Niin, otsikko kertoo kaiken. Kokemuksia, kiitos!
Hotelli Butterfly Rodos
3
434
Vastaukset
- Hellasfani
Erittäin siisti hotelli ja ystävällinen palvelu. Suosittelen lämpimästi!
- angelface
Olimme viikon kyseisessä hotellissa. Erittäin siisti ja hyvin äänieristetty huoneisto. Kylpyhuone oli tosi kaunis ja nykyaikainen, siellä oli jopa pikkuruinen suihkukaappi. Vedentulo suihkusta oli heikkopainenen, mutta kyllä siellä itsensä puhtaaksi sai. Vuoteet petivaatteineen olivat mukavat nukkua. Ainoastaan keittiövarustus oli minimalistinen:keittolevyt, vedenkeitin,pieni kulunut kattila, paistinpannu sekä vain kahden hengen astiat. Jos aikoo laittaa itse ruokaa, niin kannattaa miettiä, mitä lisävarusteita kannattaa ottaa mukaan. Ainakin tiskiharja sekä astianpesuaine on hyvä pakata matkalaukkuun. Ilmastointi toimi moitteettomasti. Jos huoneisto sijoittuu kadun puoleiselle sivustalle ylimpään kerrokseen, silloin aukeaa näkymä myös merellepäin. Perusaamiainen oli ihan hyvä. Kaikkea uskallettiin syödä ja pysyttiin terveinä koko matkan ajan. Palataan jatkossa samaan hotelliin, jos Rodokselle päädytään.
- tiskikone
Oliko teitä isompikin porukka kahden hengen huoneessa? Tiskiharja ja astianpesuaine pitää ottaa aina itse mukaan, koska ne eivät kuulu varusteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178