KAIKKI POJAT TÄNNE. (Persekysely)

Pojatkertokaassb

Haluisin kysyy, et miten tärkeetä hyvä perse tytöillä pojille on? Aattelin vaa, et voisitte ns. "motivoida" mua sanomal kaikkee sellast. Oon aatellu alkaa treenaa persettä omatoimisesti, nii haluisin tietää, et onks oikeesti niin tärkeetä se hyvä perse? Mä tiedän, et ei saa olla niin pinnallinen, mut siis pojille se välil merkitsee aik paljo.

11

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poizu13yo

Onhan se tietenkin plussaa mutta ei sillä loppujen lopuksi ainakaan mulle kovin paljo väliä oo jos on muuten ihana tyyppi.

• Kunha mainitaan asia, että olisi jotain sanomista ja tapa ilmaista mielenkiintoa ja ihailua...

• Onhan niitä katella mut ei se vaikuta kumppanin etsinnässä onha se plussaa jos tyttö ystäväl on hyvä perse.

• Persetuning.fi

Mun mielestä perseellä ei oo muuta välii kuha se ei oo semmone vitun epämuodostunu, kannattaa treenaa persettä jos siltä tuntuu

• Bootylover

Mulle perse on fetissi xd, jos tytöllä ei oo semmosta isohkoa pyöreää timmiä pyllyä :3 , nii en tykkää. (Onha poikkeustapauksiaki monia, että ei siinä :D)

• Kfkfkf

Ulkonäkö ratkasee loppujen lopuks, vaikka nää pyhimykset muuta väittääki. Olet 15v poika näät ulkona 15v tytön jolla painoo 100kg, vaaleenpunaset vaatteet, lyhyet hiukset ja finnejä: menetkö juttelemaan? Entäs, näät ulkona 15v tytön, jolla 55kg painoo, mustat farkut, silee naama ja pitkät hiukset: menetkö juttelemaan?
      Myöntäkää että ulkonäkö ratkasee 50% ja lopettakaa pyhimyksen esittäminen

• dkfkkg

jollet huomannut ei heistä kukaan pyhimystäesittänyt, nyt puhuttii perseestä, ei koko pakkauksesta. mutta ymmärrän pointtisi että monessa keskustelussa väitetään ettei koko ulkonäkö vaikuta mitenkään.. nope ei mene niin. ja olen samaa mieltä, jos on kauniit kasvot se korvaa kaiken muun. yks hyvä ominausuus voi riittää. enemmän on tietysti aina plussaa. j

• moiy

No joo on se tärkee ulkonäköön liittyvö asia. Mun mielestä se on tärkee perse pitää olla pyöree, norm kokonaan nen ei mikään jätti ja levee.

• kiimakoira7

muista että tuntemattomia kohtaan ulkonäkö on ensimminen asia joka huomataan ja ei tiukka perse haittaa ;) <3

• loveitaaaaad

voi vitunperse kuka välittää perseestä, nykymaailma on yks saatanan ulkonäön arvostelukeskus, pitäs olla perse silarit botoxii, itselleni välttää aito meikitön mukava tyttö ja jokaisella on perse väliäkö millainen

• HyväPerseOnPlussaa

Onhan se hyvä perse yks olennainen osa ulkonäköä. Ja muutenki on sellasesta treenatusta perseestä kivempi pitää kii ku semmosesta mummoperseestä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      61
      6116
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      64
      2788
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      166
      2617
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      380
      2213
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      29
      1762
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      40
      1743
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1439
    8. 105
      1378
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      86
      1315
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      110
      1303
    Aihe