Eli tehäänpä tämmöne keskustelu nyt pitkäst aikaa eli kaikki kertoo mis haluisit asuu
Mä voin alottaa
Suomi:
HELSINKI tai OULU tai TAMPERE
Muut maat:
AMERIKKA(USA) tai RUOTSI tai ENGLANTI tai SAKSA tai TANSKA
Missä haluisit asuu
17
87
Vastaukset
- bilse
Haluan asua lähellä peruspalveluita ja työpaikkaa, mutta en kaupungin keskustassa. Maaseututaajama, sopivan pieni paikka, josta löytyisi terveyskeskus, kauppa, kirjasto, pankki ja muita pelveluita, olisi ihanteellinen. Mielellään lähellä saisi olla hyviä lintupaikkoja, koska olen lintuharrastaja.
Jos työpaikkaa tai lasten koulua ei tarvitsisi miettiä, Utön saari voisi olla hyvä paikka. Se on Suomen parhaita lintupaikkoja. Pitäsiköhän minun muuttaa sinne, kun pääsen eläkkeelle? Kun vanhuus alkaisi painaa ja sairaudet lisääntyä, pitäisi muuttaa lähemmäs sairaalaa. Sitä tosi ei tiedä nykymenolla, pääsenkö eläkkeelle ennen kuin olen vanha ja sairas. - 01girl
Jossai metsän lähel, suht pienes kyläs. Sarkola ois kiva paikka
- 04Tytsy
Ite oon tällä hetkellä Sarkolan lähellä.
- lauleskelija
Suomessa länsirannikolla jossain pienessä tai isommassa kylässä voisin asua. Lappi on hieno paikka, siellä voisin elää. Etelään en ole koskaan ollut muuttamassa, enkä erityisemmin perusta isoista kaupungeista.
Ulkomailla... Ruotsissa ainakin, jossain USA:ssa maaseudulla voisin asua, tai Kanadassa.
Tämmöstä... - miksisiksi
Suomessa semmosessa kaupungissa missä voisin tehä just sitä työtä mitä haluun ja olis sillä alalla puutetts et pääsisin töihin
- Fkgkkf
Kotka jossain päin lappii
- 13w
Suomessa Lapissa tai pääkaupunkiseudulla.
Muualla Espanjassa tai Saksassa. - PorinKingi
Porissa asun ny ja taal haluankin. Jos ei porii sais ni varmaa Haapavesi.
- helvett
Nastolan Uudessakylässä Viherahon naapurina.
- Haluunkaikkialle
Suomessa: Turku
Ulkomailla: Ruotsi; Tukholma, Englanti; Cornwall tai Bristol ja Saksa; Berliini. Euroopan ulkopuolisista maista USA (itärannikko lähinnä), Australia ja Panama. - juukelispuukelis_
Oxford, Cambridge tai Manchester.
- mansesteronihankivsu
Tampere, Chicago, Hong Kong tai Sydney.
- Piirakki
Voisin asua Italiassa
- Piirakki
Mitä, hymiöt ei näy.
- frenchchickfromfinland
RANSKASSA !!! <3 <3 <3 Periaatteessa ihan sama missäpäin mut mieluiten pariisissa tai rivieralla :3
- choinamm
Luultavasti muutan Tampereelle kun opiskelut lähestyvät.
Mutta se on varma että muutan ulkomaille vielä joskus, joko Japaniin tai Koreaan ^^ - summer___girl
HELSINKI tai Espoo. En tykkää asuu tääl keski-suomes ://
Parin vuoden päästä lukioon, ois kiva muuttaa sillo tonne etelään, mutta kattoo ny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602