morjensta. joo eli tänää kävi siis semmone juttu et detsi päätti leipasta 90 vauhista ja kuten olettsa saattaa jälki ei ollu kaunista.pyttyä ei enää pysty porauttamaan ni kattelin uusia sylinterisarjoja ja vastaan tuli tommonen rms blueline ja haluisin kuulla mielipiteitä jos joillakin on ollu/on käytössä kyseinen sylinteri kiva ois myös tietää et onko se mukana tuleva mäntä ihan kuraa ja kestääkö setti viritystä. tällä hetkellä vireinä on metrakit thrower putki, vapari putsari ja väleinä on 12/52 eli kulkee n 93 ja kähiaikoina tulossa isompaa kaasariakin
rms blueline sylinterisarja
kertokaatyhmälle
2
1064
Vastaukset
Oon samaa miettiny et mikä tää rms blueline on miehiään
- Anonyymi
Yammuun sopiva korvike sylinteri paketti, edullisesti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799