Onko snäbärit cool?
Snapbackit
9
307
Vastaukset
- freeballerboy
Mä ainakin käytän. Siis ihan ehdoton! En lähe mihinkään jos ei se oo päässä. Yleensä pidän sillei lippa taaksepäin, lippa melkein niskassa ja et etu puolelta puolet hiuksist näkyy :D Ihan paras tyyli, tosi swag!
- munatyyli
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
- freeballerboy
munatyyli kirjoitti:
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
Pitää olla mahdollisimman swag!
- yäk
hyi
- onsejuttuhei
nykyää hairstyle on se juttu ennen snäbärit oli se juttu ainakin meijän luokalla melkee kaikilla oli snäbäri
- sdvdsdssvb
Taivutatteko snäbärin lipan hieman kaarelle vai jätättekö sen ihan suoraksi?
- freeballerboy
Sillei just hieman kaarelle. Ja snäbäri aina lippa taakse päin!
- upastr
Ei oo cap on parempi kuin snapback massa ei kiinnosta mua
- freeballerboy
Sen lisäks et noi näyttää hyvältä niin yks syy käyttää on ettei tarvi hiuksille tehä mitään ja se helpottaa tosi paljon kun lähtee himasta jonnekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat227017Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."333489Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks213055Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192729Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3331765- 931157
- 94983
Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit1937Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani13913- 77906