Pauliina Rauhala; TAIVASLAULU
Mielenkiintoinen teos kertoo nuoren lestadiolaisparin tarinan.
Aviomies asettuu tukemaan vaimoaan, niin kuulin.
Sen takia yritän ehtiä lukemaan kirjan.
Suosittelen lämpimästi.
Mietin, jaksaisinko tai ehtisinkö lukea...
1
55
Vastaukset
- ö-Öö
Erehdyt portaalista.
Tämä on suoli 24, tunnettu huuhaaportaali. Uskisportaali on Kotimaa24.fi. Itseasiassa sun kannattais lukea Uskontojenuhrien saittia:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/
Siellä tosin keskitytään lähinnä jehovien ongelmiin, mutta kokemukset ihan samankaltaisia. Eikä muita uskontokuntia sorsita ollenkaan. On olemassa keskustelufoorumeita, missä nimenomaan lestaatit pusrkaneet tuntojaan ja sitä kautta päässeet edes vähän vaikuttamaan asioihin. Net on nätiä vauvoja jne käsitteleviä portaaleja, joista mulla ei ole tarkempaa tietoa.
Siinä olet nyt täysin oikeassa, netin kautta voit hakea keskustelukumppaneita ja vaihtaa mielipiteitä, ilman yhteisön painostusta. Tämä ei kuitenkaan ole se paikka mitä haet. netin yli on saatu paljon asioita laajempaan tietoisuuteen sulkeutuneista uskontoyhteisöistä, peräti vaikutettu asioihin. Lestateilla naiset on alistettuja, netin yli mahdollista keskustella vastaavassa asemassa olevien kanssa, sekä ehkä saada pikkuhiljaa muutoksia asioihin.
Kannattaa lukea toki kirja, mistä kirjoitit.Rauhala sai palkintojakin kirjansa julkaistuaan ja varmasti on lukemisen arvoinen. Se, löydätkö sitä kirjastosi hyllystä, tai voitko lainata sitä, eri asia. Kyllä sen saa käsiinsä muutakin kautta.
Olet tärkeällä asialla, etsi oikea foorumisi. Ihan itse ja lue itse se kirja ensin, ennenkuin sitä mainostat.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059