Onko monivitamiini-valmisteissa eroja?

Ninnu82

Onko esimerkiksi Rainbown tai Lidlin edulliset monivitamiini-pillerit yhtä laadukkaita kuin vaikka Multitabsin?

8

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satamikroa
    • 1915

Multitabs on synteettinen, huonosti imeytyvä. En suosittele. Jos otat esim. seleeniä ravintolisänä, osta orgaanista. D-vitamiini öljypohjaisena kapselina tai suihkeena. Magnesium taas sitraattina, ei oksidina.

• ei-lisäaineita

Iherbistä magnesium jauheena

• kerrokerro
        ei-lisäaineita kirjoitti:

Iherbistä magnesium jauheena

Tilaatko Now Foodsia vai mitä...?

• ei-lisäaineita

• kerrokerro
        ei-lisäaineita kirjoitti:

Tätä tilaan

http://eu.m.iherb.com/Now-Foods-Magnesium-Citrate-100-Pure-Powder-8-oz-227-g/1101

C-vitamiini myös jauheena, saman valmistajan.

Ok, pitääpä itsekin testata jauheena noita, kiitti!

• laadukastuote

Ennen ostin aina halvinta, mitä löytyi.
      Monet vitamiinit on synteettisia. Tai jos on luonnontuotteita, niin monet ovat testaamattomia, joten niissä voi olla jäämiä esim. torjunta-aineista tai raskasmetalli- ja saastejäämiä.
      Ostan nykyään aina farmaseuttista laatua olevia puhtaita luonnontuotteita. Näin säästyn ylimääräisiltä sidos- ja täyteaineilta, kuten myös erilaisilta jäämiltä. Eli kyllä laadulla on väliä ainakin minulle, kun olen ottanut asioista selvää. Puhtaat tuotteet myös toimivat paremmin, eivätkä kuormita kehoa. Kannattaa vertailla ja selvittää tuotteiden laatu ja raaka-aineiden puhtaus.

• Laatujaterveys

Laadukasta monivitamiinia ei ole olemassa.

Ite syönluonnollista

B
      C
      D
      Kalaöljy
      Seleeni
      Jodi
      Magnesium

Ja kunnon ruokaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3090
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      32
      1974
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      276
      1565
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      100
      1533
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1196
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1098
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1066
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1054
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1030
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1013
    Aihe