Yksin baarissa kokemuksia

Yksin_baarissa

Olen käynyt yökerhoissa yksin muutamakymmenen kertaa ja olen huomannut sellaisen asian, että jokainen nainen saa siellä aina seuraa, mutta jokainen mies ei.
Mies tarjoaa, nainen valitsee. Näin se menee.
Ne miehet jotka saavat seuraa, ovat aina kavereiden kanssa liikkeellä ja ovat itsevarmoja aloitteen tekiöitä. Minä harvoin teen aloitteita naisille. Olen toki ihan hyvännäköinen ja saan naisilta katseita ja monesti niihin vastaankin, mutta siihen se jää. Samantien kun katson naista takaisin, on hän kun ei huomaisikaan.
Sekä varatut, että vapaat käyttäytyvät aivan samanlailla, joten niiden erottaminen toisistaan on käytännössä mahdotonta, ellei käy kysymässä, tai odota, että naisen mies tulee naisen luokse.
70% naisista on aina varattuja ja ne 30% esittävät vaikeasti tavoiteltavaa ja ottavat sen, joka on tarpeeksi komea, pitkä, sosiaalinen ja tekee aloitteen.
Alotteita olen tehnyt pari kertaa.
Mutta se kariutuu yleensä aina siihen, että olen yksin baarissa.
"Mis sun kaverit on?" "Millasel porukal oot liikkeellä?"
Miksi yksin olioita syrjitään? Onko se minun vikani, että ystäväni ovat puukottaneet selkään ja jättäneet minut yksin ja että niitä kavereita on enää kaksi, joita harvoin pääsen edes tapaamaan, saati että niistä baariseuraa saisin?
Uusia kavereita on todella vaikea saada, sekä sen takia, että entiset ovat pettäneet luottamuksen, sekä sitä edeltävät kaverit myös, että myös sen, että yksinäiset eivät kelpaa. En ole jännittävä. eli minulla ei ole tatuointeja, ei läväreitä, en polta tupakkaa, en örvellä, en tykkää räpistä, enkä käy lääppimään kysymättä.
En hae seksiä baarista, lähinnä seuraa. Mutta en kyllä ole seksiä vastaankaan jos nainen sitä itse ehdottaa ja vaikuttaa kivalta. Baarissa joko tanssin, tai istun juomassa olutta.
Yleensä kanssani jutellaan muutama lause ja ollaan kiinnostuneen oloisia, kunnes lähtevät kaverinsa kanssa hakemaan juotavaa tai tanssimaan kahdestaan, eikä niitä sitten enää näy tai jos näkyy niin hinkkaamassa/ nuoleskelemassa jonkun toisen miehen kanssa.
Kerran kuulin ohimennen, naisen sanovan kaverilleen, että miksi vaihto minut toiseen. Vastaus: "Se oli ylimielinen"
Ja ei, en ole ylimielinen enkä ole niin edes käyttäytynyt.
Kun juttelin sen naisen kanssa sillon, niin se meni jotenkin näin:
Mä: "Moi"
Hän: "Moi, mist päi oot?"
Mä: *Kerron*
Hän: "Woo, oon siit iha vierest..." *Silmät kiiluu*
Mä: "Dodi, sepäs sattu :)" (En oikee osannu toho mitää sen kummallisempaa sanoa)
Hän: "Minkä ikäne oot?"
Mä: *näytän sormilla ja hymyilen*
Hän: "Öö.. ai siis paljo?"
Mä: "24..."
Hän: "Ooo siistii! :D Mä oon" *Näyttää sormilla*
Mä: "Täh? ai 28!? :D"
Hän: "No en ku 18! Näytäks mä muka nii vanhalt?"
Mä: "Ei, ku luulin, et näytit 28 sormillas"
Hän: "Hehe en"
Mä: "Nauran"
Hän: *Mutisee jotain, josta sain selvää sanan: Ei vielä*
Hän lähtee kaverinsa mukaan vissiin juomaa ostamaan.
Jonka jälkeen nään sen myöhemmin ja kuulen ohimennen, että olen ylimielinen...
Kohta se onki hinkkaamassa itseään toiseen mieheen, jonka se myöhemmi vaihtaa toiseen ja alkaa nuoleskella sen kanssa... Jep.

Toinen tapaus taas tuli hinkkaamaan itseään tanssilattialla ja näytti kaverilleen keskisormea, joka yritti saada sen pois miesten kimpusta. Kohta se lähti sen kaverin mukaan ja hetkenpäästä nuoleskeli jonku miehen kanssa.
Nähny sen siellä kolme kertaa ja joka kerta tullu mun luokse ja vaihtanu sit toisee miehee myöhemmin. Tosin kolmannella kerralla ei enää kiinnostanu katella sitä, niin sanoin sille, että lähe vetää.

kolmas tapaus taas pakitteli sylii ku olin tanssimassa ja kohta kuiskas korvaan, että: "heh, sori" Ja vaihto toisee miehee ja sit taas toisee.

neljäs taas oli ensin kiinnostunut, mutta kun se kysy, oonko kenen kanssa täällä ja jouduin sanoo, että "Yksin oon, ku kaverit ei lähteny" ni vastaukseks tuli: "jaa.." ja käänty pois ja lähti menee.

Viides tapaus taas kävi hinkkaamassa ja kuiskas kaverilleen: "Keskiverto..."

(Joo puhu peniksestä. Ei se oo ku 17cm ja 5cm levee btw, mutta en mä ny stondis pystyssä siellä vetele.. :D Ettei ny tuu mitää katkarapu syytöksiä.)

Mutta joo, tämmösiä tapauksia.
En ny kaikkia tapauksia edes muista tai jaksa muistella, mutta tossa jotai.
Naiset on bitchejä.

14

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfdsfds

      Ei liene kovin yllättävää, että tässäkin asiassa paljon yrittävät onnistuu paremmin kuin se, joka ei yritä ollenkaan tai yrittää vain vähän. Ei todellakaan tarvitse olla porukassa, jotta naiset lähestyvät. Minua lähestytään paljon useammin jos olen yksin, koska tällöin minua on helppo lähestyä.

      Minua lähestytään kohtalaisen usein baarissa, enkä ole pitkä taikka mikään erityisen komea. Minä jopa välttelen katsekontaktia, koska olen ujo ja seurustelen.

      Totta, että parinhaku baareissa ei ole mikään sivistyksen riemuvoitto. Se on aika tylyä peliä ainakin miehen näkökulmasta. Loppujen lopuksi mennään aika alkukantaisilla vieteillä kun homma on seksuaalisesti virittäytynyttä.

      Ehkä ei pitäisi ottaa liian vakavasti baarissa nuoleskelua ja tanssimista. Se on monelle vain hauskanpitoa, eivätkä he ajattele sitä mitenkään epämoraalisena touhuna.

    • henrikijäs72

      valitettavaa että naiset päättää baareissa

    • henrikijäs72

      baarissa ei saa seuraa mutta jotkut ykistää kun laulat

    • henrikson9i72

      ei ne halua mua ne naiset
      haha

    • henrikijäs72

      bahamut 2.07 got
      i like it

    • henrikijäs72

      bahamut script got forom mirc
      i like it

    • Onpa tuosta jonkin aikaa, kun olin tilanteessasi, mutta muista vielä. Kapakassa seuran hakemisen haaste on se, että samalla apajilla on saalistavat puikkomiehet ja romanttiset haihattelijat. Tuohon jalkimmaiseen joukkoon kuulunemme molemmat. Tietooni on satettu, että kysymys "mennäänkö pylsimään" tuottaa normaalia suomalaista osaketta paremman tuottoprosentin, kun taas tuo sinun (ja minunkin) pökkelö-dialogin tuotto on perin vaatimaton. "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin" kyseltiin laulussa ja sehän on helevetin hyvä kysymys. Pitänee hyvän miehen kytätä maantienreunassa, josko ohikulkialta rengas puhkeaa. Auttaa ja osoittaa olevansa se prinssi. Jotta tuo apua tarvitseva on myös unelmiemme nainen on todennäköistä. Samalla tavalla, kuin on todennäköistä, että torstain viking lotossa pallot napsahtavat samaan järjestykseen, kuin ryppyisessä kupongissa. Todennaköisyys siis jotakin luokkaa 0.0000000000147%. Eli mahkuja on, joten turha on iskeä vasaraa polveen.

    • Näin_se_menee

      Näin miehenä vastaisin, että vaikutat runkkarilta uikuttajalta. Minkä ihmeen takia normaali nainen haluaisi seuraasi, kun todennäköisesti alat ensimmäisenä iltana valittamaan ja komentelemaan häntä omilla keksimilläsi säännöille, kuinka naisten täytyisi ymmärtää elää peräkammarin persun mielestä.

      EIhän tuollaista piipitystä jaksaisi normaali mieskään kuunnella kaveriltaan. Tyrkytät itsesääliäsi niin, että ihmiset häipyvät äkkiä miettien, että vittu miten rasittava tyyppi.

      Naiset yleensä kaipaavat piristystä elämäänsä. Haluaisitko jonkun olevan seurassasi, jos tietäisit hänen kertoneen ystävälleen, että kai sen reppanankin kanssa täytyy jonkun olla ettei se mee ihan heti tappaan itteensä? Siis säälistä. Tekstisi perusteella olet helvetin tylsä valittaja.

    • ylinolento

      Baareissa käy yhteiskunnan roskaväki.

    • ugh.olen.puhunut

      Rafloissa käy juuri sellainen pinnallinen salilla kävijöiden porukka joka on siellä näyttelemäässä lihaksiaan ja rasvaprosenttiiaan eli bodaripojut ja fitnessbitchit. Ei kannata vaivautua moisiin juottoloihin juomaan yliverotetua viinaa ja katselemaan pinnallisten bimbojen sätkimista tanssilattialla.

    • gfgjgjsrtjrt

      älä näytä sormilla ikää, jos pystytte kommunikoimaan ja jos oot luullu 18v naista 28v:ksi niin homma on luultavasti kusahtanu jo siinä....

    • gfgjgjsrtjrt

      ois mukava tietää tunnusmerkkejä näistä kaikkien kanssa nuoleskelijoista, ettei napsaha omalle kohdalle baarin pahinta lorttoa

    • näillämennäänn

      Ap:n kertoma esimerkki keskustelusta lähinnä vaivaannutti jo näin lukien et mite mahtas sit keskusteltunakaa sujua. Lisäks tuo j-kirjianten pudotteleminen pois sanoista osottaa sivistymättömyyttä tai halua olla trendinmukainen kun niin moni muu tekee samoin. Ei naisten kans kannata alkaa iästä puhumaan saati kotikaupungista. Jos sua häirittee se et oot yksin baaris nii valehtele kysyjille et ne kaverit "on täälä jossain" jos on iso yökerho...kerrankos sitä kaverinsa hukkaa ihmismassaan tai jos on vaan vähän väkee nii valehtele siloin et "ne lähti jo".

    • vittumainen_jätkä

      Joku pelimies joskus ohjeisti, että jos nainen kysyy, että "missä sun kaverit on", niin oikea vastaus on, että "minulla ei ole kavereita".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe