot kolmas tulee väliin ja vie sun miehen. Voi myös käydä niin ,että sutturat vie myös talon ja rahat tai juovat sunkin rahat ja sä joudut pentuinesi taivasalle, koska niillä kolmansilla sutturoilla ei ole kakaroita.
Älä turhaan ala remontoida, kun se kolmas tulee ja repii ne sun ääliöt tapettisi seiniltä pois.
Mieti vielä ja tähystele onko sutturoita ja naakkoja nurkissa jo nyt, ole varovainen :G :G :D :D - Trollinpallit
Syö Trolli se oma pees. Eikö Todellakaan sinulla Ole Muuta Tekemistä kuin Keksiä Jonninjoutavia Tarinoita. Köyhä on sinun ajatusmaailmasi. Luuletko olevasi trollauksen mestari. Sinun aivottomat juttusi tunnistaa jo ensimmäisestä sanasta. Muuta ei tarvitse lukeakaan.
Trollilla ei ole mitään. Trollilla ei ole perhettä. Trollilla ei ole ketään. Trolli syö, haisee, ja ripuloi. Trolli istuu ja itkee ja märehtii.- Trollinpallit
Tämä oli tarkoitettu Trollialoittajalle. Trolli Riitelee yksinään, kun sillä ei ole Tappelukaveriakaan.
- uusitrolli
Sää olet sitte saa-ta-nan huono Trolli, suoli"24 vois vaihtaa sut uuteen .
- Trollain
Trollilla on suolet jo mutkalla. Tukkeutumispisteessä.
- trolliummessa
Täälläkö se trollilehmä ammuu. Nyt on lypsyaika. Hoi,hoi, lehemä äkkiä kottiin utarees tulehtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078