Millainen tyttö- tai poikaystävä olisit?

Pampampaa

Kertokaa pitkästi tai lyhyesti miten haluutte. Tai kertokaa millainen tyttö- tai poikaystävä olette. Mä voin tässä aloittaa:

Antaisin pusun ekana kun nähdään tai halaisin sua. Kysyisin mitä kuuluu ja yritän saada sut suomaan mulle hymyn. Sellaisen aidon ja söpön. Mä pitäisin sua kädestä kävellessä, siis jos sulle sopii. Purisin huulta ja katsoisin maahan, jos vahingossa sanot musta jotain kivaa tai oot muuten ihana tai satut vaan olemaan söpö. Ostaisin sulle kahvin tai jotain mistä tykkään, ihan sama vaikka vastustelisit, haluun olla sulle hyvä tyttöystävä. Antaisin sulle vikat karkit pussista ja sen viimeisen palan pizzasta. Mä pärjään kyllä ilman. Höpöttäisin sulle tyhmiä. Kertoisin mitä mieltä oon siitä ja tästä ja mitä haluaisin tehdä. Kyselisin sulta kaikkea mahdollista tai sitten antaisin sun kertoa ilman kysymistä, ihan miten haluaisit. Pussailisin sua ja kysyisin onko kaikki hyvin. Veisin sut katsoo öistä taivasta tai ilta-aurinkoa.

Toisaalta mä taas kiusoittelisin sua. Unohtaisin sun synttärit ja kaikki sovitut tapaamiset ilman muistuttamista. Olisin yhtäkkiä ihan hiljaa ja olisin vähän outo. Laittaisin sulle keskellä yötä viestejä mun mahtavasta ideasta tehdä jotain tai jos en vaan saisi unta. En ihan tajuaisi kaikkea mitä puhut ja pyytäisin kokoajan tarkentamaan. Unohtaisin vastata siihen sun viestiisi. Pakottaisin sut käymään mun kanssa tuolla ja tuolla ja voi pliiis mennään vielä tonne! Hermostuisin sulle jostain naurettavasta jutusta ja olisin vähän ärsyttävä.

111

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksupaksu

Haha <3
      Oon ite kans tyttö, mutta siis..
      Olisin sellanen kiusotteleva. Alkasin oikeest vaa riisuu itteeni sun edes, ku sul olis joku tärkee meno.
      Sit olisin sillee tosi outo, et ehdottelisin sulle keskel yötä, et mennää lenkille. Joskus mul on ihan liikaa energiaa yöllä ja tekis mieli vaa juosta maratoni. Sit olisin vaa sellanen hihittävä pikkutyttö sun vieressäs ja tekisin sulle kaikkee; purisin sun korvaa hellästi ja naureskelisin.
      Olisin silleen villi ja outo oma itseni.
      Jnejnejne :3

• Jeemaratoni

Siitä vaan juoksemaan maratonia keskellä yötä mikä oiskaa parempaa tekemistä :D

Juokseminen on parasta xD

• yöjuokseminen

yöjuokseminen 6/5

• 99tytsy

Oisin aito joka rakastais aidosti. Ku nähtäs vaik jossai kaupungil voitas mennä ostaa vaik mansikoit ja sit rannalle istuu. Rannal sit höpetettäs kaikkee. Alkasin selittää sulle mitä haluun tulevaisuudelt huomaan et katot sillee vähä okei joo voisko toi lepettaa sit oisin sillee sori sua ei sua varmaa kiinnosta ku selitän kaikkee tulevaisuudest mut sit huomaisib et oisin ollu vääräs. Sanot vaa tottakai mua kiinnostaa ja haluun tietää ja kuulla lisää. Sitte iha muute vaa oltas söpöiltäs välil niitä riitoi tulis mut niist selvitää ja ne kuuluu suhteesee. Suhde ei oo täydellinen ellei oo riitoiki joskus. Kuuntelisin auttasin ja tukisin sua jos olis vaikeet. Haluisin saada sulle hymyn huulille. Välillä ja tärkeinä päivinä ostasin lahjan ja tekisin yllätyksii. Vaikka sul ois huono päivä ja huutaisit mulle koittasin auttaa sua mut jos huudat painu vittuun nii huutasin kyl takasi ja lähtisin. Seuraavan päivän sovittas ja oltas taas onnellisii. Seksi ei oo se tärkein asia mut osaan olla tuhma ja tehä kaikkee kiusottelavia juttuja. Sen huomais kuvis mitä sulle lähetän ja laittasin viestii ja ku nähtäs ei ain mut välil pitää tuhma olla ;D Oisit selkä seinää vaste. Kietoisin kädet sun niskan taakse. Suudeltas. Pitkä intohimonen mut samal nii hellä suudelma. Vasen käsi lähti seikkailee alas päi kunnes ois sun haarois ja painasin sun munaa hiljaa.

• mikostorman

Sä oisit just unelma mulle mäki oon 99 mis päin asut ja tuu faceen juttelee @miko storman

• 99tytsy

Uudella maalla oks sul kikkii ;3

• 98poika

Ihanalta kuulostat :3 Laita vaik kikkis? :)

• 99tytsy
        98poika kirjoitti:

Ihanalta kuulostat :3 Laita vaik kikkis? :)

19salla99 :3

• Tollanevaan

Oon tyttö

Aina kun nähtäis halaisin sua ekana ja muutenkin aina välillä. Ja pussaisinkin joskus. Pitäisin sua kädestä jos haluisit. Puhuisin sulle kaikest ja kuuntelisin. Aina jos sul olis tylsää keksisin jotai tai vaan juttelisin. Kyselisin sult ja vastaisin jos kysyisit mult. Antaisin sulle jos mul ois karkkii mut ottaisin kans jos tarjoisit.

Toisaalta antaisin sulle myös omaa tilaa kun sitä tarvitset ja myös vaatisin sitä itse jos tarvitsen. Pyytäisin sua kanssani paikkoihin ja haluisin nähdä sua tai ainakin jutella jos olisi tylsää.

Jos nähtäs voitas istuu vaik rannal tai kirjastos tai.jossain. Voitas ostaa jotain syötävää ja istuskella. Tai sit kävellä kaupingil tai tehä jotai mitä sä tai mä haluisin.

Välil riideltäs mut sovittas koska en haluis olla sulle vihainen.

Söpöiltäs ja sanoisin aina sulle kui komee oot.

• likethat2

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet :>? :) psst. tuollaisella luonteella saat vielä upean poikaystävän :)!

• Tollanevaan
        likethat2 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen olet :>? :) psst. tuollaisella luonteella saat vielä upean poikaystävän :)!

Oon 13 :)

• Hyvähyvä

tolla luonteella tulee aika varmasta upea poikaystävä :) onnea vaan :D

• ksozb
        Tollanevaan kirjoitti:

Oon 13 :)

Onko kik?

• 13vkansjapoika

Tuu kik juttelee: Niqsuz

• 0114

Mä oon 01 poika ja huono kirjottaa
      Mä aina olisin sun kaa ku sä haluaisit jakaisin kaiken sun kanssas mä en häpeis sun kaa olemista mä tekisin mitä vaan että sä olisit onnellinen. Annan sulle omaa rauhaa jos haluat ja en olisi musta sukkainen vaikka juttelisit muille pojille koska tiedän että oon sun ainoa oikeaa ja toisin päin. Näyttäisin rakkauteni ja pussailisin sua aina kun saan tilaisuuden en kinuisi seksiä kunhan sitä edes joskus saisi. Oisin aina uskollinen sulle. Jos sull on joku hätänä kuuntelen sua ja tuen sua.
      Saa laittaa kikin

• tyttölahesta

Onks sulla kikkiä? Haluisin tulla jutteleen

• lahestakanssa

Mikä sun kik on

• Kirsikkapusu

Niin oisko kikkiä?

• 0114

on kik mutten laita laittakaa tänne

• hehemäpk
        0114 kirjoitti:

on kik mutten laita laittakaa tänne

tuu kik muijaaa

• 13vtyttö

Oon 02 tyttö ja surkee kirjottaa XD
      Tälläinen tyttöystävä olisin:
      Rakastaisin sua, aidosti. Olisin aina lohduttaas ja auttaas sua jos tarvisit mua. Kun oltais kaupungilla halailisin sua ja naurettais yhdessä, yöisin haaveilisin susta. Seksi ei ihan vielä kuuluisi asiaan mutta parin vuoden päästä kyllä :3 Jos oisit huonolla päällä, lohduttaisin sua. Vaikka huutaisit "Painu V***uun" niin en painuisi. Pysyisin sun vierellä ja lohduttaisin. Jos oisit kipee veisin sulle läksyt ja oisin sun kaa. Ei mitää välii vaik sairastuisin myös. Jos sua kiusattais, haistattaisin niille paskat ja seisoisin sun rinnalla. Puhuttais tuhmia kikis ja wapis ja kahdestaan :3 Joskus tulis riitoja mutta selvitettäis ne. Riidat kuuluu suhteeseen, mutta ei haittais vaikka niitä ei oiskaa ;D Kiusoittelisuin sua ja hengaisin sun kavereiden kanssa myös ja toisinpäin :) Jos et jaksa lähteä kaupungille niin ymmärrän enkä kinu :3
      Mutta vaatisin sulta myös samoja asioita :)

• notuota

Jos oot oikeesti tommonen saat 99% varmasti hyvän poikaystävän! :D

• jhoshdo

Onko kik?

• Höpötiköpöti

Laittakaa kikkii, tulisin ilomielin kikkaa, kuulostaa nii ihanilt nää teiän jutut. :D

• Hihiii

19salla99 siit vaa kikkaa :D

• oupoiluskata

Olen poika

Rakastaisin tehdä kahdestaan ihania asioita, kuten mennä meren rannalle katsomaan auringonlaskua tai muuten vaan johonkin rauhalliseen paikkaan retkelle. Jos sulla ois murheita antaisin sun itkeä mun olkapäätä vasten ja silittäisin sun hiuksia. Molemmat luottais toisiin sataprosenttisesti. Kertoisin sulle kaikki mistä mulle tuli hyvä fiilis ja mikä painaa mieltä, sama toisinpäin. Urheiltais yhdessä, kiiveettäis puuhun, hypittäis trampalla tai sitten vain makoillaan sängyllä ja jutellaan. Kehuisin sun upeita hiuksia ja kirkkaita silmiä. Tekisin vaikka kampauksia sulle joille naurettas sitte koska ne on nii karseita. Nukuttais yö saman peiton alla, toisiin käpertyneinä. Meiän ei tarvis laittautua toisia varten koska me pidettäis toisia upean näköisinä ilman laittautumistakin. Olen muuten aika ujo, mutta sun seurassa voisin olla oma, rento, itseni. Välillä olen villi, välillä todella rauhallinen. Tykkäisin puhua syvällisiä sun kanssa. En ikinä haluaisi muuttaa sua.

• Alasvajonnut

Minkä ikäinen oot? Apua olenpa alas vajonnut, kun täällä alan ihmisiltä kyselemään tälläsiä. :D

• oupoiluskata

Kohta 14

• oontyttölahesta

Onko sulla kikkiä?

• Tyttö01

Mistä päin oot

• oupoiluskata

Ei oo kikkiä ja oon oulusta

• 14wee

Voikko kertoo ittestäs jotai

• oupoiluskata

Ööm... Noh, oon aika lyhyt, vähän päälle 150cm. Mulla on ruskeet perushiukset. Oon aika ujo, punastelen joskus. Liikun paljon, ja oon hoikka. Musiikki on todella lähellä mun sydäntä. Olen ystävällinen ja rauhallinen pojaksi, mutta läheisten ihmisten seurassa oon joskus villi.

• Oulustaoon

Onko sul ig?

• agidvkgd

On mutta en laita sitä tänne

• 14wee

Onko mitää mis vois tutustuu

• oupoiluskata

Mulla ei oo ku snapchat ja wappi instan lisäksi, mutta se vaa että en halua laittaa mitää tänne. :() Hankalaa. Muuten, voisitko sääki kertoa jotain itestäs?

• 14wee

No tämmöne pohjois-pohjanmaalaine tummanruskee hiuksine, ruskee silmäne, 165cm pitkä tyttö. En ole mikää sairaan laiha, mutta en myöskään mikään ylipainoinen. Ujo olen jos ei tunne, mut sit ku tutustuu nii oon kyl melkee kaikkee muuta ku ujo. Harrastan lenkkeilyy ja piirtämist.

• oupoiluskata

Ois kiva tutustua

• 14wee

Nii ois

• FAIRYPOWER3xHuutomerkki

Semmoi halipula paskiaine, joko vedettäis perseet ja nussittais tai katoittais South Park ja syötäis jätskii. Ois vitu hyvä.

• fgubcgik

Ei vittu mun unelma! Ooks tyttö vai poika ite poika

• kiinnostaisvaa

fgubcgik
        minkä ikänen oot?

• FAIRYPOWER3xhuutomerkki

Oon tyttö ja täytän 16 :D Lol ,en tajunnu, et tähä tulis vastaus, ku tää ny oli vähä tämmöne

• Sunmutsisjavinksutähän

En varmaan kovin kiva. Et saa viimestä pitsanpalaa, en päästä sua öisin nukkumaan, jos oon ite hereillä, mutta suutun jos et anna mun nukkua. Enkä nuku sun kanssa lusikassa kun mulle tulee kuuma tai lämpee millekkään ällösöpölle. Voisin kyllä juoda sun kanssa kaljaa ja kahvia.

• Mrlaggabl

Oon poika
      Tyttö olis kiltti, ilonen brunette.
      Pitkät tai keskipitkät hiukset poninhännällä ja ohimoilla sellaset kivat hiuskiehkurat. Joskus vähä vitsillä ärsyttäis sellaset pyöreät söpöt kasvot

Oisin kiltti, auttavainen, luotettava, hauska. Ostaisin kaikenlaista pientä kivaa jos jotain haluaisit tai ihan muuten vaa. Aikalailla mikä tahansa tekeminen kelpais.

Pahoittelen huonoa teksti
      Oon siis 15

• Tämmöinvaan

Vaikutat mukavalle :) oon ite kans 15

• Mrlaggabl

Paransit päivän :D

• Tämmöinvaan

Oot oikeesti mun unelma :D Siis harvoin täältä löytää tuollasia tekstei

• Mrlaggabl

Missä päin asut? toivon etten ala ny liian tunkeilevaks xD

• Tämmöinvaan

Etelä-Suomes, Kouvolas XD

• Tämmöinvaan

Etelä-Suomessa, Kouvolassa xd

• Tämmöinvaan

Oho tuli kaks kertaa :D

• Mrlaggabl

Onks kikkii?

• tämmöinvaan

kik on: Annmarielina

• Mrlaggabl

*tekstiä

• punkkari1997

Minä tyttöystvänä:
      Olisin vaan sun, enkä kenenkään muun Kun vietettäs aikaa yhessä keskittyisin vaan suhun :3 ja toivon että säkin tekisit saman mulle
      Halittas ja pussailtas paljon ^-^
      Tehtäs yhessä kaikkee kivaa :>
      Mutt joskus voitas vaan makoilla sängyssä tekemättä mitään
      Aina välillä kun meille tulis riitaa jostain, ni yrittäsin selvittää ne
      Antaisin sulle myös omaa tilaa
      Voisit luottaa muhun 100% ja olisin sulle täysin rehellinen
      Kiusoittelisin sua aina välillä, varsinki sillon ku sä oisit lähössä johonkin.. ;3
      Panostaisin meiän suhteeseen täysillä ja toivon että säkin tekisit niin

• 247365

Oisit just sopivan täydellinen mulle kikkii? Mun on sevantaalainen

• lonertyttö

Minä olisin tyttöystävänä:
      Vain sun omas ja rakastaisin sua koko sydämmestäni ja kun haluisit olla vaa kahestaa nii oltais. Panostaisin suhun täysil aina ku oltais yhessä
      Sit ainaki pussailtais ja halittais paljon c:
      Voitais vaan ollakkin :)
      Antaisin sulle omaa tilaa, ku sitä tarttisit.
      Sit jos meil olis riitaa, nii antaisin sun rauhottuu ihan rauhas, mut haluisin sopii mahollisimmann nopeest :)
      Luottaisin suhun ihan täysin ja jakaisin sun kanssas surut ja ilot. Toivoisin et säkin tekisit niin.

• Xdkfkfkf

Misssäs päin elelet onko kikkii

• Xdkfkfkf

Ja minkä ikäne

• lonertyttö

15- vuotias olen ja Kouvolaspäin asun. Kik on: Annmarielina

• juupsis

Kai se pitää itekki :D Oon -99 syntyny tyttö
      Tyttöystävänä olisin:

Semmonen, että tykkäisin viettää paljon aikaa jätkän kans, pussailla, halailla tai kattoo elokuvia tms makoilla vaan. Tykkäisin kattoo ku jätkä rassaa mopoja tai autoja tai jos harrastais jotai nii olis kiva käyä kattoo treenejä/pelejä :)
      En olis mustasukkanen muista muijista, ellet sit halailis yms muita tyttöjä mun nähen. :D (Siis ei haittais vaikka sulla olis paljon kaverityttöjä tai juttelisit paljon tytöille kuhan et menis tekee mitää typerää pettämään tms.)
      Jos sulla olis paha olla yrittäisin auttaa sua kaikintavoin kuuntelisin yms. Tai jos olisit pahalla päällä antaisin tilaa/omaa rauhaa jos sitä haluaisit. Tai koittaisin saaha sut paremmalle tuulelle.
      Olisin vaan sun tyttö, en halailis yms olis liian läheisissä väleissä muiden jätkien kanssa. enkä pettäis sua missään tilanteessa (koska säälittävintä mitä ihminen voi toiselle tehdä. jos kerta on parisuhteessa nii eiköhän sen yhen ihmisen pitäis riittää :D)
      En pihtais seksissä, koska se on mullekkin aika tärkeetä suhteessa. Ja kiusottelisin sua aina aamusin ku nukkusit. Kutittelisin ja painelisin vähän sieltä sun täältä. Purisin sua hellästi huulesta tai korvanlehestä. tai suutelisin sun kaulaa.
      Tykkäisin tehä sut iloseks. Ja välillä yllättää jotenkin ihan ilman syytäkään. Ostaa sulle jotain kivaa mistä tiiän et tykkäät.
      Haluisin tutustuu sun kavereihin ja tutustuttaa sut mun omiin kavereihin, että voitais tehä kaikkee kivaa porukalla. :) Haluaisin tehä sun kanssa kahestaan tai pienellä kaveriporukalla jotain lomareissuja esim. jonkun mökille, tai lähtee ajelemaan jonnekkin. käyä huvipuistoissa, festareilla tms.

Ja koska olen laiska en jaksa pidempää enää kirjottaa :D

• Jätkä98

Ois hauska jutella, jos on kikki ni tuu ihmees juttelee. Mun kik on elkku98.
        Oon siis 98 niinku nimestä voi päätellä. :P

• rakasoletminulle

Rakastaisin sinua syvästi, suutelisin otsallesi ja kertosin miten paljon välitän. halaisin sinua usein. kun olisit surullinen ostaisin sinulle lempi suklaatasi ja halaisin enkä päästäisi irti ennekuin hymyilisit minulle. söpöilisin paljon. jos suuttuisin sinulle, katuisin sitä ja pyytäisin sinulta kovasti anteeksi. naurattaisin sinua usein, tekisin olosi tärkeäksi. en käy paljon eri paikoissa mutta kanssasi lähtisin minne ikinä haluatkaan, veisin sinut kauas ihmisistä luonnon ääreen. ostaisin sinulle mekon kaupasta kun näen sellaises kaupassa, kerron miten se toi sinut mieleeni :> merkkipäivänäsi ostaisin sinulle sydänmen muotoisen kaulakorun, ostaisin lisäksi jotain muuta ja antaisin korun vasta myöhemmin illalla ollessamme kahdestaan, pyytäisin sulkemaan silmät ja sanoin " mulla olis sulle vielä jotain.." ja laittaisin korun kaulallesi seläntakaata :> seksi kuuluisi myös tietenkin suhteeseen :) ei kuitenkaan ennen kuin olet valmis siihen, ei kiirettä, ja haluaisin vain eniten että sinä saat tarpeeksesi :3 antaisin hierontaa ainakun sitä pyydät ja hakisin kaupasta jos haluat jotakin. antaisin sinulle hyvänyön suukon ja nukkuisin tiukasti vierelläsi. herätessäni ennen sinua peittelen ja annan pienen pusun otsalle, menisin laittamaan meille aamupalaa ja herättäsin kun se on valmis :) joskus saatan herätä ja pistää käden hitaasti alapäätäsi kohti toivoen että lähtisit mukaan seikkailuun ;) paitsi jollet halua tietysti. varmistaisin ettei sinulla ole yhtäkään syytä harkita meidän suhteemme kannattavuutta :>!

• rakasoletminulle

olen siis 18 vuotta juuri ja juuri ja poika :)

• jeesusmikämies

onks sulla kikkii? :o <33

• rakasoletminulle

Ei ole enää, enkä välttämättä täällä haluaisi kaikille jakaa :) mutta jos tuo nimimerkki "jeesusmikämies" ja ":o <33" kertoivat sun mielipiteesi millainen olisin, niin kiitän :D :>!!

• Riippuu henkilöstä. Jos parini vaikuttaa mielestäni maailman kiinnostavimmalta ihmiseltä, silloin olen erittäin possessiivinen tyttöystävä.

• sinuarakastaisin

Mä olisin luotettava, en salais sulta asioita, haluisin pystyä puhuu sulle kaikesta. Suutelisin ja halaisin sinua usein. Jos olisit pahalla päällä halisin ja pussaisin sua, ostaisin tai tekisin jotain erityistä, niin pitkään että saan taas nähdä hymysi. Haluisin olla kanssasi usein, tehä jotain tai vaan olla ja jutella. Antaisin sinun myös olla yksin, silloin kuin sitä tarvitset. Viestittelisin kanssasi usein, ja kertoisin kuinka rakas ja tärkee oot ja kehuisin sua. Haluisin tutustua sun kavereihin ja tutustuttaa sut ja ne mun kavereihin, niin voitais tehä jotain porukalla. Antaisin myös sinulleaikaa olla sun omien kavereiden kesken. Tärkeinä päivinä ostaisin sulle jotain kivaa, ja lähtisin kanssasi syömään. Tekisin mitä vaan jotta hymyilisit mulle.

Oon siis tyttö ja asun täällä Savossa.

• rakasoletminulle

oi kuullostat aika ihanalle :) oot jollekkin vielä unelma tyttöystävä :> itse ainakin tykkäisin (:

• deutsch

Wow. Itekki asun Savossa

• tyttö17pääkaupunkiseutu

Olisin hirvee halihirviö :P Keskustelisin kanssasi kaikesta, enkä pitäisi sinua outona tai vertaisi sinua muihin. Yrittäisin piristää sua huonoina päivinä kertomalla (hyviä?) vitsejä ja tekemällä (hyviä?) lettuja.

Jos harrastaisit jotain tulisin katsomaan tärkeitä pelejäsi/näytöksiäsi tai vastaavia. Ja jos minulla olisi mahdollisuus harrastaa lajiasi sinun kanssasi, niinku vaikka sulkapalloa tai tennistä, pelaisin kanssasi mielelläni. Antaisin sinun pelata videopelejä rauhassa (ainakin minulle tärkeää), mutta pelaisin myös mielelläni pelejä sun kanssa.

Keksisin meille tekemistä. Joskus vois mennä vaan pitämään rauhallisen piknikin, tai vois pitää lanit kotona. Ja joskus ihan vaan normaali leffa ilta. Telttailua? Animen katsomista? Laskuvarjohyppyä? Konsertti? Kaikki käy. Lähtisin todennäköisesti tekemään kanssasi lähes mitä tahansa.

Antaisin sinulle myös omaa rauhaa, enkä estäisi sinua lähtemästä kavereittesi kanssa ulos tai yrittäisi kondrolloida tekemisiäsi. En suuttuisi jos olisit kanssani erimieltä tai jos kerrot rehellisen mielipiteesi. Itsekkin kertoisin sinulle rehelliset mielipiteeni, enkä valehtelisi sinulle.

En oo hirveen hyvä kirjottaa, joten sori kaikist kirjotusvirheist :P

• rakasoletminulle

kuullostat kivalle :3

• tyttö17pääkaupunkiseutu
        rakasoletminulle kirjoitti:

kuullostat kivalle :3

Oih, kiitos kehuista :)
        Luin ton sunkin kirjotuksen ja vaikutat hyvältä tyypiltä. Ite oon heti ihan myyty kun hieronta on mainittu :P

• rakasoletminulle

kiitän :) heh, siinä vaan on jotain :D tykkäisin hieroa rakasta :3

• asdawdasd

mä syon makaroonia mozzarella juustulla ja basilika kastikkeella.

• coolstory

5/5 "juustu" maistuu

• KaruTodellisuus

Millanen tyttöystävä olisi todellisuudessa? :

- Vaatisi sinulta mahdottomia niin ulkonäön, rahan kuin luonteenkin suhteen. Suuttuis sulle jos et täyttäs niitä. Tuo 3 varapoikaystäväänsä himaan sotkemaan sun kämppäs ja hellii niiden kanssa. Käyttää sua statussymbolina ja on sulle mukava ja hellä tasan sillon kun on kavereidensa kanssa ja haluu tehä niistä kateellisia. Jos et aina oo komee tai kultanen niin ettii paremman poikaystävän ja heittää sut pihalle. Vaatii et ostat sille sellasia sadan euron kivoja "pikku" lahjoja ja viet sen johonkin viiden tähden ravintolaan. Sekä vielä se että jos tyttö lihoo tyyliin 50 kiloa tai haukkuu sut pystyyn ja sä tyyliin sanot siitä, se suuttuu sulle 10 vuodeks eikä puhettakaan mistään sopimisesta. Ja jos odotat että tyttöö paskan vertaa kiinnostaa mielipitees, ongelmas tai asias missään vitun muodossa, odotat mahdottomia.

Millainen poikkis sit on todellisuudessa?

- Mitä tahansa kunhan sulla on vähintään melonin kokoset bosat, hyvä kroppa, näyttää Miss Suomelta, on aina alasti kun ollaan jomman kumman kämpillä, ostat sille vähintään kaks kaljakorii joka päivälle ja nussii kanssas aamuin illoin. Sekä pitää viittä muuta likkaa niiden päivien varalle kun sua ei paneta ja kohtelee ilkeesti jos et anna.

• samahenkilö

*siis näytät miss suomelta ja olet aina alasti

• sarkasmi.fi

Todella tarkkaa tutkimustyötä oot kyllä tehny! Upeaa jälkeä kuomaseni! Mahtavan todenperäinen teksti! Uskomaton! Käsittämätön!

• gäh

Toisin kuin ekoissa kommenteissa, pöllisin viimeiset palat pisasta ihan vaan kiusatakseni. Mutta mulla olisi aina mukana suklaata ja tarjosin sitä tietenkin. Raahaisin poikaystävän kaikkiin kivoihin paikkoihin, joskus hullujen kavereideni kanssa, joita voi olla vaikea kestää. Haluaisin tutustua kaikkiin sun kavereihin. Selittäisin outoja juttuja koska olen outo. Voisin lintsata koulusta sun kanssa xd

On tylsää.

• Dkdkfjfi

Asuks missä ja kui vanha

• ElämäOnTylsää

Täytän elokuussa 14, asun Enkerromissä.

• SamaKunEdellinen

Eh.. Olen lapsellinen.

• Tytteliini14

Mä oisin sellanen ihana tyttöystävä joka on vähän mustis.

• Jokumuijavaan

En tiedä olisinko se unelmien tyttöystävä, mutta rakastaisin ehdotta niin paljon että sattuu. Antaisin omaa tilaa jos sitä tarvitsisit ja todellakin antaisin sulle huomiota ja mulle pystyy puhumaan kaikesta enkä menisi heti juoruamaan siitä eteenpäin. En todellakaan muuttuisi hulluks jos olisit muitten ihmisten kanssa enkä tuu helposti mustasukkaseksi vaan luotan siihen että mä oon se ainoa. Yrittäisin saada sut liikkumaan mun kanssa koska oon ite hyperaktiivinen lapsi ja rakastan liikkua ja kokeilla uusia asioita. Todellakin näyttäisin sulle jos mulla ei olisi kaikki hyvin, enkä työntäis suo ikinä pois, en ikinä. Näyttäisin sille kuinka paljon suo rakastan ja kuinka paljon sun seurasta nautin eikä ees mun kaverit mee sun edelle.

• Hjmlhg

Onks kikkii ja mis asut

• jokumuijavain

On mulla kik allijeij ja etelä suomes asu

• gghkoooohy

Olen poika 13v

Pussailisin sun kaa aina ku voin pitäsin sun kädestä kiinni, jos joku haukkuu sua vedän pataan (ellei oo nii vitu iso et kallo murtus ku se kerran lyö :D)
      Sit mä lähettelisin wapis viestii koko yön, ja mä haluisin tuottaa sulle parhaimman nautinnon seksissä, ja saisit tehä mulle melkee mitä kaikkea haluut. En häpeilis sua, jos on suruja niin mulla on olkapää mihin itkeä (toivottavasti sul myäs) nii en ny muuta keksi.

• 14ei13

Oho, siis 14 tarkotin:D

• ghhuukvfgjk

14 eikä 13 sori kirjotusvirheestä!

• höhhöh19

Ny laitoin sit 2 kertaa ku katoin ettei aluks tullu

• Muijaaaa

Oot mun unelma <3 onks sul. Snapchat tai instagram ?❤️

• kohta16wee

kattelisin lätkää 24/7 joka tapauksessa olisit munkaa tai et. eli olisin aevan ihana tyttöystävä.

• Vjcb29

Mis asutt

• tyhmiiii23

Ootte säälittäviä, hankkikaa OIKEA kumppani älkääkä täällä miettikö millaisia tyttö-,tai poikaystäviä oisitte. Tai no voisin kyl suoraan sanoa, että hankkikaa elämä

• puputäti

Tunkisin mun jalkoi sun naamalle, söisin sun ruuat ja karkit.
      Oisin tosi outo ja nolaisin sut kokoaja, en jaksais liikkuu mihinkää ja katteltais vaa kokopäivä netflixii. vääntelisin sun naamaa ja nauraisin mun omille vitseille (mulla on paska huumorintaju t.kaikki mun kaverit)
      Oisin liian hellyydenkipee ja makaisin sun päällä, ja lämmittelisin mun jalkoi sun selässä. Käyttäisin puhki kaikki sun paidat. :D
      Ja vielä mietin miks oon sinkku, oh god oon kauhee. D:

• 13vPoika

13-vuotias poika:

Halaisin sua joka päivä kun tultais kouluun aamulla ja välituntisin tulisin takaa ja säikäyttäisin sut ja halaisin. :3 Mentäis iltaisin jonnekkin kahdestaa vain istuu ja vaikka mussuttaa sipsii, yrittäisin aina piristää häntä ja kääntää huonoja asioita paremmiksi. Mentäis kahdestaan lenkille juttelemaan ja johonkin metsä poluille vain suutelemaan missä kukaan ei häiritsisi. Ostaisin kaupasta hänelle jotain aina silloin tällöin jotain herkkua ja syntymäpäivänä jotain suurempaa. Juttelesin sulle puhelimessa/wapissa 24/7 ja yölläkin puoleen yöhön vaikka tiedettäisiin et huomenna on kouluaamu. :)

Tässä nyt jonkinverran. Saa tulla pistää viestiä! Kik: Niqsuz

• etköusko

Olisin ihanin poikaystävä mitä sulla on ikinä ollut.

• olevinaanromanttinen

Pitäisin sinua hellenä. Oilisit minulle se ainot ja oikea. Makaisin sängyssä vaikka koko päivän kanssasi pussaillen ja halien. Istuttaisiin sykykkäin. Käytäisiin leffoissa. lohduttaisin sinua kun olet surullinen. Halaisin sinua takaa päin, pitäisin kädestä,pussaisin, puhuisin kanssasi tuhmia wapissa, tekisin mitä vaan jotta olisit onnellinen kanssani. "Nipistäisin" sinua takamuksesta kaveri porukassa huomaamatta.

Toivoisin sinut salille kanssani, pelaisin kanssasi pelejä joista pidät, shoppailisin kanssasi välillä en aina. Toivoisin että tekisit kanssani asioita mistä minä pidän. Olisin luotettava ja rehellinen sinua kohtaan.

Toivoisin sinulta vasta rakkautta. Samanllaista romantiikkaa mitä antaisin sinulle. Toisin yllätyksen silloin tällöin. Antaisin sinulle tilaa. Kävisin kanssasi suihkussa. Nukuttaisiin halaten. Herättäisin sinut pussaten. Antaisin sinun olla kavereittesi kanssa vaikka he olisivat poikia.

Siinä jotain.
      T: 01 poika.

• Omgunelmientäyttymys

Sä olist niin mun unelma. Missä päin asut? Ja jos haluut tulla jutteleen niin kik on nekkura. Tiiän et vastaus on monta kuukautta myöhässä.

• ForeverAlouneri

Antaisin rakkautta ja läheisyyttä nii paljon ku tarvii. Luottaisin. Ostelisin lahjoja, välil jotai vitu kallista ja joskus sit jotai halvempaa. Toisin aamupalan sänkyyn jos nukutaa kahestaa. Antaisin omaa aikaa. Mutta myös vaatisin omaa aikaa. Antaisin oman rahatilanteeni mukaan rahaa sillon ku sille on tarvetta. Veisin myöhemmin ulkomaille, ja kiertämää Suomea.

Ei vaa oo ketää kenen kaa tehä tommosii :'(

• Foreveralouneri

Olen siis 17v poika.

• lonelyboyy95

mensin illalla sun kaa kaupunkiin kävelylle, kauas kaikesta jonnekkin missä kukaan ei tunne meitä, pysähtyisin ottaisin kädestäsi kevyesti kiinni, hyväilisin kasvojasi ja halaisin lämpimästi tuulen viimassa hiustesi hulmutessa kauniisti kuun ja tähtitaivaan paisteessa pakkasyönä.
      kuuntelisin sun ääntäsi enemmän kuin mielelläni nuhkatamiseen saakka, käpertyisin vierellesi tietäen, että herään sun vierestä aamulla. teltttailisin sun kaa ympäri lamppia kesällä ja talvella yllyttäisin sua kiipeämään kalliolla ja näkisi kuinka upea vartalosi venyy mitä kauniimpiin asentoihin. hyppäisin sun kanssa järveen vaikka vaatteet päällä ja huomaisin kuinka hyvänäköinen oletkaan kun nouset vedestä kosteana. sanoisin sun kanssa kynttilän valossa pimeässä puu saunassa hieroisin sinua pitkään antaisin rentoutua, veden sihiessä kiukaalla saisin sinut menemään lumihankeen pyörimän ehkä jopa avantoon saunasta suoraan alasti. saisin töniä kauniina talvi päivänä sinua pehmeään lumihankeen jaotettaisiin leikkimielistä painia...

tässä pieni pala unelmaani joka ei välttämättä koskaan toteudu.
      20v poika

• söpööö

Awww how cute :'3

• Kirsikkapusu

Älä vaa ite oon 13v ja ipasin ite poikaystävää mut ei tuu vastaan :(((((

• Etsinunelmaani

ITe on tosiiaan 16v poika kouvolast
      Aina halaisin sua ja suutelisin kun nähtäis. Antaisim kukkia ja lahjoja. Mentäis aina kahestaan johonkin. Käytäis shoppailemassa kanssasi ja käytäisiin samalla ravintolassa muutenkin antaisin sinulle omaa tilaakin
      Tulkaa ottaa yhteyttä kikkiin kermazz

• Minätyttövain

Oon siis 13wee tyttö

Olisin sellane kiltti ja välillä vähän tuhmakin. Söpöilisin paljon, ja antaisin paljon yllätys pusuja ja muutenki... Luottaisin siihen mun poikaystävään 100% kertoisin sille kaiken, en valehtelisnenkä mitään.. Veisin sen jonnekkin rannalle kattoon auringon laskuu ja pussailtas siellä ja ostelisin sille kans kaikkee ihanaa.

Sitten sen pojan pitäis olla sellanen söpöiliä kans, sen pitäs halailla ja pussailla paljon, ja
      Olus vaan niin ihana <3

Ja ote oon 162cm pitkä tyttö oulusta, Blondi, urheilee tosi paljon.

• yks99tyttö

Mä oisin sellane joka hyväksyy pojan sellasena kun on, rakastaisin ihan kunnolla, tykkäisen söpöillä ja halii ja olla sylis ja antaa pusui koko aja :D Tai no e ny tietty koko aikaa mut aika paljo :) Sit olisin uskollinen, rehellinen, oisi välil vähä kujalla asioista, haluisi käydä yhes lenkillä ja salilla ja leffois ja viettää paljo aikaa sen oma rakkaan kanssa :) sit haluisin tehä kaikkee tavallisii juttui yhes, esim. lähtee johki vaa käveleenki, ei se tarvis olla mitäää ihmeellistä kunha oltas vaan yhessä :) Antaisin tietty omaa tilaa ja kuuntelisin enkä kertos missää nimessä ees parhaalle kaverille jos se poika nii sanois. :) Haluisin yhes hassutella ja tehä kaikkee tyhmää, en ny tarkota mitää joo varastetaa jotai kaupast, mut sellasii söpöihassuijuttui :D Ottaisin sen ihana poikaystävän matkalle jos lähettäs perheen kanssa ( matkustetaa joka talvi ja melkei joka kesäki) ja antaisin sen poja olla muittekki tyttöje kaveri. Joskus saattaisin olla mustasukkane, mut toivottavasti en paljoo :) Oisin sulle sellane romanttine ja tekisin pienii yllätyksii...esim. veisin sut vaik jääkiekkopelii jos tykkäisit lätkäst tai jotain tämmösii :) En vihottelis tai suuttuis sulle suuristakaa asioista. (en osaa olla vihane...jos oisin oisin ehk 10 minsaa max ja sit varmaa syöksyisin sun kaulaa) Haluisin keskustella kaikista vakavista asioistaki ja kuunnella mitä sulle o tapahtunu ja mitä oot tehny. Yrittäisin aina auttaa sua :) Kokeilisin myös kaikkee uutta mistä sä olisit ite kiinnostunu, enkä tyrmäis ikänä su tyhmiikää ideoita. En ois kyll mikää täydelline tyttöystävä, mut olisin nii hyvä ku osaisin ja sellane oma itteni. :)

• tyynyliina1

99 tyttö
      Olisin täysin oma itteni. Cuddlaisin tosi paljon ja hakisin läheisyyttä. Näyttäisin mun kiintymyksen sellasil arkisilla asioilla ja no emmä tiiä :D Olisin varmaa koko ajan dry humppaamas sitä poikaa ku oltas kahestaa. Lol no en ihan heti kättelyn jälkee. Mut sellast söpöö painimist vois.
      Tekisin paljo asioita poikaystävän kanssa. Kattoisin elokuvia, tekisin ruokaa ja pelaisin pleikkaa. Ja mahdollisesti olisin tukemas sitä sen harrastuksis. Ja ois hot jos se opettais mulle jtn sen harrastukseen liittyvää, tyylii just jtn musiikkii tai urheiluu.
      Haluisin et kaikki tietäis et me seurustellaan, koska se ois ihana vallantunne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      199
      1590
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      138
      1354
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1123
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      995
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      51
      950
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      902
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31