Äkkilähdöllä lömpöön elo- syyskuussa

matkalleleeeee

Heips,

Olen kohta 24v nainen Turusta ja haluaisin lähteä noin viikon reissulle nauttimaan auringosta!
Olin kesäkuussa jo Turkissa, mutta rusketus on jo karannut joten pakko päästä vielä reissuun kun kelit on Suomessa mitä on.

Oon miettinyt matkakohteeksi Turkkia(ei Alanya), Bulgariaa ja Kreikkaa. Ei niin väliä mikä se niistä on, pääasia että halvalla saa hyvää.
Lomamatkoilla en pidä mistään aikataulutetusta. Päiväni menevät jotakuinkin niin, että aamulla aurinkoon makaamaan, illalla syömään ja joka ilta nautin muuten sen yhden tai kaksi drinkkiä vähintään koska lomalla sitä ollaan. En tarkoita että mun täytyy olla pää jäässä koko vko eiei. Vaikka toki mä kyllä ihan semmosestakin meiningistä tykkään, en pode huonoja oloja ulkomailla:) Tykkään lomalla myös shoppailla ja kävellä ympäriinsä, mutta nähtävyydet mua ei oikeen jaksa kiinnostaa. Ennemminkin semmosta rentoa oleilua.

Ajankohtana kävis tietyt viikot elokuussa, mielummin puolesta välistä eteenpäin. 8.8 täytyy olla Suomessa vielä. Syyskuussa pystyn myös lähtemään, mielummin alkupuolella mutta ehdotella saa!
Matkaseuraksi toivoisin mieluusti naispuolista henkilöä, iällä ei oikeestaan oo väliä. Mieluiten about mun ikäsestä-kolmekymppiseen.

Jos jotain samanlaista mielessä ni laitahan viestiä [email protected]

4

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkalleleeeee

Matkaseura edelleen hakusessa!

• Loempoe

Missä päin tuo Lömpö on?

• matkalleeeeeee

Ihan tosissaan siel on tommonen pilkun nusuttelija? :D Täytyy olla tylsä elämä

• Lompoe
        matkalleeeeeee kirjoitti:

Ihan tosissaan siel on tommonen pilkun nusuttelija? :D Täytyy olla tylsä elämä

Kiva että kiinnostuit minusta mahdollisena matkakumppanina. Mutta et kertonut vieläkään missä Lömpö on. En lähde ihan mihin vaan. En vaikka "pilkun nusuttelua" luvassa oiskin;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      146
      5347
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      105
      5090
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      53
      4315
    4. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3801
    5. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      62
      3730
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      32
      3634
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3383
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      195
      2414
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1269
    Aihe