Onko snäbärit cool?
Vastaukset 9
- freeballerboy
Mä ainakin käytän. Siis ihan ehdoton! En lähe mihinkään jos ei se oo päässä. Yleensä pidän sillei lippa taaksepäin, lippa melkein niskassa ja et etu puolelta puolet hiuksist näkyy :D Ihan paras tyyli, tosi swag!
- munatyyli
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
- freeballerboy
munatyyli kirjoitti:
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
Pitää olla mahdollisimman swag!
- yäk
hyi
- onsejuttuhei
nykyää hairstyle on se juttu ennen snäbärit oli se juttu ainakin meijän luokalla melkee kaikilla oli snäbäri
- sdvdsdssvb
Taivutatteko snäbärin lipan hieman kaarelle vai jätättekö sen ihan suoraksi?
- freeballerboy
Sillei just hieman kaarelle. Ja snäbäri aina lippa taakse päin!
- upastr
Ei oo cap on parempi kuin snapback massa ei kiinnosta mua
- freeballerboy
Sen lisäks et noi näyttää hyvältä niin yks syy käyttää on ettei tarvi hiuksille tehä mitään ja se helpottaa tosi paljon kun lähtee himasta jonnekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881434
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K221155En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o651120- 65928
- 68826
- 62813
- 70778
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24740- 69702
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39658Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68557
- 19547
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33545- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541- 29535