Aion riipasta tänään kunnon kännit ja sossun piikkiin menee! Mitäs siitä sanotte !!
Sossun piikkiin menee!
61
692
Vastaukset
- känniläinen
Sossulla on pitkä piikki, sinne mahtuu. Minä teen samoin.
- PeeJiiPee
Jos Suomesta ostettua viinaa juot, palaa takaisen valtiolle veroina joka killinki. Anna palaa!
- ksjfhdfghfyghfyh
Mitä tarkoitat käsitteellä "sossu"? Sinä roskasakin edustaja anonyymi Suomi24-palsta-aktiivi...
- känniläinen
Tuntematon henkilö jolla on puolalainen nimimerkki nimttelee toisia ihmisiä roskasakisi tuntematta kuitenkaan heitä. Ei täydellinen ididoottikaan tuollaista usko.
- fkxnchfvfbgtvy
Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".
Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.
Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin. - känniläinen
fkxnchfvfbgtvy kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".
Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.
Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.En kommentoi nyt muuta kun tuota "puolalaista" nimerkkiä, muita ehkä sitten myöhemmin kun tästä selviän. Nimimerkissä on niin paljon konsonantteja peräkkäin kuten monissa puolan kielen sanoissa on, tuskin kukaan osaa lausua tuota ääneen paitsi ehkä puolalaiset. En tunne kun yhden puolalaisen joka oli aikoinaan työkaverina, hyvä tyyppi vaikken pilua saanutkaan, en tosin vongannutkaan.
- Anonyymi00034
fkxnchfvfbgtvy kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".
Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.
Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.Jos oikein sossun (kunnan sosiaalitoimiston) asiakkaana on, se ottaa asiakkaansa raha-asiat hyvin pikaisesti hoitaakseen, jos huomaavat, että pummi käyttää rahansa viinaan.
- Pumminaelättääitsensä
Nai sossu luuseri ämmä vielä paksuksi niin saat isompaa laskua yhteiskunnalle. Kumpikin jättää laskunsa maksamatta ja veronmaksajat maksavat ihan kaiken.
- superpartyanimal
Lyhyt vastaus: en sano mitään. Kun seuravan kerran biletät, pyydä mukaan! :)
- goljatti
Tänään taas lähtee! Kossu on pakkasessa ja sen jälkeen keskustaan ravitsemusliikkeeseen.
- goljatti
Sunnuntai kännit on t¨änään ohjelmassa. Ja sosiaalitoimisto maksaa!
- Weikkonen
Ota herran sana sydänmeesi ja unohda päihteet.
- goljatti
Tänään taas ränni päälle! Ja sossu maksaa!!
- goljatti
Viikonloppu tuli oltua selvänä ni tänään hyvä pömpötellä! Ja tukirahoilla tieteskin
ole hyvä.
- goljatti
Sunnuntai, kännissä tietenkin! Ja sossun piikkin:)
- Anonyymi00015
Taas mennään, sosku maksaa!
- Anonyymi00017
Soppa päivä taas tänään, ehkä huomennakin! Ja sossu saa luvan maksaa!!
- Anonyymi00018
Takavuosina soppalasta sai maksusitoumuksia Alkoonkin.
- Anonyymi00019
Vapun juhlainta jatkuu vielä lauantainakin. Ja soskun piikkiin menee!
- Anonyymi00020
Mitä kela ei maksa sitä ei oikeastaan edes tarvitse
Pirttitumpelo, sysmä. - Anonyymi00021
Siitä vain.
Olut on halpaa ja kun vielä suosit kotimaisia merkkejä, niin yhteiseen laariin se sataa ja työllistää maamme panimoteollisuutta.
Mitään katumömmöjä et mene ostamaan! - Anonyymi00022
Milläs syöt seuraavan viikon? Minä kävin Vapun päivänä retkellä polkupyörällä ja kävellen lopun kohteeseen. Eilen kävin etsimässä nokkosta lisukkeeksi pasta carbonaraan. Ja söin hyvin. Jäi ruokaa yäksi päiväksi, että mikrossa lämmitän ja kylkeen laitan itse maitohappokäyttämääni paprikaa, tai parsaa. Miksei kumpaakin.
Kaupassa joudun myös käymään, koska arjen työpäivien jälkeen olen vähän puhki, enkä väsyksissä halua harhailla kaupalla.
Ei minulla ole varaa edes omaan piikkiin juoda alkoholia kuin hyvin vähän, ja noin kerran vuoteen. Täytyy ajatella, jos tulee terveysongelmia, kun niitä jo oli kuukausikaupalla, ja kyllä ne tulot sinä aikana tippuivat. Ihan samaan en ole leikkauksen jälkeen pystynyt, kuin terveenä ennen sairastumista. Liikkumaan kyllä jo sinänsä pääsen, ja olen nauttinut metsissä linnunlaulusta nyt lämpiminä päivinä. Talviturkinheitto on tekemättä vielä. Eilen en kehdannut. Usein vain metsässä kesken pikku retken, kivellä. Kusiaiset kipittrlivät vaatteillani. Tiltaltti lauloi. Sitruunaperhoset lepattivat kauempana paisteisella rinteellä.
Eri tavalla on ihmisille oman talouden käyttövaroja jaeltu... jos toimeentulotuki riittää kaljoitteluun. Olisiko se tuki jopa liian iso silloin?
Tosiaan, joka euroa mikä jää, on pakko säästää. Sairastaessani huomasin, miten tili hupeni ihan silminnähden vaikken ostellut, matkustanut edes lähikaupunkiin. Kuntoutin vain itseäni leikkauksesta ja ohje olu, että pitää syödä hyvin, että saa rakennusaineita lumille ja lihaksille ym. - Anonyymi00023
OHHOH! Saisipa sossun piikkiin myös tämän krapulan. Aivan jäätävä euroviisuluokan krapula!!
- Anonyymi00026
Kaljahammasta kolottaa, mutta rahat täysin finito. Tuet tulee vasta ensiviikolla...kyllä sitä miehen on kaljaa saatava! ja sossu saa luvan maksaa!!!
- Anonyymi00028
Miten tekohammasta voi kolottaa?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten tekohammasta voi kolottaa?
Kyllä se on kaljaa saatava siitä huolimatta! Näin on jämpti!
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miten tekohammasta voi kolottaa?
Tai kun hampaita ei edes ole🤭
- Anonyymi00027
Soskah, pryyh ja huhmalassa,, TottakAi!!, fATTA saa tass maksaa, !!
- Anonyymi00037
Onneksi et asu mun paikkakunnassa. Olis liian karmaisevaa katsoa, kun örvellät pitkin ojia kuset ja paskat housuissa ja möriset jotain käsittämätöntä älämölöä.
- Anonyymi00029
jos on aikaa ja muut maksavat niin mikä ettei
- Anonyymi00031
minä juoksu ryyppään kaikki sossu raaaahaaaaat aaaaa
- Anonyymi00032
kylmä kilju kaunistaa
- Anonyymi00033
JA SOSSU SAA LUVAN MAKSAA!! KUULITTEKONA!
- Anonyymi00036
Ei maksa edes kullitettuna.
- Anonyymi00038
Milloinkohan aloittajakin kehittyy aikuiseksi.??
- Anonyymi00040
Aivot jo niin surkastuneet, kuin rusina, ei voi enää kehittyä kesken käymisen juodun kiljun ja väärin keitetyn pontikan vuoksi.
- Anonyymi00041
Mitä se sossu siis maksaa? Tarkoitatteko että juopottelette toimeentulotuen vai makseeko se vielä lisää kun lakki kourassa menee anomaan että rahat on nyt männy?
- Anonyymi00042
Sossulla on pitkä piikki, sinne vaan kaik' mahtuu:D
- Anonyymi00043
Sauna on päällä ja olutta on!!
- Anonyymi00044
Voi reppanaa, raukka säästänyt 25v ja kituutellu, että saa ostettua yhden dryvodkapullon,.
Ei kyllä käy kateeksi tuollaista peräkammaripojua,
Meikä ryyppää joka viikko, joskus meinaa kädet tärrätä krapulassa kun murtautuu ihmisten koteihin ja löytää arvokasta myytävää, pimeät markkinat toimii hyvin , joten rahan tuloa ei voi estää.
Noi hälyttimetkin, etenkin kännyyn hälyttävät ja langattomat saa helposti hiljaisiksi omalla kännykällä.
Revippä köyhä aloittaja siitä, meikä poika nauttii. - Anonyymi00045
Juhannus tulee, hiukan olutta ajattelin ottaa, ähkö pari grokiakin. Ja ruokaryyppy kuuluu kyllä juhannuspöytään. JA sossu saa maksaa! Kelan rahoilla jo 10-vuotta!
- Anonyymi00048
Itysekkin oluen ystävä. Santtua tottakai! Laatikko tai pari sitä pitää juhannuksesi varata. Sossu ei valitettavasti maksa niin pitää kelan rahat juoda:(
- Anonyymi00046
Kaikki työttömät ovat juoppoja, tämä ketju on hyvä todiste. Täältä ääni Kokoomukselle seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi00047
Olen työtön juoppo mutta äänestän kokoomusta myös. Minulla on varallisuutta sen verran ettei leikkauspolitiikka haittaa kunhan siihen on järkisyyt. Ja suomen talouden tila on sellainen.
- Anonyymi00049
SKDL voisi muodostaa seuraavan hallituksen ja antaa erillisen viinakortin työttömille, jolla saisi Alkosta ilmaista viinaa kuukausittain korvaukseksi jatkuvista indeksijäädytyksistä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
SKDL voisi muodostaa seuraavan hallituksen ja antaa erillisen viinakortin työttömille, jolla saisi Alkosta ilmaista viinaa kuukausittain korvaukseksi jatkuvista indeksijäädytyksistä.
.
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen työtön juoppo mutta äänestän kokoomusta myös. Minulla on varallisuutta sen verran ettei leikkauspolitiikka haittaa kunhan siihen on järkisyyt. Ja suomen talouden tila on sellainen.
Järkevintä olisi lakkauttaa Pulustusvoimat.🐦⬛
- Anonyymi00050
Tiesitkö ja oletko huomannut, kun täällä vittuilet ihmisille, niin oikeammin vittuilet vain itsellesi, koska ei kukaan välitä teikän seko teksteistä mitään
- Anonyymi00052
2 kruunun kuparia kelpaa piikittää suoneen halvan kaljan suonessa
- Anonyymi00053
ihan OK/5 joumat Juhannuksena. Oluttta, viiniä ja hiukan votkaa. Alle satasella selvusi eli virläon hyvin tukia jäljrllä
- Anonyymi00054
Mukava kuulla, että meni jälleen veroeurot tarpeeseen. Ehkä vielä joskus nähdään, että tuet menevät maksukortin taakse.
- Anonyymi00055
Ei voi mennä maksukortin taakse, ihmisellä, kansalaisella ,on oikeus päättää mihin rahansa käyttää. Tästä on olemassa ihan EU:N ihmisoikeus tuomioistuimen päätös!
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei voi mennä maksukortin taakse, ihmisellä, kansalaisella ,on oikeus päättää mihin rahansa käyttää. Tästä on olemassa ihan EU:N ihmisoikeus tuomioistuimen päätös!
Sulla on oikeus päättää mihin laitat rahasi sitten, kun ne ovat palkkana saatuja. Jos taas saat tukia, niin mikään ihmisoikeus ei ole saada juopotella niillä. Ne rahat ovat tarkoitettu siihen, että saat ruokaa jääkaappiin, vaatteet päällesi ja paikan, missä asua.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Sulla on oikeus päättää mihin laitat rahasi sitten, kun ne ovat palkkana saatuja. Jos taas saat tukia, niin mikään ihmisoikeus ei ole saada juopotella niillä. Ne rahat ovat tarkoitettu siihen, että saat ruokaa jääkaappiin, vaatteet päällesi ja paikan, missä asua.
Erehdys. Tuet saa käyttää mihin huvittaa vaikkapa sitten juopotteluun. Jos joku haluaa juopotella kaikki rahansa se on hänen oma asiansa. Ainankin siihes asti kunnes virkanaisten taholta aletaan epäilemään ongelmia elämänhallinnassa.
Hölökynkölökyn!🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍸🍹🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🥳👍
- Anonyymi00058
Köyhän ei kyllä kannata vähiä rahojaan hassata alkoon. Parempi hoitaa viina osokset Kelan piikkiin ja jos se ei onnistu, niin sitten kaljarahat sossusta....Ei tosiaan omat rahat riitä mihinkää, ravintolassa olut tuoppi jo 10 euroa!!! kuka olisi ennen maksanut oluesta 60 markkaa!! Ei kukaan!!!
- Anonyymi00059
Apina
- Anonyymi00060
Oikeassa olet, ihan hävyttömiä hintoja baareissa nykyään. Saatanan juutalaiset! Omaan piikkin ei olisi mitenkään varaa ravata kippoloissa tai kupiloissa, kalsari kaljoittetluksi menisi.
- Anonyymi00061
Juu, sulaa hulluutta maksaa euroakaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437