Tollasta kameraa harkihen järkkärin rinnalle. Kokemuksia?
Käytettynä löysin, myyjä pyytää 60e, "pakettiin" sisältyy itessään kamera, linssinsuojus, usb kaapeli sekä kameralaukku.
Teenkö paskat kaupat, jos tuon ostan?
Nikon Coolpix l120
5
1435
Vastaukset
- Käki_Äimä
Tulikohan tuohon kijrotsvihre vai ymmärsinkö jotain väärin? Vai käyttääkö jotkut oikeesti DSLR-järjestelmäkameralta näyttävää superzoomia järjestelmäkameran kanssa? Ihan uutta minulle, jos näin on.
- nikoncoolpixl120
Nyt en älynnyt.. :D jos tarkotat tota järkkärin rinnalle lausetta, niin olisin voinu mutoilla paremmin. Siis, kun en järkkäriä jaksa aina raahata matkassa,ku on sen verran iso, niin mietin ostavani tuon nikonin kameran sellaseks "kokoajan matkassa" kameraksi. :D
- niinmutkuntota
Eikös tuossakin ole sama vika? Tuohan on suunnilleen järkkärin kokoinen. Tai no onhan niitä järkkäreitä isompiakin, kaikkine varusteineen ja isoja objektiiveja, valovoimaisia telejä tms. jos tavallisesti raahaa mukana, niin sitten varmaan tuokin voi tuntua pieneltä. Mutta miksei sitten vaikka oman merkin pikku kroppikennorunko jollain pienellä objektiivilla, jollainen jo ehkä löytyykin omasta valikoimasta. Paremmin varmaan laatukin miellyttäisi sen ison järkkärin jälkeen tottunutta silmää.
- nikoncoolpixl120
En halua sellasta "perus kameran" näköstä. Tottunu selaseen isoon, mutta tuo on vähä turhankin iso raahata aina mukana.
Mutta asiasta kukkaruukkuun, ne jotka omistaa kyseisen kameran, kokemuksia ois kiva kuulla. :)
- Canonisti_minäkin
Täytyy myöntää, etten näe mitään järkevää syytä ostaa moista. Neljä vuotta vanhaa superzooooomitekniikkaa. Jos hakee järkkärin rinnalle pienempää kameraa, niin Nikonilla on lähinnä A-malli, jonka laatu on riittävä. Sen heikkous on erikseen ostettava etsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984