Minkä väriset pippeli karvat mulle tulee..

nolottaa..ooo

Jepsis mä näin tänään uimarannan pukkarissa yhen mun ikäsen pojan. 14vee. Sillä oli sellaset ruskehtavat hiukset ja sitten kun se otti bokserit pois niin sillä oli saman väriset karvat pippelin juuressa. Tää kiinostaa mua koska mulla on kans tollaset oranssi tai ruskehtavat hiukset. Pippeli karvoja ei vielä ole, joten tuleeko mullekkin saman väriset pippeli karvat. Onko muilla tän väriset hiukset. Olen vielä siis 14v,

43

6592

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvat

14 ja ei karvoja!? Älä kuseta

• asdasdas

se on gingeri

• Anonyymi

Täysin mahdollista. Pojan murrosikä alkaa yleensä 10-15 v, joillakin se tosiaan alkaa noin myöhään.

• poslari

Moi!!! Olen boy 14. ja yleensä pippeli karvat on samaa väriä kuin hiukset. Joten sulle tulee ruskeat karvat. Itsellä on vaaleat hiukset. Mullakaan ei ole vielä karvoja.

• Powo

Ei vittu mul on jo kunnon puska! Ja tota munaaki on löysänä noin 9-10cm

• Vitunsalolaiset

Perseile sinä vaa sen sun löysän munan siellä vitun salossa.

• kutinaapalleissa

Vittu mä oon 12v pallit ja munan ympärykset täynnä karvoi kutittaa nii prkeleesti ja oon aatellu sheivailla.

• Anonyymi
        kutinaapalleissa kirjoitti:

Vittu mä oon 12v pallit ja munan ympärykset täynnä karvoi kutittaa nii prkeleesti ja oon aatellu sheivailla.

Ei kannata se lakkaa ku karvat on kasvanu kunnolla. Pestä ne sen sijaan kannattaa ja liian pitkiä voi saksillä lyhentää mutta poslari on RUMA!

• Anonyymi
        Powo kirjoitti:

Ei vittu mul on jo kunnon puska! Ja tota munaaki on löysänä noin 9-10cm

mun muna ei oikei nnäy kokonaisena, n. 4cm näkyy t: 44v mies
        maha peittää.

• Anonyymi
        kutinaapalleissa kirjoitti:

Sitten kannattaa kyllä sheivata👍

• pippeli6cm

Täytin pari viikkoa sitten 15v. Eikä yhtään vielä kikkeli karvoja, oon posliini. Mun mielestä ei ole mikään ihme jos 14-15v. jätkillä ei ole karvoja. Karvat on rumia. Mulla on vaaleet hiukset.

• fifteen

Hei!!! kiitti sulle, olen kanssa 15v. ja murrosikä ei ole alkanu. tossa oli hyvåå tietoa myöhästyneestä murrosiästä. Eli kyllä ne karvat kait tulee mullekkin.

• Anonyymi

Näin on!!!

• LentäväKalakukko

Sulle tulee joko pinkit tai neonvihreät

• kusenkeltainen

Juuri näin, tai sit sellasseet kusenkeltaset :D

• sdfgsdf

sille tulee rastat alas

• mitävituaa

Kenellä muka kasvaa kullissa karvoja???Mitä apinoita te luulette olevanne XD

• jesseboyy

oon 14 kundi ja tulin äsken saunasta. ja huomasin että, pippelin juuressa oli kolme tollasta 1cm:n pituista tummaa karvaa, joten alkaako mulla karvat kasvaa.

• LentäväKalakukko

No ei ku ne karvat kävi vaan haukkaamassa vähän happea ja pusertuvat huomenna takaisin ihon alle

Ihan oikeesti tyypit käyttäkää nyt sitä järkeänne :DDDD

• joonas15

Tosi noloo mulla on kanssa kusenkeltaset hiukset, ja pari kuukautta sitten alkoi pippelin juureen ilmestyä juuri ton väriset karvat, kaverit saunassa kattelee ja nauraa. Olen 15. ja viikko sit riparilla, joo siellä oli noloa, kaikki näki. mun karvat.

• Anonyymi

Art of azzra

• VitunHomo

Tuijottaa toisten munia! Mene v... ja ..... ittes!

• Katomullaoneiookkaa

Mul tummanruskeetnhiukset ja munakarvat mustii :P

• rupisimmakko

nettipedo asialla. Hyi vittu!

PS: Mulla on vaalee tukka ja tummanruskeat munakarvat.

• Anonyymi

mitäs hyihyttelemistä pedoissa on? kivahan se on alastomia lapsia katsella.

• Pippelipoju

Pippelilläkin on hiukset.

• Anonyymi

Olen 12 ja pippelissä jo 10 mustaa/ruskeita karvaa.
      Onko muilla sama

• Anonyymi

Ihan normaalia sun iässä, monilla on.

• Anonyymi

Oon ginger ja mulla on ruskehtavat lol

• Anonyymi

pyllyreik'

• Anonyymi

itse olen 44v mies ja mulla on ruskeat pippelikarvat. katseli nkerran uimahallin suihkutilassa 13v poikaa jolla in samanväriset pippelikarvat ku minun sukissani, ihmettelin että onpas outoa kun jollakin kasvaa oranssin, sinisen ja ruskean yhdistelmä munankarvoja hehhehe.

• Anonyymi

Millainen pippeli hänellä oli?

• Anonyymi

äijä miks katot muide karvoja :DDDDDD

• Anonyymi

Yleensä karvojen kasvu kiihtyy kun poika aloitaa itsetyydytyksen.
      Silloin myös penis alkaa kasvaa. Ainakin näin kävi itselleni.

• Anonyymi

mulle tuli vihreän punaiset :)

• Anonyymi

Aloittajalle tulee aikanaan vahva ja musta karvoitus, koska äitinsä kävi lomalla Marokossa taannoin.

• Anonyymi

Musta taitaa tulla Astronautti! Pehva karvat on punaiset.
      Isä sanoo ,on hyvä varautua tulevaan.

• Anonyymi

mullakin on oranssit ja vaan 2cm

• Anonyymi

Värjätkää saatte just sen väriset mitkä haluatte.

• Anonyymi

punaset

• Anonyymi

Oon 10 ja ei kasva mut mun kaverilla kasvaa

• Anonyymi

Ei kannata kirjoittaa tänne mitään, koska jos sanoo ikänsä ja millaiset karvat viesti poistetaan.
      Ylläpito jossain Afrikassa jossa goolen kielenkääntäjän avulla yritetään ymmärtää viestin sisältöä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      440
      3788
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3016
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      130
      1903
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      121
      1657
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1440
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1407
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      161
      1339
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      75
      1245
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1244
    10. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      18
      1165
    Aihe