Uskaltaako ny tuleva ekonomi ottaa opintolainaa yli 10k kun ei työllistyminen ole varmaa? Aloitan toisen vuoden syksyllä ja nyt olisi rahan tarve. Onko järkevää ottaa?
Ekonomi ja opintolaina
7
74
Vastaukset
- Kylteri537281
Onkohan oikea ala jos et tuota pysty itse järkeilemään??
- dfssdc
Herätys. Rahat olisi pitänyt ottaa heti opiskelujen alussa vaikka osakkeita varten. Olisit jo nyt kivasti voiton puolella. T. 56% kiitos YIT
- aabnuu
Ei kannata lainaa ottaa oli ekonomi tai ei.
- Jöppö
Valtio maksaa 30% lainasta ja porukka vielä miettii kannattako ottaa. Mitä siellä kauppakorkeassa oikein opetetaan.
- Järkikätee
Järjetöntä tämä opintolainavastaisuus. Ottakaa nyt herranjumala sitä lainaa, koska valtio hyvittää siitä kolmasosan. Sijoittakaa vaikka ASP-tilille, jos ei kantti riitä osakkeisiin tai rahastoihin.
- uberkill
Ekonomi? Eikös Tradenomit ja Ekonomit nykyään kamppailevat samoita työpaikoista?
- kylteri94
eivät. tradenomit ovat merkonomin tasolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740