Terve. Olen 15-vuotias poika ja oon jo pitkään miettiny et mikäköhän tuolla kasseissa on ku semmonen röpelöinen juttu mennee kivekseen. Sit otin asiast selvää nii hoksasin et se on suonikohju. Kiveksiin ei satu, ala vatsaan ei satu, en tunne painetta enkä et kives painais enemmä. En ees tunne muute sitä muullon ku kosken siihe eikä sillonkaan satu eikä mittään muutakaan. Se ei ole iso rypäs et semmone pieni. Nii mietin et pittääkö käyä lääkärin luona ku netistä katoin et ei tarvi tehä mittää jos ei satu yms ja nuorilla ei välttämättä tehä asialle mittään. Aattelin et jos pittää käyä nii käyn kuha koulut alkaa terkkarilla koska se ois helpompaa. Kiitos jo vastauksista etukätteen.
kivespussin suonikohjut
4
4057
Vastaukset
- omakokemus
jos alkaa oireilla ja tunnet jomotusta, käy lääkärillä.
- ldsköasldk
No jos tuo ei vaivaa millään tavalla, niin ihan turhaa sinne lekurille menet. Nuo on ihan normaaleja juttuja, toisilla enemmän toisilla vähemmän
- mitätekee
Uskalsin tännään käydä lääkin juttusilla koska asia mietitytti niin paljon. Noh mitään ei löydetty mutta minut laitettiin ens kuulle ultraäänitutkimuksiin. Ens kuuta odotellessa.
- koettua
Hyvä, että pääset ultraan! Mulla ei lääkärin vastaanotolla voitu kohjua todeta, kun kivekset oli niin kehoon kiinni vetäytyneenä. Ultraäänitutkimuksessa, joka on muuten täysin kivuton, lyötyi kuitenkin vasemmasta kiveksestä usean sentin pituinen kohju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478