Onko snäbärit cool?
Snapbackit
9
236
Vastaukset
- freeballerboy
Mä ainakin käytän. Siis ihan ehdoton! En lähe mihinkään jos ei se oo päässä. Yleensä pidän sillei lippa taaksepäin, lippa melkein niskassa ja et etu puolelta puolet hiuksist näkyy :D Ihan paras tyyli, tosi swag!
- munatyyli
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
- freeballerboy
munatyyli kirjoitti:
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
Pitää olla mahdollisimman swag!
- yäk
hyi
- onsejuttuhei
nykyää hairstyle on se juttu ennen snäbärit oli se juttu ainakin meijän luokalla melkee kaikilla oli snäbäri
- sdvdsdssvb
Taivutatteko snäbärin lipan hieman kaarelle vai jätättekö sen ihan suoraksi?
- freeballerboy
Sillei just hieman kaarelle. Ja snäbäri aina lippa taakse päin!
- upastr
Ei oo cap on parempi kuin snapback massa ei kiinnosta mua
- freeballerboy
Sen lisäks et noi näyttää hyvältä niin yks syy käyttää on ettei tarvi hiuksille tehä mitään ja se helpottaa tosi paljon kun lähtee himasta jonnekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31427501
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482324- 2021681
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411622Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341351
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.441083- 1221038
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex97920