Sossun piikkiin menee!

goljatti

Aion riipasta tänään kunnon kännit ja sossun piikkiin menee! Mitäs siitä sanotte !!

61

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • känniläinen

      Sossulla on pitkä piikki, sinne mahtuu. Minä teen samoin.

      • PeeJiiPee

        Jos Suomesta ostettua viinaa juot, palaa takaisen valtiolle veroina joka killinki. Anna palaa!


    • ksjfhdfghfyghfyh

      Mitä tarkoitat käsitteellä "sossu"? Sinä roskasakin edustaja anonyymi Suomi24-palsta-aktiivi...

      • känniläinen

        Tuntematon henkilö jolla on puolalainen nimimerkki nimttelee toisia ihmisiä roskasakisi tuntematta kuitenkaan heitä. Ei täydellinen ididoottikaan tuollaista usko.


      • fkxnchfvfbgtvy

        Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".


        Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.


        Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.


      • känniläinen
        fkxnchfvfbgtvy kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".


        Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.


        Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.

        En kommentoi nyt muuta kun tuota "puolalaista" nimerkkiä, muita ehkä sitten myöhemmin kun tästä selviän. Nimimerkissä on niin paljon konsonantteja peräkkäin kuten monissa puolan kielen sanoissa on, tuskin kukaan osaa lausua tuota ääneen paitsi ehkä puolalaiset. En tunne kun yhden puolalaisen joka oli aikoinaan työkaverina, hyvä tyyppi vaikken pilua saanutkaan, en tosin vongannutkaan.


      • Anonyymi00034
        fkxnchfvfbgtvy kirjoitti:

        Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".


        Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.


        Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.

        Jos oikein sossun (kunnan sosiaalitoimiston) asiakkaana on, se ottaa asiakkaansa raha-asiat hyvin pikaisesti hoitaakseen, jos huomaavat, että pummi käyttää rahansa viinaan.


    • Pumminaelättääitsensä

      Nai sossu luuseri ämmä vielä paksuksi niin saat isompaa laskua yhteiskunnalle. Kumpikin jättää laskunsa maksamatta ja veronmaksajat maksavat ihan kaiken.

    • superpartyanimal

      Lyhyt vastaus: en sano mitään. Kun seuravan kerran biletät, pyydä mukaan! :)

      • goljatti

        Tänään taas lähtee! Kossu on pakkasessa ja sen jälkeen keskustaan ravitsemusliikkeeseen.


    • goljatti

      Sunnuntai kännit on t¨änään ohjelmassa. Ja sosiaalitoimisto maksaa!

    • Weikkonen

      Ota herran sana sydänmeesi ja unohda päihteet.

    • goljatti

      Tänään taas ränni päälle! Ja sossu maksaa!!

    • goljatti

      Viikonloppu tuli oltua selvänä ni tänään hyvä pömpötellä! Ja tukirahoilla tieteskin

    • ole hyvä.

    • goljatti

      Sunnuntai, kännissä tietenkin! Ja sossun piikkin:)

    • Anonyymi00015

      Taas mennään, sosku maksaa!

    • Anonyymi00017

      Soppa päivä taas tänään, ehkä huomennakin! Ja sossu saa luvan maksaa!!

    • Anonyymi00018

      Takavuosina soppalasta sai maksusitoumuksia Alkoonkin.

    • Anonyymi00019

      Vapun juhlainta jatkuu vielä lauantainakin. Ja soskun piikkiin menee!

    • Anonyymi00020

      Mitä kela ei maksa sitä ei oikeastaan edes tarvitse
      Pirttitumpelo, sysmä.

    • Anonyymi00021

      Siitä vain.

      Olut on halpaa ja kun vielä suosit kotimaisia merkkejä, niin yhteiseen laariin se sataa ja työllistää maamme panimoteollisuutta.

      Mitään katumömmöjä et mene ostamaan!

    • Anonyymi00022

      Milläs syöt seuraavan viikon? Minä kävin Vapun päivänä retkellä polkupyörällä ja kävellen lopun kohteeseen. Eilen kävin etsimässä nokkosta lisukkeeksi pasta carbonaraan. Ja söin hyvin. Jäi ruokaa yäksi päiväksi, että mikrossa lämmitän ja kylkeen laitan itse maitohappokäyttämääni paprikaa, tai parsaa. Miksei kumpaakin.
      Kaupassa joudun myös käymään, koska arjen työpäivien jälkeen olen vähän puhki, enkä väsyksissä halua harhailla kaupalla.
      Ei minulla ole varaa edes omaan piikkiin juoda alkoholia kuin hyvin vähän, ja noin kerran vuoteen. Täytyy ajatella, jos tulee terveysongelmia, kun niitä jo oli kuukausikaupalla, ja kyllä ne tulot sinä aikana tippuivat. Ihan samaan en ole leikkauksen jälkeen pystynyt, kuin terveenä ennen sairastumista. Liikkumaan kyllä jo sinänsä pääsen, ja olen nauttinut metsissä linnunlaulusta nyt lämpiminä päivinä. Talviturkinheitto on tekemättä vielä. Eilen en kehdannut. Usein vain metsässä kesken pikku retken, kivellä. Kusiaiset kipittrlivät vaatteillani. Tiltaltti lauloi. Sitruunaperhoset lepattivat kauempana paisteisella rinteellä.
      Eri tavalla on ihmisille oman talouden käyttövaroja jaeltu... jos toimeentulotuki riittää kaljoitteluun. Olisiko se tuki jopa liian iso silloin?
      Tosiaan, joka euroa mikä jää, on pakko säästää. Sairastaessani huomasin, miten tili hupeni ihan silminnähden vaikken ostellut, matkustanut edes lähikaupunkiin. Kuntoutin vain itseäni leikkauksesta ja ohje olu, että pitää syödä hyvin, että saa rakennusaineita lumille ja lihaksille ym.

    • Anonyymi00023

      OHHOH! Saisipa sossun piikkiin myös tämän krapulan. Aivan jäätävä euroviisuluokan krapula!!

    • Anonyymi00026

      Kaljahammasta kolottaa, mutta rahat täysin finito. Tuet tulee vasta ensiviikolla...kyllä sitä miehen on kaljaa saatava! ja sossu saa luvan maksaa!!!

      • Anonyymi00028

        Miten tekohammasta voi kolottaa?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Miten tekohammasta voi kolottaa?

        Kyllä se on kaljaa saatava siitä huolimatta! Näin on jämpti!


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Miten tekohammasta voi kolottaa?

        Tai kun hampaita ei edes ole🤭


    • Anonyymi00027

      Soskah, pryyh ja huhmalassa,, TottakAi!!, fATTA saa tass maksaa, !!

      • Anonyymi00037

        Onneksi et asu mun paikkakunnassa. Olis liian karmaisevaa katsoa, kun örvellät pitkin ojia kuset ja paskat housuissa ja möriset jotain käsittämätöntä älämölöä.


    • Anonyymi00029

      jos on aikaa ja muut maksavat niin mikä ettei

    • Anonyymi00031

      minä juoksu ryyppään kaikki sossu raaaahaaaaat aaaaa

    • Anonyymi00032

      kylmä kilju kaunistaa

    • Anonyymi00033

      JA SOSSU SAA LUVAN MAKSAA!! KUULITTEKONA!

      • Anonyymi00036

        Ei maksa edes kullitettuna.


    • Anonyymi00038

      Milloinkohan aloittajakin kehittyy aikuiseksi.??

      • Anonyymi00040

        Aivot jo niin surkastuneet, kuin rusina, ei voi enää kehittyä kesken käymisen juodun kiljun ja väärin keitetyn pontikan vuoksi.


    • Anonyymi00041

      Mitä se sossu siis maksaa? Tarkoitatteko että juopottelette toimeentulotuen vai makseeko se vielä lisää kun lakki kourassa menee anomaan että rahat on nyt männy?

    • Anonyymi00042

      Sossulla on pitkä piikki, sinne vaan kaik' mahtuu:D

    • Anonyymi00043

      Sauna on päällä ja olutta on!!

    • Anonyymi00044

      Voi reppanaa, raukka säästänyt 25v ja kituutellu, että saa ostettua yhden dryvodkapullon,.

      Ei kyllä käy kateeksi tuollaista peräkammaripojua,

      Meikä ryyppää joka viikko, joskus meinaa kädet tärrätä krapulassa kun murtautuu ihmisten koteihin ja löytää arvokasta myytävää, pimeät markkinat toimii hyvin , joten rahan tuloa ei voi estää.

      Noi hälyttimetkin, etenkin kännyyn hälyttävät ja langattomat saa helposti hiljaisiksi omalla kännykällä.

      Revippä köyhä aloittaja siitä, meikä poika nauttii.

    • Anonyymi00045

      Juhannus tulee, hiukan olutta ajattelin ottaa, ähkö pari grokiakin. Ja ruokaryyppy kuuluu kyllä juhannuspöytään. JA sossu saa maksaa! Kelan rahoilla jo 10-vuotta!

      • Anonyymi00048

        Itysekkin oluen ystävä. Santtua tottakai! Laatikko tai pari sitä pitää juhannuksesi varata. Sossu ei valitettavasti maksa niin pitää kelan rahat juoda:(


    • Anonyymi00046

      Kaikki työttömät ovat juoppoja, tämä ketju on hyvä todiste. Täältä ääni Kokoomukselle seuraavissa vaaleissa.

      • Anonyymi00047

        Olen työtön juoppo mutta äänestän kokoomusta myös. Minulla on varallisuutta sen verran ettei leikkauspolitiikka haittaa kunhan siihen on järkisyyt. Ja suomen talouden tila on sellainen.


      • Anonyymi00049

        SKDL voisi muodostaa seuraavan hallituksen ja antaa erillisen viinakortin työttömille, jolla saisi Alkosta ilmaista viinaa kuukausittain korvaukseksi jatkuvista indeksijäädytyksistä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        SKDL voisi muodostaa seuraavan hallituksen ja antaa erillisen viinakortin työttömille, jolla saisi Alkosta ilmaista viinaa kuukausittain korvaukseksi jatkuvista indeksijäädytyksistä.

        .


      • Anonyymi00047 kirjoitti:

        Olen työtön juoppo mutta äänestän kokoomusta myös. Minulla on varallisuutta sen verran ettei leikkauspolitiikka haittaa kunhan siihen on järkisyyt. Ja suomen talouden tila on sellainen.

        Järkevintä olisi lakkauttaa Pulustusvoimat.🐦‍⬛


    • Anonyymi00050

      Tiesitkö ja oletko huomannut, kun täällä vittuilet ihmisille, niin oikeammin vittuilet vain itsellesi, koska ei kukaan välitä teikän seko teksteistä mitään

    • Anonyymi00052

      2 kruunun kuparia kelpaa piikittää suoneen halvan kaljan suonessa

    • Anonyymi00053

      ihan OK/5 joumat Juhannuksena. Oluttta, viiniä ja hiukan votkaa. Alle satasella selvusi eli virläon hyvin tukia jäljrllä

    • Anonyymi00054

      Mukava kuulla, että meni jälleen veroeurot tarpeeseen. Ehkä vielä joskus nähdään, että tuet menevät maksukortin taakse.

      • Anonyymi00055

        Ei voi mennä maksukortin taakse, ihmisellä, kansalaisella ,on oikeus päättää mihin rahansa käyttää. Tästä on olemassa ihan EU:N ihmisoikeus tuomioistuimen päätös!


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ei voi mennä maksukortin taakse, ihmisellä, kansalaisella ,on oikeus päättää mihin rahansa käyttää. Tästä on olemassa ihan EU:N ihmisoikeus tuomioistuimen päätös!

        Sulla on oikeus päättää mihin laitat rahasi sitten, kun ne ovat palkkana saatuja. Jos taas saat tukia, niin mikään ihmisoikeus ei ole saada juopotella niillä. Ne rahat ovat tarkoitettu siihen, että saat ruokaa jääkaappiin, vaatteet päällesi ja paikan, missä asua.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Sulla on oikeus päättää mihin laitat rahasi sitten, kun ne ovat palkkana saatuja. Jos taas saat tukia, niin mikään ihmisoikeus ei ole saada juopotella niillä. Ne rahat ovat tarkoitettu siihen, että saat ruokaa jääkaappiin, vaatteet päällesi ja paikan, missä asua.

        Erehdys. Tuet saa käyttää mihin huvittaa vaikkapa sitten juopotteluun. Jos joku haluaa juopotella kaikki rahansa se on hänen oma asiansa. Ainankin siihes asti kunnes virkanaisten taholta aletaan epäilemään ongelmia elämänhallinnassa.


      • Kuole natsi.☠️👎


    • Hölökynkölökyn!🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍾🥂🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍸🍹🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🥳👍

    • Anonyymi00058

      Köyhän ei kyllä kannata vähiä rahojaan hassata alkoon. Parempi hoitaa viina osokset Kelan piikkiin ja jos se ei onnistu, niin sitten kaljarahat sossusta....Ei tosiaan omat rahat riitä mihinkää, ravintolassa olut tuoppi jo 10 euroa!!! kuka olisi ennen maksanut oluesta 60 markkaa!! Ei kukaan!!!

      • Anonyymi00059

        Apina


      • Anonyymi00060

        Oikeassa olet, ihan hävyttömiä hintoja baareissa nykyään. Saatanan juutalaiset! Omaan piikkin ei olisi mitenkään varaa ravata kippoloissa tai kupiloissa, kalsari kaljoittetluksi menisi.


      • Anonyymi00061

        Juu, sulaa hulluutta maksaa euroakaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe