Sossun piikkiin menee!

goljatti

Aion riipasta tänään kunnon kännit ja sossun piikkiin menee! Mitäs siitä sanotte !!

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • känniläinen

Sossulla on pitkä piikki, sinne mahtuu. Minä teen samoin.

• PeeJiiPee

Jos Suomesta ostettua viinaa juot, palaa takaisen valtiolle veroina joka killinki. Anna palaa!

• ksjfhdfghfyghfyh

Mitä tarkoitat käsitteellä "sossu"? Sinä roskasakin edustaja anonyymi Suomi24-palsta-aktiivi...

• känniläinen

Tuntematon henkilö jolla on puolalainen nimimerkki nimttelee toisia ihmisiä roskasakisi tuntematta kuitenkaan heitä. Ei täydellinen ididoottikaan tuollaista usko.

• fkxnchfvfbgtvy

Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".

Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.

Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.

• känniläinen
        fkxnchfvfbgtvy kirjoitti:

Jos minua tarkoitat, ei ole "puolankieltä" nimimerkkinä joka ei ole rekisteröinyt kirjainyhdistelmä "ksjfhdfghfyghfyh". Ja tämä on suomenkielisten suomalaisten palsta, minä olen suomen kansalainen ja oletan keskustelevani suomalaisten kanssa., keskustelussa keskeisin oletus kirjoittajilla tämän tyyppisillä foorumeilla on, että suurin osa kirjoittajista kirjoittaa siitä mitä suomalaisena asioista kokee, joten ei voi olettaa, että tänne satunnaisen kirjoittajan pitäisi tajuta kirjoittavan vaikkapa "puolalaisia".

Suomeksi lukemassani törkyaloituksessa luki, että joku sosiaalitoimiston - tai vaihtoehtoisesti vasemmistopuolueiden vihaaja rikollinen kirjoittaja ilmoitti juovansa viinaa toisten rahoilla mikä jo yleisestikin ottaen on harvinaisen sivistymätän provokaatio "Yhteiskunnan tuet ja avustukset"- nimisellä suomenkielisellä keskustelupalstalla, meillä Suomessa tyypillisimmin käsite "sossu" tarkoittaa sosiaalitoimistoa, joten en usko että kukaan toimeentulotukiasiakas rehentelee internetin keskustelupalstalla harjoittavansa alkoholinjuontia jos on sosiaalitoimiston asiakas, koska suomalaiset rikkaista köyhiin tietävät, että sosiaalitoimiston tuista ei rahaa alkoholin juomiseen jää yhdelläkään ja että se ylipäätään on viharasismia, että jos köyhiä suomalaisia - tai ketään suomalaisia, väitetään rikollisiksi.

Kyllä minusta on roskasakkia kirjoittajien tekstit, joita minä näen: kumman usein aloituksia keskustelupalstoilla. Riittävän asiallisesti valvotuilla foorumeilla edes keskustelunaloitukset olisi valvottu, että ovat laillisia, mutta Suomi24:ssa toisin päin.

En kommentoi nyt muuta kun tuota "puolalaista" nimerkkiä, muita ehkä sitten myöhemmin kun tästä selviän. Nimimerkissä on niin paljon konsonantteja peräkkäin kuten monissa puolan kielen sanoissa on, tuskin kukaan osaa lausua tuota ääneen paitsi ehkä puolalaiset. En tunne kun yhden puolalaisen joka oli aikoinaan työkaverina, hyvä tyyppi vaikken pilua saanutkaan, en tosin vongannutkaan.

• Pumminaelättääitsensä

Nai sossu luuseri ämmä vielä paksuksi niin saat isompaa laskua yhteiskunnalle. Kumpikin jättää laskunsa maksamatta ja veronmaksajat maksavat ihan kaiken.

• superpartyanimal

Lyhyt vastaus: en sano mitään. Kun seuravan kerran biletät, pyydä mukaan! :)

• goljatti

Tänään taas lähtee! Kossu on pakkasessa ja sen jälkeen keskustaan ravitsemusliikkeeseen.

• goljatti

Sunnuntai kännit on t¨änään ohjelmassa. Ja sosiaalitoimisto maksaa!

• Weikkonen

Ota herran sana sydänmeesi ja unohda päihteet.

• goljatti

Tänään taas ränni päälle! Ja sossu maksaa!!

• goljatti

Viikonloppu tuli oltua selvänä ni tänään hyvä pömpötellä! Ja tukirahoilla tieteskin

• samivini

ole hyvä.

• goljatti

Sunnuntai, kännissä tietenkin! Ja sossun piikkin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe