Onko snäbärit cool?
Snapbackit
9
219
Vastaukset
- freeballerboy
Mä ainakin käytän. Siis ihan ehdoton! En lähe mihinkään jos ei se oo päässä. Yleensä pidän sillei lippa taaksepäin, lippa melkein niskassa ja et etu puolelta puolet hiuksist näkyy :D Ihan paras tyyli, tosi swag!
- munatyyli
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
- freeballerboy
munatyyli kirjoitti:
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
Pitää olla mahdollisimman swag!
- yäk
hyi
- onsejuttuhei
nykyää hairstyle on se juttu ennen snäbärit oli se juttu ainakin meijän luokalla melkee kaikilla oli snäbäri
- sdvdsdssvb
Taivutatteko snäbärin lipan hieman kaarelle vai jätättekö sen ihan suoraksi?
- freeballerboy
Sillei just hieman kaarelle. Ja snäbäri aina lippa taakse päin!
- upastr
Ei oo cap on parempi kuin snapback massa ei kiinnosta mua
- freeballerboy
Sen lisäks et noi näyttää hyvältä niin yks syy käyttää on ettei tarvi hiuksille tehä mitään ja se helpottaa tosi paljon kun lähtee himasta jonnekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054864Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy374132Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262278- 571875
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081624
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954