Hei olisin kiinnostunut kuulemaan ihmisten kokemuksia Ecuadorilaisista varsinkin jos jollain on kokemuksia Quitosta ja sen ihmisistä niin olisin kiitollinen. Millaista Quitossa on? Ja kuinka vaarallista? Millaisia ihmset ovat? Uskaltaako illallakin liikkua yksin vai kannattaako ottaa taksi? Millainen hintataso jne :) Kiitos etukäteen
Millaista on Ecuadorissa?
7
986
Vastaukset
- qohgeob
Ihmiset ovat vittumaisa ja juonittelevia paskoja kokemusta on
- mattisnoopy
Ecuadorissa on kaunista. Jos olet ihmisille v-mäinen, niin ne voi olla sulle sitä samaa. Mulla on kuukauden ajalta vain mielyttäviä kokemuksia. Erityisesti muistan sen Mona Lisa -look senoritan. Katsopa netistä "Kahdeksassa vuodessa maapalon ympäri"
- mattisnoopy
Quito, inkojen pohjoinen pääkaupnki, on kiinnostava kaupunki. Viikko menee hengästykseen asti. Jos innostut tulivuorille kiipeilyyn, niin varaa viikko siihenkin ja toivo, että ne pysyvät rauhallisina.
- Anonyymi
Eikö Ecuadorissa oo aika rauhallista tällä hetkellä esim Venezuelaan verrattuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Ecuadorissa oo aika rauhallista tällä hetkellä esim Venezuelaan verrattuna
Melkein missä tahansa on aika rauhallista Venezuelaan verrattuna.
Se ei toki tarkoita, että Ecuadorissa olisi turvallista, rauhallinen ja turvallinen eivät ole mitenkään välttämättä synonyymeja.
Itse kun aikoinani Ecuadorissa kävin, koin Quayaquilin epäturvallisempana kuin Quiton. Google kertookin nyt, että Quayaquil olisi tällä hetkellä vaarallisin kaupunki ja kävelemistä on syytä välttää.
Quito myöskään ei ole turvallinen ainakaan suomalaisilla "normituristi" määritelmillä. Mikä tietysti pitkälti koskee koko etelä-amerikkaa, väli-amerikkaa, maantieteellisesti pohjois-amerikkaan kuuluvaa Meksikoa ja pitkälti myös USA:aa.
Tietenkin jos välttää "normituristi" toimintatapoja eli on selvinpäin eikä levittele rahojaan yömyöhään jurrisessa suomiukkojen porukassa kovaäänisesti, turvallisuuden tasokin lisääntyy.
- Anonyymi
ECUADOR KIINNOSTAIS .MUTTA VIELÄ ENEMMÄLTI HONDURAS
- Anonyymi
mua kiinnostaa ecuador. bolivia ja mm peru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939