M.Laivola OY

ollamuk

Hakee näköjään murskamiehiä ja ajoneuvoyhdistelmäkuljettajia.Nyt ois johtajalla tilaisuus päästä vanhoista ukoista eroon.Itse seurannut murskalla miten tappioo tehdään.työmoraali rappiolla tehdään muuta kuin pitäis.Murskeella tasataan kenttiä tavaraa ei punnita.Vajailla kauhoilla ajetaan kasalle.polttoainetta menee tähän turhuuteen 40-50litraa tuurissa.Ja muu huviajelu.Ja nää tyypit on jo 60vuotiaita mut järkee ei ole.Näistä nyt johtajan on aika päästä eroon.

4

3050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rukkasetnaulaavua

Murskapääliköstä kannattais vaihto aloittaa.Moni ns.murskamies vaihtoon.Ei mitään hajua murskaamisesta.Monella työmaalla raakkia.Sitä on mukava myydä halavalla

• Hoihoitaja

Ihmettelen suuresti tulosta.Parantunut huomattavasti tänä vuonna.Kalusto on ikäloppuja.Polttoaine ja öljy haukkoja.Miehistöä rukattava kovalla kädellä.Moni tekee työkseen tappioo.Mutta jos ei ole aivokapasiteettia niin ei ole.Ari jos seurais pitempään sivusta näitä sankareita niin lähtö tulis.Taitaavat olla murskapäällikön suosikkeja. Tehdään vain tarpeellinen työ ja muu sotkeminen unohdetaan.Moni on kuin vaippaikäinen hiekka laatikolla. Kovia kehumaan miten myö ammattimiehet.Ammattitaito monella tuntematon käsite.

• korvalla

Kuulin et heikosti menee

• Anonyymi

Mites nykyää menee ”päälliköllä” ?? Hahahaa vittu mikä äpärä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe