kivespussin suonikohjut

mitätekkee94847263

Terve. Olen 15-vuotias poika ja oon jo pitkään miettiny et mikäköhän tuolla kasseissa on ku semmonen röpelöinen juttu mennee kivekseen. Sit otin asiast selvää nii hoksasin et se on suonikohju. Kiveksiin ei satu, ala vatsaan ei satu, en tunne painetta enkä et kives painais enemmä. En ees tunne muute sitä muullon ku kosken siihe eikä sillonkaan satu eikä mittään muutakaan. Se ei ole iso rypäs et semmone pieni. Nii mietin et pittääkö käyä lääkärin luona ku netistä katoin et ei tarvi tehä mittää jos ei satu yms ja nuorilla ei välttämättä tehä asialle mittään. Aattelin et jos pittää käyä nii käyn kuha koulut alkaa terkkarilla koska se ois helpompaa. Kiitos jo vastauksista etukätteen.

4

4089

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakokemus

jos alkaa oireilla ja tunnet jomotusta, käy lääkärillä.

• ldsköasldk

No jos tuo ei vaivaa millään tavalla, niin ihan turhaa sinne lekurille menet. Nuo on ihan normaaleja juttuja, toisilla enemmän toisilla vähemmän

• mitätekee

Uskalsin tännään käydä lääkin juttusilla koska asia mietitytti niin paljon. Noh mitään ei löydetty mutta minut laitettiin ens kuulle ultraäänitutkimuksiin. Ens kuuta odotellessa.

• koettua

Hyvä, että pääset ultraan! Mulla ei lääkärin vastaanotolla voitu kohjua todeta, kun kivekset oli niin kehoon kiinni vetäytyneenä. Ultraäänitutkimuksessa, joka on muuten täysin kivuton, lyötyi kuitenkin vasemmasta kiveksestä usean sentin pituinen kohju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82