Etsin kämppistä Turun Nummessa sijaitsevaan puutalokaksioon 64m2. Asunto on kahdessa kerroksessa, joista alakerta ois sun! Hyvällä ja rauhallisella paikalla, noin 20 min kävelymatkan päässä keskustasta. Vuokra kuukaudessa vähän alle 600e. Eli alle 300 per naama. Itse olen 24-vuotias parturi-kampaaja. Sulla ei niin väliä, kunhan oot hyvä tyyppi! Laitapa mailia niin jutellaan lisää: [email protected]
Kämppistä Turkuun!
maiggis
2
106
Vastaukset
- jennnnieh
Moi! Olen 20v suomenruotsalainen tyttö joka aloittaa 24.8 socionomi opinnot Turussa. Oon vähän aikaa jo etsinyt kämppää/kämppistä mutta ei oo viel onnistanut, ootko jo löytänyt kämppiksen? jos et niin olisin tosi kiinnostunut :) voit laittaa mun (5 luokalla tekemään) sähköpostiin viestiä jos haluat tietää lisää musta! :)
T. Jenny - E.Ilona.S
Moikka!
Mä oon kanssa pommittanut sua sähköpostilla, vastaathan! =D Tää kuulostaa jo melkein liian hyvältä ollakseen totta.
Ilona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821