kivespussin suonikohjut

mitätekkee94847263

Terve. Olen 15-vuotias poika ja oon jo pitkään miettiny et mikäköhän tuolla kasseissa on ku semmonen röpelöinen juttu mennee kivekseen. Sit otin asiast selvää nii hoksasin et se on suonikohju. Kiveksiin ei satu, ala vatsaan ei satu, en tunne painetta enkä et kives painais enemmä. En ees tunne muute sitä muullon ku kosken siihe eikä sillonkaan satu eikä mittään muutakaan. Se ei ole iso rypäs et semmone pieni. Nii mietin et pittääkö käyä lääkärin luona ku netistä katoin et ei tarvi tehä mittää jos ei satu yms ja nuorilla ei välttämättä tehä asialle mittään. Aattelin et jos pittää käyä nii käyn kuha koulut alkaa terkkarilla koska se ois helpompaa. Kiitos jo vastauksista etukätteen.

4

4057

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakokemus

jos alkaa oireilla ja tunnet jomotusta, käy lääkärillä.

• ldsköasldk

No jos tuo ei vaivaa millään tavalla, niin ihan turhaa sinne lekurille menet. Nuo on ihan normaaleja juttuja, toisilla enemmän toisilla vähemmän

• mitätekee

Uskalsin tännään käydä lääkin juttusilla koska asia mietitytti niin paljon. Noh mitään ei löydetty mutta minut laitettiin ens kuulle ultraäänitutkimuksiin. Ens kuuta odotellessa.

• koettua

Hyvä, että pääset ultraan! Mulla ei lääkärin vastaanotolla voitu kohjua todeta, kun kivekset oli niin kehoon kiinni vetäytyneenä. Ultraäänitutkimuksessa, joka on muuten täysin kivuton, lyötyi kuitenkin vasemmasta kiveksestä usean sentin pituinen kohju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe