Ongelma kai se on tämäki...siis en saa kanavanipun E kanavia lähinnä jimiä ja tv5:ta enää näkymään.Ostin uuden antenninki kun luulin vian olevan siinä,mutta eipä auttanu.Asun ymmyrkäisessä ja anntennitaloudessa siis.Voisko täytelähettimen signaali häiritä haapaveden suuntaa,kun on ihan tuossa kulmilla??
Miten saa kanavat näkymään?
9
2032
Vastaukset
Ei pitäisi tämän mukaan näkyäkkään:
http://www.digita.fi/kuluttajille/karttapalvelu
Täällä merenojalla kyllä JIM ja TV5 näkyy enemmän tai vähemmän pätkien.
Kokeille käännellä antennia eri suuntiin välillä virittäen kanavat uudestaan.- Näköradio
Näin on. Kalajoen alilähetin ei välitä noita kanavia. Antennivahvistimella ja hyvällä antennilla voi kokeilla suuntaamalla se Haapavedelle tai Kruunupyyhyn. Niin se voi onnistua jos hyvin käy. Kodinkoneliike auttaa.
- huhuakuullut
onkos talosi ja tv-maston välissä esim. tuulivoima puisto?
- bgfvbgf
Viestintäviraston ohjeiden mukaan antenni on suunnattava Linkkitiellä olevaa Kalajoen alilähetintä kohti. Seuraavaksi lähetät Jim- ja TV5-kavavien sekä Digitan Internet-sivujen kautta palautetta puuttuvista kanavista.
- putki-asa
Haapaveden suuntaan tuulimyllyt on tosiaan pahasti linjalla.Olen kyllä kuullut että niillä saattaa jotakin tekemistä tähän asiaan olla.Antenni on nyt suunnattuna nimen omaan linkkitien täytelähettimelle,mutta sehän ei tosiaan lähetä kanavanippua E. Muut suunnat on kokeiltu pyöritellä kyllä moneen kertaan.Pitää kai tyytyä tähän.Ei oikein hirviäis montaa satasta upottaa antenniin,kun ei oo takeita näkyskö sittenkään.
- bgfvbgf
Laita kuitenkin vielä palautetta noille kanavaoperaattoreille E-kanavanipun puuttumisesta Kalajoella. Jos ihmiset eivät asiasta valita, niin tilannetta ei korjata.
- huiskishuiskis
Haapavesi lähettää kanava niput a,b,c,e mutta kalajoen täytelähetin vain a,b,c kanavaniput. ainaskin digitan palvelun sivuilta katsottuna.
http://www.digita.fi/kuluttajille/karttapalvelu
voi valita minkämaston haluat ja nähdä mitä kanavia sitä kautta lähetetään.
- Sennheiser
Käännä antenni Kruunupyyhyn!
- kanavateinäy
Käännä antennit merisärkälle, siellä on ohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654