Missä haluisit asuu

Tällästatänään

Eli tehäänpä tämmöne keskustelu nyt pitkäst aikaa eli kaikki kertoo mis haluisit asuu

Mä voin alottaa

Suomi:
HELSINKI tai OULU tai TAMPERE

Muut maat:
AMERIKKA(USA) tai RUOTSI tai ENGLANTI tai SAKSA tai TANSKA

17

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilse

      Haluan asua lähellä peruspalveluita ja työpaikkaa, mutta en kaupungin keskustassa. Maaseututaajama, sopivan pieni paikka, josta löytyisi terveyskeskus, kauppa, kirjasto, pankki ja muita pelveluita, olisi ihanteellinen. Mielellään lähellä saisi olla hyviä lintupaikkoja, koska olen lintuharrastaja.

      Jos työpaikkaa tai lasten koulua ei tarvitsisi miettiä, Utön saari voisi olla hyvä paikka. Se on Suomen parhaita lintupaikkoja. Pitäsiköhän minun muuttaa sinne, kun pääsen eläkkeelle? Kun vanhuus alkaisi painaa ja sairaudet lisääntyä, pitäisi muuttaa lähemmäs sairaalaa. Sitä tosi ei tiedä nykymenolla, pääsenkö eläkkeelle ennen kuin olen vanha ja sairas.

    • 01girl

      Jossai metsän lähel, suht pienes kyläs. Sarkola ois kiva paikka

      • 04Tytsy

        Ite oon tällä hetkellä Sarkolan lähellä.


    • lauleskelija

      Suomessa länsirannikolla jossain pienessä tai isommassa kylässä voisin asua. Lappi on hieno paikka, siellä voisin elää. Etelään en ole koskaan ollut muuttamassa, enkä erityisemmin perusta isoista kaupungeista.

      Ulkomailla... Ruotsissa ainakin, jossain USA:ssa maaseudulla voisin asua, tai Kanadassa.

      Tämmöstä...

    • miksisiksi

      Suomessa semmosessa kaupungissa missä voisin tehä just sitä työtä mitä haluun ja olis sillä alalla puutetts et pääsisin töihin

    • Fkgkkf

      Kotka jossain päin lappii

    • 13w

      Suomessa Lapissa tai pääkaupunkiseudulla.
      Muualla Espanjassa tai Saksassa.

    • PorinKingi

      Porissa asun ny ja taal haluankin. Jos ei porii sais ni varmaa Haapavesi.

    • helvett

      Nastolan Uudessakylässä Viherahon naapurina.

    • Haluunkaikkialle

      Suomessa: Turku

      Ulkomailla: Ruotsi; Tukholma, Englanti; Cornwall tai Bristol ja Saksa; Berliini. Euroopan ulkopuolisista maista USA (itärannikko lähinnä), Australia ja Panama.

    • juukelispuukelis_

      Oxford, Cambridge tai Manchester.

    • mansesteronihankivsu

      Tampere, Chicago, Hong Kong tai Sydney.

    • Piirakki

      Voisin asua Italiassa

      • Piirakki

        Mitä, hymiöt ei näy.


    • frenchchickfromfinland

      RANSKASSA !!! <3 <3 <3 Periaatteessa ihan sama missäpäin mut mieluiten pariisissa tai rivieralla :3

    • choinamm

      Luultavasti muutan Tampereelle kun opiskelut lähestyvät.

      Mutta se on varma että muutan ulkomaille vielä joskus, joko Japaniin tai Koreaan ^^

    • summer___girl

      HELSINKI tai Espoo. En tykkää asuu tääl keski-suomes ://
      Parin vuoden päästä lukioon, ois kiva muuttaa sillo tonne etelään, mutta kattoo ny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe