Muovi lattiamatton puhdistus

1minä

Millä ihmeellä (aineella)saan muovisen lattiamaton pinttyneet tummat
kohdat poistettua???Perus puhdistus aineet eivät irroita liian kauan olleita
tummia pinttymiä irroita(esim.tolu).

6

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggghhhjjjkkk

      Eivät lähde millään aineella. Muovi imee itseensä kaikki.

    • Laitoshuoltajayksiniistä

      Mitä ne tummat sitten ovat? Mistä siis tulleet? Kengistä vai…?

    • Laitoshuoltajayksiniistä

      Itse aloittaisin sen verran radikaalilla toimenpiteellä että (jos kyseessä on siis muovi matto) vaikka saippuavillalla yrittäisin ensiksi (kun en tiedä lian laatua vielä) pahimmat tummentumat- tottakai siitä lähtee myöskin muoville ominainen kiilto pois mutta jos todella haluat lattiasi puhtaaksi niin: Hankausvillaa (se karkeampi) yhdessä kaupoissa myytävien Vahanpoisto aineiden kanssa (Kiilto esim) jos ei tunnu irtoavan. Käyttöohjeet pullossa. Näin siis jos on oikein pinttynyt lika. Sren jälkeen tosin ei ole kuin yksi vaihtoehto: Poistaa vahanpoistolla edellinen pintavaha/käsittely (ohjeet pullossa) karkean sienen kera 'hinkaten' (Sinillä hankaussieni ja varsi) ja anna vaikuttaa. Sen jälkeen kotioloissa (ellei omista märkäimuria) niin ei muuta kuin entinen kerros pois (kokeile kynnellä jos pintavaha irtoaa/lika, se jää kynnen alle) eli poista lika ja vesi lattialta tarkasti huuhdellen ja kuivaten. Sitten uutta vahaa vain pintaan (ohje taas pullossa, esim. Muovivaha Kiilto) ja latti on kuin uusi, toivottavasti :-) Kerrohan, miten sujui :-)

      • 22222222

        käytäpä kiillon erikoisvahan poisto ainetta jos sillä ei lähde niin ei sitten millään !
        kokemusta siivousista 25 v !


    • Tuhruuntunut

      Kaks ehdotusta: Ihmesieni tai Universal Stone, kannattaa kokeilla tässä järjestyksessä. Eka on halpa, toinen maksaa n. 20 € purkki. Tosin sillä voi pestä mitä vaan ja kestää kauan. K-Supermarket ainakin myy, luulis olevan muissakin vähän isommissa kaupoissa.
      Jotkut aineet ei lähe millään, meillä esim. palsamipoppelin pudottamat hötylät kulkeutu kengissä sisään ja jäi ikuinen tahra. Pistimme puun nurin, mut jäljet jäi...

    • Kotisiivooooja

      Ammattikotisiivoojaa poistaisi ne Sartek 2:lla. Löytyy rautakaupasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe