Kokovartalohieronta

tyttö__98

heippa! Oisin kysynyt semmoidia asioita kuin että mitä kaikkea pitää kokovartalohieronnassa ottaa pois päältä ja mitä siinä oikeastaan hierotaan? Lisäksi sitten vielä semmoinen että saako alaikäinen mennä kokovartalohierontaan ilman vanhempia tai niiden lupaa?

9

2746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieevaaan

Kokovartalohieronnassa ollaan alusvaatteilla siis naispuolinen pikkarit ja rintsikat. Hieroja joutuu avaamaan rintsikoiden hakaset selkäpuolta hierotessa, hän myös laittaa ne kiinni.

• alaatehnyt

toiset käyttää pyyhettä suojana koko vartalo hieronnassa käsitellään kaikki paitsi intiimi alueet glassisessa hieronnassa.ja ammatti hierojat ovat alastomuuteen tottuneet työnsä puolesta.

• tyttö__98

Mitenkä tuo sitten että saako alaikäinen mennä ilman vanhempia tai niiden lupaa? :) 17-vuotiaasta on siis kyse.

• Janneboyboy

Mä ottaisin ainakin lupa lapun vanhemmilta jos se hieroja on tosi tiukka. Mutta itse menen pelkkä pyyhe päällä niin hieroja saa paremmin hierottua pakarat kun alkkarit ei pysäytä pitkiä ja syviä vetoja. Mutta jotkut menee kalsarit/pikkarit päällä, mut mun mielest se on tosi noloa kun itse piereskelen aika paljon päivän aikana ja käytän muutenkin valkosia polo sport alkkareita ja niistä tulee välillä ruskeita länttejä läpi, niin eihän se oo hierojalle kiva näkymä

• näitätaas

Näitä mä en aina jaksa käsittää, että vaikka piereskelisit päivän, niin eikö vain voi käydä suihkussa ja vaihtaa niitä alusvaatteita? En usko, että hieroja arvostaa sun paskalle haisevaa persettäkään, oli housuja tai ei.

Suosittelen myös harjoittelemaan tuota takapuolen kunnollista pyyhkimistä tai sitä bide-suihkun käyttöä, jos ei ole tullut opeteltua sitä taitoa aikaisemmin.

• etero87
        Janneboyboy kirjoitti:

Mä ottaisin ainakin lupa lapun vanhemmilta jos se hieroja on tosi tiukka. Mutta itse menen pelkkä pyyhe päällä niin hieroja saa paremmin hierottua pakarat kun alkkarit ei pysäytä pitkiä ja syviä vetoja. Mutta jotkut menee kalsarit/pikkarit päällä, mut mun mielest se on tosi noloa kun itse piereskelen aika paljon päivän aikana ja käytän muutenkin valkosia polo sport alkkareita ja niistä tulee välillä ruskeita länttejä läpi, niin eihän se oo hierojalle kiva näkymä

hyio hlevlata.valkoset pikkarit. onko pitsisetkin peräti. pysykäää koloissanne hintit.

• trampadam
        etero87 kirjoitti:

hyio hlevlata.valkoset pikkarit. onko pitsisetkin peräti. pysykäää koloissanne hintit.

1. Mitä vikaa on valkosissa kalsareissa pojilla/miehillä..? Elätkö jossai keskiajal mis oli noitavainojaki?
        2. Voisitko pliis opetella ens kirjottaa enne ku alat tulla huutelee mitään?

• Koulutettuhieroja

Hei, kokovartalohieronta voi kuulostaa ensikertalaiselle vähän epäselvältä termiltä, mutta siinä siis käydään läpi koko kroppa, riippuen eri alueiden painotuksesta ja paljolti myös siitä tuleeko asiakas rentoutumaan vai onko jotain jumeja/kipupaikkoja, joihin keskitytään sitten hieman enemmän.

Suosittelen menemään koulutetun hierojan (koulutettu hieroja on terveydenhoidon ammattihenkilö, jolla on yleensä koulutusta pohjalla) käsittelyyn tai ainakin hieman tekemään taustatyötä, että onko hierojasta kirjoiteltu arvosteluja tai käyty keskusteluja ja mihin sävyyn.

Kannattaa myös mainita, jos jännittää, mietityttää tai haluat vain kysyä jotain tarkennuksia. Ammattitaitoinen hieroja kyllä ottaa asiat huomioon ja kun mieltäsi ei paina mikään niin pystyt nauttimaan hieronnastakin paremmin. Myös hieronnan aikana kannattaa kertoa, jos jokin tuntuu epämiellyttävältä/hyvältä ja sitä asentoakin saa hierontapöydällä muuttaa, jos on epämukavaa.

Kuten aiemmin jo mainittu, niin alusvaatteet asiakas voi pitää päällään. Jos haluat pitää rintaliivit päällä hieronnan ajan, niin tuolloin kannattaa valita sellaiset, joissa ei ole kaaritukia, koska ne voivat painaa epämukavasti. Joka tapauksessa asiakas peitellään pyykein/lakanoin, jolloin pääasiassa käsiteltävä alue on näkyvillä.

Tässäpäs alueet lyhyesti, mutta hieronta ei mene tuossa järjestyksessä.
      Yläkroppa= keskiselkä, yläselkä, niska, kaula, olkavarret, kyynärvarret, kämmenet, sormet, mahdolliseti myös kasvot, purentalihakset ja päänähka.
      Alakroppa = alaselkä, pakarat, takareidet, pohkeet, etureidet, sääret, nilkat ja jalkapohjat

Kysymykseesi liittyen hierontaan ja alaikäisyyteen, niin itse en näe mitään syytä, miksi tuon ikäinen ei voisi hieronnassa käydä ilman vanhempia/lupaa. Tämä periaate varmasti vaihtelee riippuen tilanteesta ja hierojasta. Jos asiakas olisi huomattavasti nuorempi, niin ainakin tiedustelisin syytä, miksei asiakas halua vanhemmilleen asiasta kertoa.

Terveisin
      Toni Ilola
      Koulutettu hieroja, sosionomi AMK
      www.studioeudokia.fi

• tyttö_98

Kiitos tosi paljon vastauksista :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe