Panettaa todella paljon ja oon tyttö mitä teen???

Huohhh

Siis mua panettaa ihan sairaasti joka päivä auttakaa. Masturboiminen ei auta HELP ME!!!!

30

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdse

      onko Skype ok

    • VääräPalsta

      Olet kai väärässä foorumissa. Eivät homot Sinua pane.

    • homomies.naiselle

      Minäkin haluaisin homomiehen omaksi. Nainen olen myös. Saamme kai vain haaveilla, ja lopulta on tyydyttävä sitten tavalliseen heteromieheen.

    • tampere098755

      Missä asut?

    • oikeahomo

      Tiesitkö että Gay on Suomeksi Homo? Joten häivy täältä!

    • oikeahomo

      Onko teillä lukutaidossa vai ymmärryksessä vika? Tämä palsta on tarkoitettu vain HOMOMIEHILLE, joten häipykää täältä!

    • panojenmies

      Ihana nainen:) Tuu mun luo straponin kanssa jos suo ihan kirjaimellisesti "panettaa". Jos saan eturauhas orgasmin niin nuolen sulle orgasmin tai jos en tule kun annat "munaa" niin saat taatusti kivikovaa kyrpää:)

      • oikeahomo

        Voisit sinäkin painua vittuun täältä! Heteroille on omat palstat.


      • näin.naisena

        "niin nuolen sulle orgasmin tai jos en tule kun annat "munaa" niin saat taatusti kivikovaa kyrpää:)"

        Huh onpas kiihottava tarjous :p Näin naisena. Minä kyllä laskelmoisin niin että lopputuloksena saisin sitä kivikovaa kyrpää ;)


      • näinmiehenä
        näin.naisena kirjoitti:

        "niin nuolen sulle orgasmin tai jos en tule kun annat "munaa" niin saat taatusti kivikovaa kyrpää:)"

        Huh onpas kiihottava tarjous :p Näin naisena. Minä kyllä laskelmoisin niin että lopputuloksena saisin sitä kivikovaa kyrpää ;)

        Mulle sussa olisikin "miestä" tarpeeksi;)


      • näin.naisena
        näinmiehenä kirjoitti:

        Mulle sussa olisikin "miestä" tarpeeksi;)

        Et ymmärtänyt. Laskelmoisin nimenomaan niin, etten suostuisi mihinkään strap-on -touhuiluun, jotta nimimerkki panojen mies joutuisi toteuttamaan diilin jälkimmäisen osan :)


      • tosihomo
        oikeahomo kirjoitti:

        Voisit sinäkin painua vittuun täältä! Heteroille on omat palstat.

        Älä luulekaan. Nykyään tosihomot panee myös naisia.


      • miehenfysiologia
        näin.naisena kirjoitti:

        Et ymmärtänyt. Laskelmoisin nimenomaan niin, etten suostuisi mihinkään strap-on -touhuiluun, jotta nimimerkki panojen mies joutuisi toteuttamaan diilin jälkimmäisen osan :)

        No ei mieheltä nyt sperma roisku jos työnnät "kullin" sisään:D Todellisuudessa eturauhasorgasmin saaminen joku panemalla tai sormettamalla on äärimmäisen vaikeaa. Jos haluat varmistaa että miehellä seisoo kunnolla niin sun kannattaa antaa ensin vähän "munaa". Sen jälkeen kun mies lipaisee vielä pari kertaa pillua niin jopa alkaa panettaa:)


      • oikeahomo
        tosihomo kirjoitti:

        Älä luulekaan. Nykyään tosihomot panee myös naisia.

        Etkö vielä sitä tiennyt että homo ja biseksualismi ovat 2 eri asiaa! Sellainen ei ole homo joka sekaantuu naiseen.


      • oikeahomo kirjoitti:

        Etkö vielä sitä tiennyt että homo ja biseksualismi ovat 2 eri asiaa! Sellainen ei ole homo joka sekaantuu naiseen.

        Mites semmoinen tosioikeahomo, joka ylipäänsä vastailee netissä TYTÖILLE? Voiko sellaistakaan enää oikeaksi sanoa?

        Vai?


      • näin.naisena
        tosihomo kirjoitti:

        Älä luulekaan. Nykyään tosihomot panee myös naisia.

        Ihana uutinen! Täytyy kertoa tytöille, että homomiehetkin on nykyään tyttöjä varten. Lähdemme tänääntyttöjen kanssa kylpyläillan ja drinksujen jälkeen kaupungille. Bongaamme söpöt homomiehet itsellemme ;)


      • näin.naisena kirjoitti:

        Ihana uutinen! Täytyy kertoa tytöille, että homomiehetkin on nykyään tyttöjä varten. Lähdemme tänääntyttöjen kanssa kylpyläillan ja drinksujen jälkeen kaupungille. Bongaamme söpöt homomiehet itsellemme ;)

        Älkää nyt sentään, koska siitä seuraa se, että biseksuaalien lisäksi kohta myös heterot tulevat - paitsi tämän palstan ja heteropridemarssien ja Aitojen lisäksi - ihan reaalielämässä meidän homojen riesaksi itkemään, miten naiset ovat niiiiiiiiin vaikeita ymmärtää.

        Sitten tosiaitohomot alkavat tuntea pahoja viboja ja tulee taas joku menstruaalimyrsky vesilasissa.


    • No, onpa asiat heikosti heteroiden joukossa, jos naiset hakee homoa apuun :/

    • sensetekee

      Autamme toki. Oletko homo-uskonnon uhri?

    • jooooojo

      onks sul kik?

    • lkjfjalkfi

      Siis mikä tää on ? :D

      • Jäniiiiiiiiiiiiiiis.


    • oikeahomo

      Ja aloittajalle, voisitko ihan oikeasti häipyä täältä. Ei mekään tulla heteropalstoille teitä ruinaamaan. Joten jätä homot rauhaan ja keskity niihin hetero huorapukkeihin. Sinua ei todellakaan täällä kaivata!

      • Tämä aloittaja on todennäköisesti se sama minnasmile-botti, joka täällä myös keväällä häiriköi.


    • oikeahomo

      No se on sitten ilmeisesti joku homofobinen hetero joka tulee tänne vain tarkoituksella vittuilemaan.

    • Anonyymi

      Joo ainahan se panettaa ikä 64 kohta srmaa

    • Anonyymi

      No tää on jokin läppä vaa

    • Anonyymi

      Nuo spämmäysviestit tehnyt paluun...eikö niistä ollut pitänyt päästä eroon.

    • Anonyymi

      Montako homoa ap on löytänyt joka haluaa "naista"?

    • Anonyymi

      Ihmisen aivot on merkillinen elin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe