Palsta toimii oikein mainiosti!

Suomi24-keskustelufoorumin toiminnasta on tullut useita valituksia, tälläkin palstalla.

Minulla tämä palsta on aina toiminut oikein loistavasti - kiitos siitä kuuluu Linux-käyttöjärjestelmille, joita olen käyttänyt!

Niissä toimii nimittäin KAIKKI oikein loistavasti - oli yhteys sitten mokkula, lähiverkko tai WLAN!

Kaikki palstan toiminnasta valittavat käyttävät vindovs-tubuttimia!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi__on__Windows

Tuopas on kummallista. Minä kun linuksilla koitin, alkoivat mitä moninaisemmat vaikeudet, joiden luetteloiminen tässä kestäisi todella pitkään......†
      Sen sijaan Windowsilla ongelmat ovat lähinnä muodollisia!

• kyllä_me

sun osaamattomuutesi tiedetään jo entuudestaan eli ei siis mitään uutta.

• jos on vaikeuksia päästä edes netti sivulle *ihan millä tahansa* käyttöjärjestelmällä, niin ei ole kovinkaan validi yksilö suorittamaan mitään hengittämistä monimutkaisempaa. tosin sekin saattaa aiheuttaa ongelmia sinun tapauksessasi.

• M-Karvahattu

Oikeat ohjelmat ei valitettavasti toimi kuten vaikkapa Photoshop vaan on tyydyttä epäkäytännölliseen ja rumaan Gimppiin joka pitää muuten ladata netistä mutta sehän onneksi kuulemma onnistuu ilman internetyhteyttä.

• PikkuJallu-tuhoo

Ulkonäkö onkin tärkeintä ohjelmassa.

• M-Karvahattu
        PikkuJallu-tuhoo kirjoitti:

Ulkonäkö onkin tärkeintä ohjelmassa.

Hei PikkuJallu, miksi sinulle ulkonäkö on parasta?
        Ei oikeissa ohjelmissa ulkonäöllä ole niin väliä ja esim. Photoshop nyt ei mitenkään kaunis ole.

• meitä_ei_jallu_hämää
        M-Karvahattu kirjoitti:

Hei PikkuJallu, miksi sinulle ulkonäkö on parasta?
        Ei oikeissa ohjelmissa ulkonäöllä ole niin väliä ja esim. Photoshop nyt ei mitenkään kaunis ole.

Sinä olet PikkuJallu! Sinä sanoit että ulkonäkö on parasta!

• M-Karvahattu
        meitä_ei_jallu_hämää kirjoitti:

Sinä olet PikkuJallu! Sinä sanoit että ulkonäkö on parasta!

Hei PikkuJallu, missä minä niin sanoin, missä te Jallut näitte sellaista?
        Olisiko aika tarkistuttaa se näkö tai kokeilla katsella maailmaa niillä päässä olevilla silmillä eikä sillä ruskealla yhdellä silmällä josta usein puhutaan täällä?

• meitä_ei_jallu_hämää
        M-Karvahattu kirjoitti:

Hei PikkuJallu, missä minä niin sanoin, missä te Jallut näitte sellaista?
        Olisiko aika tarkistuttaa se näkö tai kokeilla katsella maailmaa niillä päässä olevilla silmillä eikä sillä ruskealla yhdellä silmällä josta usein puhutaan täällä?

Haukuit GIMP:iä rumaksi! Sinä jallu olet PikkuJallu! Sinun jallu olisi aika tarkistuttaa se näkö tai kokeilla katsella maailmaa niillä päässä olevilla silmillä eikä sillä ruskealla yhdellä silmällä josta usein puhutaan täällä!

• Sekaisin_kuin_seinäkello
        meitä_ei_jallu_hämää kirjoitti:

Haukuit GIMP:iä rumaksi! Sinä jallu olet PikkuJallu! Sinun jallu olisi aika tarkistuttaa se näkö tai kokeilla katsella maailmaa niillä päässä olevilla silmillä eikä sillä ruskealla yhdellä silmällä josta usein puhutaan täällä!

Hei Jallu, Gimp on ruma ja kankea ja se on aivan totta, mutta mitä sitten ja missä olen sanonut että ohjelmissa on ulkonäkö tärkein asia ja parasta?

• kannatetaan

Palsta tosiaan toimii täydellisesti. Se on vain väärän niminen ja väärällä alueella. Oikea nimi voisi olla "Uskonnot ja peräreiät" ja alue vaikkapa Ajanviete.

• peliiloa

"Niissä toimii nimittäin KAIKKI oikein loistavasti"
      Olet kylläkin aiemmin viestissäsi kirjoittanut ihan huutamalla että tarvitset windowsia pelaamiseen.
      - kiitos siitä kuuluu windows-käyttöjärjestelmille, joita olet peleissä käyttänyt!

• Nykyään pelaan ainoastaan Mac OS X:llä toimivia pelejä.......†

Vindovsin käynnistin viimeksi vuosi sitten †

• Linuks_valehtelee_aina

Vuosi sitten....? Laitanko todisteet pöytään heti vai tunnustatko valheesi......†

• Linuks_valehtelee_aina kirjoitti:

Vuosi sitten....? Laitanko todisteet pöytään heti vai tunnustatko valheesi......†

Eipä todisteita ole enää jäljellä, kun ei vindovsiakaan enää kovalevyllä ole.....heh heh heh heh heh heh heh.............†

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe