Olen aika sippi, elämä ei ole oikein sujunut viime. aikoina. Sain työtä paikasta, jossa en viihdy yhtään ja olen koko ajan sairastellut, koko ajan tulee uusia vaivoja. En jaksa tehdä työn lisäksi oikein mitään, vaikka olisin kyllä halunnut. Lasta en pääse näkemään koskaan kun on niin hankalat työajat. Olen aina yksin, koska minulla ei ole ystäviä täällä. Loppuuhan tämä jakso toki, mutta ainainen sairastelu uuvuttaa, enkä ymmärrä tämän tarkoitusta. Odotukset olivat korkealla kun tänne töihiin tulin, mutta kaikki on mennyt alusta asti huonosti eikä positiivinen ajattelua aina auta kun koko ajan vastustaa.. paraneeko elämä koskaan ja terveys huolettaa..? En ole myöskään koskaan saanut kokea oikeaa rakkautta, onkohan semmoista minulle tarkoitettu ollenkaan..?
Mies791 jos jaksat katsoa...
vaaleanainen
2
<50
Vastaukset
Hei!
Terveytesi reistaa, koska et voi hyvin henkisesti. Jos sinulla on mahdollista luopua tuosta työstä, niin tee se. Se ei ole sinua varten.
Rakkautta on tulossa, mutta se ottaa aikansa ennenkuin sen saat. Hoida ensin itsesi kuntoon.- vaaleanainen
Kiitos..tietenkin se on mahdollista, mutta tarvitsin todella tämän työn ja rahan..kunhan 2kk vielä jaksaisin niin sitten saisin todella hengähtää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951202Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad42794- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617