Päätin kirjottaa tän viestin nyt koska just pari minuuttia sitten tässä ku makoilin ja selasin puhelinta (yöllä)niin aloin tuntea kutinaa kädessäni ja tajusin et siinä oli joku no sitte mä vaan mietin ei v*ttu se on hämähäkki. No sitten mä vaan jollain tohkeulella huitasin se vittuun mun kädeltä ja mä vaan jäin kuolemankankeana tuijottamaan sen helvetin käskyläisen toimintaa kunnes mä sekosin mä vangitsin sen mun peittoon ja heitin sen lattialle ja nyt se vaa tukehtuu siellä mä itken ja tärisen koska mä pelkään hämähäkkejä niiiiiiiiin paljon et mä....sitä niinku ei voi kuvailla millään että kun tekis mieli häipyä mut se ei vaan nyt just käy joten oon nyt viltin alla ja mul on niin kuuma ja oon niin hiessä et oon ku uima altaassa mä oikeesti vihaan niitä saatananpalvojia niin palon koska ne on vaan niin kuvottavia oon itte kyllä semmonen viherpiiperö että jos löytyy kuollu lintu tai roskia maasta ni hyvä etten ihan oikeesti saa jotain traumoja vaan jostain syystä en voi niitä ötököitä sietää IKINÄ
mä kuolen nyt
eeiiii
4
1221
Vastaukset
- joooooo
Menee nyt lääkäriin hoidattamaan itseään...
- ddfgdfgdfg
Kuoleva ei ennätä kirjoittaa tuollaista nettiviestiä. Tiesittekö muuten, että kyyn purema on vaarallisempi kuin skorpionin pisto? Itselleni oli yllätys. Tosin molemmista on hyvät mahdollisuudet selvitä hengissä.
- Lopetantyöt
Mökin vihaan hämähäkkejä ihan vutusti. Olen töissä ruokakaupassa ja kun kerran menin purkamaan banaanilastia niin arvaa tuliko vittu sieltä lautasen kokoinen hämähäkki :'(
- penapena1
no selvisitkos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921511
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131208Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761053Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa275993- 98959
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va149958Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33952Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90945Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.12905En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92899