Onko snäbärit cool?
Snapbackit
9
397
Vastaukset
- freeballerboy
Mä ainakin käytän. Siis ihan ehdoton! En lähe mihinkään jos ei se oo päässä. Yleensä pidän sillei lippa taaksepäin, lippa melkein niskassa ja et etu puolelta puolet hiuksist näkyy :D Ihan paras tyyli, tosi swag!
- munatyyli
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
- freeballerboy
munatyyli kirjoitti:
hyi vittu jos pidät käppiä nii älä ainakaa pidä sitä nii vinossa taakseppäi
Pitää olla mahdollisimman swag!
- yäk
hyi
- onsejuttuhei
nykyää hairstyle on se juttu ennen snäbärit oli se juttu ainakin meijän luokalla melkee kaikilla oli snäbäri
- sdvdsdssvb
Taivutatteko snäbärin lipan hieman kaarelle vai jätättekö sen ihan suoraksi?
- freeballerboy
Sillei just hieman kaarelle. Ja snäbäri aina lippa taakse päin!
- upastr
Ei oo cap on parempi kuin snapback massa ei kiinnosta mua
- freeballerboy
Sen lisäks et noi näyttää hyvältä niin yks syy käyttää on ettei tarvi hiuksille tehä mitään ja se helpottaa tosi paljon kun lähtee himasta jonnekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181038
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268717- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49579
- 25545