Moikka.
Elikkäs mitäs voisi viedä tulevalle hääparille lahjaksi? En ole kovinkaan läheinen heille, mutta olen toiminut heillä lastenhoitajana. Olen vielä menossa hoitamaan heidän 1v lastaan koko päiväksi, heille tärkeänä päivänä eli kun menevät naimisiin. En kehtaa mennä tyhjin käsin vaan haluan jotakin viedä mennessäni kun tapaan heidät :)
Lahjan ei tarvitse olla mikään hirveän kallis kun tosiaan en ole sen läheisempi, sanotaan niin, että sellainen keskihintainen. Ehdotuksia? Joku ehdotti että skumppapullo ja kukkia.
Kiitos kovasti etukäteen :)
Hääparille lahjaksi?
4
1436
Vastaukset
- hew33
Lemmenlukko. Netistä voi tilata
- rosterikattila
Voit viedä melkein mitä vaan lahjaksi.Vanha sanonta, että lahjahevosen suuhun ei katsota, eli lahja on lahja.
Mistä tuttavasi pitävät, harrastavat jne. sieltä se löytyy lahjan aihekin. Skumppapullo ei ehkä ole sieltä parhaimmasta päästä, mutta menettelee, se on sinun lahjasi heille ja siihen on tyytyminen.
Itselläni oli ennen näissä lahjoissa, että vein aina jonkun kattilan häälahjaksi, yleensä 3 litran kattilan, jollaista tarvitaan aina jokaisessa taloudessa. Kunnollinen rosterikattila ei ole vielä kohtuuttoman kallis, mutta on käytännöllinen. - meikämanne
lapsi 1v jota hoitanut???
luulis tietävän jo mitä perhe tarvi ja sen perusteella tietävänsä mitä antaa lahjaksi
Noo tyhmä on tyhmä - tunnetkodin
Jos sieltä taloudesta näyttää puuttuvan jotain: kulho, valkosipulipuristin, pyyheliina, kylpyhuoneen matto, keittokirja, talousvaaka, termospullo, kylmälaukku tms., niin se on hyvä lahja. Heidän värimaailmansa ja makunsa tunnet kohtuudella, kun olet hoitanut heidän lastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133