Aion riipasta tänään kunnon kännit ja sossun piikkiin menee! Mitäs siitä sanotte !!
Sossun piikkiin menee!
22
244
Vastaukset
- känniläinen
Sossulla on pitkä piikki, sinne mahtuu. Minä teen samoin.
- PeeJiiPee
Jos Suomesta ostettua viinaa juot, palaa takaisen valtiolle veroina joka killinki. Anna palaa!
- ksjfhdfghfyghfyh
Mitä tarkoitat käsitteellä "sossu"? Sinä roskasakin edustaja anonyymi Suomi24-palsta-aktiivi...
- känniläinen
Tuntematon henkilö jolla on puolalainen nimimerkki nimttelee toisia ihmisiä roskasakisi tuntematta kuitenkaan heitä. Ei täydellinen ididoottikaan tuollaista usko.
- fkxnchfvfbgtvy
Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".
Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.
Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin. - känniläinen
fkxnchfvfbgtvy kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".
Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.
Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.En kommentoi nyt muuta kun tuota "puolalaista" nimerkkiä, muita ehkä sitten myöhemmin kun tästä selviän. Nimimerkissä on niin paljon konsonantteja peräkkäin kuten monissa puolan kielen sanoissa on, tuskin kukaan osaa lausua tuota ääneen paitsi ehkä puolalaiset. En tunne kun yhden puolalaisen joka oli aikoinaan työkaverina, hyvä tyyppi vaikken pilua saanutkaan, en tosin vongannutkaan.
- Pumminaelättääitsensä
Nai sossu luuseri ämmä vielä paksuksi niin saat isompaa laskua yhteiskunnalle. Kumpikin jättää laskunsa maksamatta ja veronmaksajat maksavat ihan kaiken.
- superpartyanimal
Lyhyt vastaus: en sano mitään. Kun seuravan kerran biletät, pyydä mukaan! :)
- goljatti
Tänään taas lähtee! Kossu on pakkasessa ja sen jälkeen keskustaan ravitsemusliikkeeseen.
- goljatti
Sunnuntai kännit on t¨änään ohjelmassa. Ja sosiaalitoimisto maksaa!
- Weikkonen
Ota herran sana sydänmeesi ja unohda päihteet.
- goljatti
Tänään taas ränni päälle! Ja sossu maksaa!!
- goljatti
Viikonloppu tuli oltua selvänä ni tänään hyvä pömpötellä! Ja tukirahoilla tieteskin
ole hyvä.
- goljatti
Sunnuntai, kännissä tietenkin! Ja sossun piikkin:)
- Anonyymi00015
Taas mennään, sosku maksaa!
- Anonyymi00017
Soppa päivä taas tänään, ehkä huomennakin! Ja sossu saa luvan maksaa!!
- Anonyymi00018
Takavuosina soppalasta sai maksusitoumuksia Alkoonkin.
- Anonyymi00019
Vapun juhlainta jatkuu vielä lauantainakin. Ja soskun piikkiin menee!
- Anonyymi00020
Mitä kela ei maksa sitä ei oikeastaan edes tarvitse
Pirttitumpelo, sysmä. - Anonyymi00021
Siitä vain.
Olut on halpaa ja kun vielä suosit kotimaisia merkkejä, niin yhteiseen laariin se sataa ja työllistää maamme panimoteollisuutta.
Mitään katumömmöjä et mene ostamaan! - Anonyymi00022
Milläs syöt seuraavan viikon? Minä kävin Vapun päivänä retkellä polkupyörällä ja kävellen lopun kohteeseen. Eilen kävin etsimässä nokkosta lisukkeeksi pasta carbonaraan. Ja söin hyvin. Jäi ruokaa yäksi päiväksi, että mikrossa lämmitän ja kylkeen laitan itse maitohappokäyttämääni paprikaa, tai parsaa. Miksei kumpaakin.
Kaupassa joudun myös käymään, koska arjen työpäivien jälkeen olen vähän puhki, enkä väsyksissä halua harhailla kaupalla.
Ei minulla ole varaa edes omaan piikkiin juoda alkoholia kuin hyvin vähän, ja noin kerran vuoteen. Täytyy ajatella, jos tulee terveysongelmia, kun niitä jo oli kuukausikaupalla, ja kyllä ne tulot sinä aikana tippuivat. Ihan samaan en ole leikkauksen jälkeen pystynyt, kuin terveenä ennen sairastumista. Liikkumaan kyllä jo sinänsä pääsen, ja olen nauttinut metsissä linnunlaulusta nyt lämpiminä päivinä. Talviturkinheitto on tekemättä vielä. Eilen en kehdannut. Usein vain metsässä kesken pikku retken, kivellä. Kusiaiset kipittrlivät vaatteillani. Tiltaltti lauloi. Sitruunaperhoset lepattivat kauempana paisteisella rinteellä.
Eri tavalla on ihmisille oman talouden käyttövaroja jaeltu... jos toimeentulotuki riittää kaljoitteluun. Olisiko se tuki jopa liian iso silloin?
Tosiaan, joka euroa mikä jää, on pakko säästää. Sairastaessani huomasin, miten tili hupeni ihan silminnähden vaikken ostellut, matkustanut edes lähikaupunkiin. Kuntoutin vain itseäni leikkauksesta ja ohje olu, että pitää syödä hyvin, että saa rakennusaineita lumille ja lihaksille ym.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689