Muovi lattiamatton puhdistus

1minä

Millä ihmeellä (aineella)saan muovisen lattiamaton pinttyneet tummat
kohdat poistettua???Perus puhdistus aineet eivät irroita liian kauan olleita
tummia pinttymiä irroita(esim.tolu).

6

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggghhhjjjkkk

Eivät lähde millään aineella. Muovi imee itseensä kaikki.

• Laitoshuoltajayksiniistä

Mitä ne tummat sitten ovat? Mistä siis tulleet? Kengistä vai…?

• Laitoshuoltajayksiniistä

Itse aloittaisin sen verran radikaalilla toimenpiteellä että (jos kyseessä on siis muovi matto) vaikka saippuavillalla yrittäisin ensiksi (kun en tiedä lian laatua vielä) pahimmat tummentumat- tottakai siitä lähtee myöskin muoville ominainen kiilto pois mutta jos todella haluat lattiasi puhtaaksi niin: Hankausvillaa (se karkeampi) yhdessä kaupoissa myytävien Vahanpoisto aineiden kanssa (Kiilto esim) jos ei tunnu irtoavan. Käyttöohjeet pullossa. Näin siis jos on oikein pinttynyt lika. Sren jälkeen tosin ei ole kuin yksi vaihtoehto: Poistaa vahanpoistolla edellinen pintavaha/käsittely (ohjeet pullossa) karkean sienen kera 'hinkaten' (Sinillä hankaussieni ja varsi) ja anna vaikuttaa. Sen jälkeen kotioloissa (ellei omista märkäimuria) niin ei muuta kuin entinen kerros pois (kokeile kynnellä jos pintavaha irtoaa/lika, se jää kynnen alle) eli poista lika ja vesi lattialta tarkasti huuhdellen ja kuivaten. Sitten uutta vahaa vain pintaan (ohje taas pullossa, esim. Muovivaha Kiilto) ja latti on kuin uusi, toivottavasti :-) Kerrohan, miten sujui :-)

• 22222222

käytäpä kiillon erikoisvahan poisto ainetta jos sillä ei lähde niin ei sitten millään !
        kokemusta siivousista 25 v !

• Tuhruuntunut

Kaks ehdotusta: Ihmesieni tai Universal Stone, kannattaa kokeilla tässä järjestyksessä. Eka on halpa, toinen maksaa n. 20 € purkki. Tosin sillä voi pestä mitä vaan ja kestää kauan. K-Supermarket ainakin myy, luulis olevan muissakin vähän isommissa kaupoissa.
      Jotkut aineet ei lähe millään, meillä esim. palsamipoppelin pudottamat hötylät kulkeutu kengissä sisään ja jäi ikuinen tahra. Pistimme puun nurin, mut jäljet jäi...

• Kotisiivooooja

Ammattikotisiivoojaa poistaisi ne Sartek 2:lla. Löytyy rautakaupasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe