Noloin tilanne missä sinut on nähty alasti?

ApapAPP

Ei oo pitkään aikaan tehty tällästä, mutta olis kiva lukea mokia tms. Joten laittakaas kokemuksia tulemaan. :)

59

9438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhänolottaaa

      Kun synnyin niin hävetti vietävästi, kun äiti ei heti laittanut peittoa päälleni. Kaikki katsoivat arvostelevasti. Kikkelikin oli niin pieni ja ryppyinen. Kivekset sentään olivat, kuin jouluomenat. Pelasti jollain tapaa tilanteen.
      Vieläkin neljänkymmenen vuoden jälkeen ajaessani sairaalan ohi tunnen, että siellä hymyillään yhä nololle paljastelulla.
      En kehdannut mennä omia lapsianikaan synnärille katsomaan, jos vaikka joku eläkettä lähentelevä kätilö muistaisi.....Hitto kun alkaa häpeästä kainalot kastua tätä kirjoittaessa.

      • juupajuuuu

        Nyt tuli jo päivän naurut 2 vikasta lauseesta :D


      • eihee00

        :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


    • 19v

      Uimahallin wc-kopissa olin pöntön kannella istumassa ja runkkailemassa kaluani, kunnes ovi yllättäin aukesi, en muistanut laittaa lukkoon. Siinä istuin ja runkkailin siis, kunnes ovi aukesi ja pikkupoika ala-asteelta jäi hetkeksi katselemaan kunnes sitten poistui....näki koko 18cm kaluni täydessä mitassaan ja vielä kokonaan sheivattuna, no nuori olen itsekin vielä, 19v.....

      • Tyttö16veeeee

        Mä olisin mielelläni ollu kans siin ovel kattoos ;)


      • 19v
        Tyttö16veeeee kirjoitti:

        Mä olisin mielelläni ollu kans siin ovel kattoos ;)

        Jatkoa äskeiseen..eli pikkupoika katteli hetken ja poistui...jonkun ajan päästä satuttiin samaan aikaan suihkuun ja sen kaverikin oli mukana...ne supatteli keskenään ja kattelivat mun jo hieman seisokissa olevaa kaluani....suihkusta tuleva vesi ja poikien tuijottelu sai aikaan täyden seisokin.....ne katteli ja hihitteli viereisessä suihkussa ja toinen sano että oho vähäks iso! Lähin höyrysaunaan ja ne vaa tuli perästä sinne ja istuvat vastakkaiselle puolelle tuijottamaan....mulla oli ihan kivikovana ja kalu nyki välillä ylös alas....toinen sano et miks et runkkaa sitä..se helpottaa...kyl me tiietää.....ei tarvinnu ku muutama veto ja sitten lähti lastit...
        kuulu vaa että vau! siistii!!


      • Herkkäpippeli

        Se meni sanomaa sen jälkeen isälle tai äidille hei mä näin pojan vessassa ja se istui seillä ja veti pippelistä kädellä näin ja mitä se tekee kun tulee kotiin.... kokeilee samaa aijahaa tämän takia se teki tota allright ymmärrän


    • letku_anaalissa

      Tosielämästä: Olin sairaalassa, letku perseessä, alastomana suihkutilassa, ovi auki käytävälle, kun 2 lääkäriä ja 3 sairaanhoitajaa olivat ihmettelemässä dreenien toimintaa.
      Muistan vielä kun käytävällä jengiä kulki avoimen oven ohi ja minä alastomana esittelen itseäni lääkäreille, nuoret hoitsut seurana. Tuo peräaikkoon menevä letku tosiaan kruunasi koko tilanteen komeuden! Vaikea pistää paremmaksi, palstalaiset.

      • fallos_symbooli

        Nyt kun muistelen tarkemmin, niin ongelmana oli juurikin tuo letkun pysyminen perseessä. Lääkäri näytti nuorelle sairaanhoitajalle, miten peräaukkoon tikattua letkua ja sen kiinnitystä tutkitaan.
        Ja se jengi kurkki sieltä käytävältä!
        Ei hyvää päivää! Mitä näkemistä on jonkun peräaukkoon menevässä letkussa? Vai katselivatko ne ohikulkijat niitä nuoria sairaanhoitajia, jotka tiukoissa housuissaan kumartelivat ympärilläni?


      • Herkkäpippeli

        Palsta tai palstalaiset niin ajattelen aina pasta ateriaa spagettia, lasagnea :D


    • ApapAPP

      Lisää?;)

    • TheNoloHetki

      Taisi olla koulun vessassa 8lk... Pojilla ja tytöillä on meidän koulussa yhteinen vessa... Menin kuselle ja tietysti unohdin laittaa oven lukkoon... Yksi tyttö joka oli samalla luokalla kuin minä avasi yhtäkkiä oven... Jah...ensin tyttö taisi kiljaista ja sitten paukauttaa oven kiinni... Semmonen on mun tarina... Noloohan se oli

    • TheNoloHetki

      Ja tämä tyttö on nykyään tyttöystäväni... :/ mitenkäs siinä niin kävi...

      • jepjeppp

        se ihastu sun kaluun ;)


    • vilauttaja

      No... Olin suihkussa, ja meille oli tullut vieraita. Menin huoneeseeni vaihtamaan vaatteita. Huomasin siinä sitten pyyhkeen tipautettua että siinä sängylläni istui niitä vieraita, oikeastaan toinen oli äiti ja toinen sen kaveri. Kyllä nolotti :D

      • Anonyymi

        Olisit kysynyt äidiltä "tykkäätkö?" ja vinkannut silmää.


    • 01tyde

      No siis kaks mut tää toinen ei ollu mulle kovin nolo...

      Olin terkkarilla tarkastuksessa joskus 7lk tai sinnepäi ja just oli pitäny ottaa rintsikat yms. pois ja sithä siihe oveen koputetaan ja terkkari meni avaa ja yks mun luokan poika kävelee sieltä suoraa sisään mä oon siel puol alasti ja sit se on vaa sillee et "eiks mulla ollukaa tänään sitä aikaa?" Ja se terkkari on et "se on ens tiistaina (tai joku viikonpäivä)" Mä oon sit siinä ihan nolona ku se katto vaa ja häippäs...


      Ja sit tää toka oli ku olin kakkosella? ja meillä oli poikien kaa samat vessat ni mä vaa kävelin sinne vessaa ja siell oli poika kusella selkä muhun päi ja katto mua ihmeissää... no sit kaiken kukkaraks se poika oli mun sen aikanen poikkis...

      • waitwhateitäsmää

        kakkosella poikkis ..? hello ?


    • Kaef

      No itsellä tapahtui sillai että pelasin alastomana koneella illalla sitte kuulen että jotkut soittavat ovikelloa sielä oli äitin kamu ja sen tyttö eli minun tyttöystävä ku äiti ja äitin kamu lähtee jonnekki ja kukaa muu ei ollu kotona ja ne lähti kiireellä sitte mietin vaa että mihinkää ne meni ja luulin että ketään ei oo kotona yhtäkkii ovi avautuu ja säikähän niin että nousen seisomaa ja oon siinä sitte sillai terve ja se vaa tuijjottaa mun munaa ja sitte tajuun että oon alasti ja mulla rupee stondaa sitte meen yrittää nopiaa laittaa housuijalkaa kunnes se sanoo että ei tarvi sielä sitte makailtii peiton alla

    • vittuh,,,,,,,,,,,,,, kerran olin mun huoneessa ja sit mä riissunnuin koska hasuu kuliii,,, satana x))) ja siten mä huusin etä seksi ja homo,,,,,,,, siten mun isä tuli ja näki mut,,, se sano etä aina ne sanoo etä seksi ja homo,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • skaterdude

      Varmaan noloin oli viime kesänä. Olin skeittaamassa ja housut putos. Kyl siin tais kiki vilahtaa ja ehkä joku huomaskin mut ei kukaan tosin sanonu mitään :D

    • Vaatteiden_vaihtaja

      Mää olin yksin kotona yks päivä.Mää olin vaihtamassa vaatteita.Minusta tuntui kuin ulko-ovi olisi ollut auki ja vaihdoin vaatteita sen ulko-oven vieressä kävin katsomassa oliko se auki alastin.Se oli menin laittamaan sitä lukkoon ja vahingossa lukitsin itseni ulos sitten minä juoksin ympäri omakotitaloamme katsomassa onko mikään ovista auki.Sitten naapurin tyttö joka on meiän luokalla kysy että miks mää juoksin alastin ulkona ja sitten mää selitin.Noloa koska oon13 ja murrosikä alkanu niin munat kasvanut niin näkyy selvemmin.Sitten se naapuri nauro.Pääsin lopulta sisälle kun muistin että meillä on vara-avain.Jälkeenpäin kaduttaa etten muistanut vara-avainta.Ja miksiköhän minä lukitsin oven alastin oven ULKOPUOLELLA?

    • AbdullahMuhamad

      Oulun keskustassa tipuin alasti parvekkeelta alas samalla tuli punanen jälki kulliin

      • AbdullahMuhamad

        Ja sit sen lisäks viel mun kalu katkes ja mut vietiin sairaalaan lääkärit sano et kalua ei voi korjata nio ne anto mul dildon käyttöö


    • fdsfsdfvbh

      Olin 12-13 vuotias, kun kerran kesällä olin tulossa suihkusta huoneeseeni, ripustin pyyhkeen oven karmiin ja menin vetämään verhoja ikkunalle. Kun juuri silloin vuotta nuorempi naapurin tyttö kulkee aivan ikkunan edestä, nauraa ja osoittaa jalkoväliäni ja jo hieman karvaista penistäni. Hävetti, tämä tyttö oli aikaisemmin näyttänyt pimppiään minulle. joten toisaalta nyt tasattiin tilit.

      • Lisääää

        Kerro siitäki tarina


    • MäOonCool

      No tää tapahtu ku olin 10vuotias, eli noin 3 vuotta sitten. Olin siis koulussa, ja mulla ooi muutaman koon isommat housut. Ja sit välitunnilla juoksin, sillä me oltii kavereitten kans hippaa. Ja kesken hipan lensin melkein naamalleni koska, mulla tippu housut kinttuihin. Siis se oli viimeinen kertan, kun käytän muutaman numeron isomåia housuja. Se oli viimeinen kerta. Ihan taatusti sittte.

    • 21cm

      Oltiin joskus 8lk keväällä viettämässä koulun liikuntapäivää läheisellä kylpylähotellilla, ja tietenkin menin kylpylän puolelle päivän päätteeksi. Kylpylässä oli höyrysauna (yhteinen miehille ja naisille, eli käytännössä pukupakko). Tietenkin luulin molemmilla olevan omat saunat, joten saunaan mentyäni lähtivät uimahousut pois. Semilämpimässä tilassa siinä haarat levällään, vehje istuintason reunalla roikkuen (15cm löysänä silloin) ja silmät suljettuina havahduin siihen että pari helvetin hyvännäköistä ja kehittynyttä 9lk muijaa tuli ovelle ja alkoivat vain nauraa. Tuli hieman kiire poistua paikalta :D

    • An0

      Vaihdoin vaatteita uimarannalla ja juuri kun otin uimahousuni pois ja laitoin reppuun. tottakai siitä 2 metrin päästä kävelee noin 19-vuotiaita naisia. Itse olen 16-vuotias. Kyllähän siinä nolotti kun oli kylmä niin muna oli niin pienenä. 😃

      • Anonyymi

        no mutta tytöt ymmärttää kaikki tietää et kikkeli vedessä pieni älä oo moksikkaan .Terho
        isi oon


    • nojoo...tota

      Pari viikkoa sitten olin kotona yksin, joten riisuin kaikki vaatteet pois ja aloin runkkailemaan. Runkkailin siinä sitten joku 5-10 minuuttia ikkunan edessä, kun huomasin etten ollu laittanu verhoja kiinni... just sillon joku kukkahattutäti käveli ohi pienen koiransa kanssa ja katto mua vihasesti. Sillä sekunnilla menin niin nopeesti kyykkyyn ku vaa pystyin :D sillon nolotti, nyt naurattaa

    • ollijakeijo12vee

      Eilen mökillä kaverin kans oltiin menos saunaan alasti pyyhkeet olalla, kun porukat olivat lähteneeet kauppaan, niin pikkusisko olikin jäännyt matkalla napuriin ja tullut naapurin tyttöjen kaa mökille. Siinä sitten kaverin kävelimme munat paljaana kohti saunaa ja tytöt istuivat pihalla katselemassa kun kuljimme heitä kohti, tuli naurua pojat esittelee kikkeliä olin jo vetämässä pyyhettä kikkelin eteen kun kaveri sanoi älä, annetaan tyttöjen katsella ku se niin kiinnostaa, no kaverilla alkoi nytkähdelleen kalu nousta kun huomasin alkoi minullaki, yks tytöistä 11v tuli lähemmäksi ja sanoi et tietää miksi pojilla kalu seiso ja sanoi et se on kova silloin ja sanoi et haluaa kokeilla onko se kova ja tarrasi kaveri kikkelistä kii ja sanoi et tietää mistä pojat tykkää, kertoi salaa katselleen ku isoveljensä 15v on runkannut ja veteli kaverin piliä ja hetken päästä kaveri ruikkasi mällit. No pääsimme siitä sit jatkamaan pilit kovana saunaan jossa sitten juteltiin tuosta niitä näitä kalut kova, kunnes sovittiin et runkataa toistemme kalut kuiviksi. Tänäänkin ollaan kaverin kanssa puuhasteltu kaikkea kivaa ja uutta. On meillä vielä viikonloppu mökillä kaiken kivan merkeissä.
      Ollaan molemmat viel 12v ja elokuussa molemmat sitten 13v, ei meillä paljoa karvoi oo ja olisko pilit molemmilla 10cm kovana.

      Oliko se sitten noloa tai ei ainaki tänään oltiin alasti uimassa tyttöjen kanssa, tytöt oli myös 10-11v neljä tyttöä.

    • Nolojuttu

      Olin uimassa ja sitte aloin vaa huitoo iha täysillä ampiaista ja sitte mun pyyhetippu ja ne muijat näki mun munan ja siel oli tosi paljo porukkaa todella noloa.

    • Siouxiemiuxie

      Pelasin spirtismii, ja ennen ku siis pelasin spirtismii nii en laittanut ikkunoi jne, jne sellatti et ne olis peitetty. Ja olin selkä ikkunaan päin ristiistunnassa. Ja olin ristiistunnossa lattialla yksin, oli päibä, ja vanhemmat oli josssqi. Sammutin kaikki ja pimesin mahdollisimman pimeeks sen kämpän, ja aloitin. Pelasin siis sitä yksin, ja laitoin kstin mun huoneeseen sen takii et sil ei tapahtuisi mitään. Siin sitte mö kyselin kaikkee, ja jopa kysyin sellasii mitä ei olis saanu. Ja sitte erehdyksissäni kysyin myös apua, apua siis siihen et ku joskus meen kouluun kävelen. Ja meen suojatietäm et joutuisin tilanteeseen mis auto ei näkis mua ja ajais mun päälle. Nii sit sanoin päivämärän ja ajan, nii siin samas se lasi meni ilmaan ja läisköytyi murskaksi kun se meni seinää päin oikein kunnolla sios. Siin sitte mä keräsin ne, ja paperin tuhosin sen. Ja heitin ikkunasta ulos. Eiku, silloin oli yö mut kukaa ei kuullu siis. Mul alkaa koulu 15. päivä, ja sanoin et 25. päivä tätä kuuta ja vuotta siis. Nyt häpeän ja nolottaa tää, koska sanoin myös et hakuisin kuolla sen tai jos se on karannu nii jonkun siis käsivarsille. Ja et tä tapahtuis aamulla ku siis meen kouluu, ja nyt haluaisin et tätä ei tapahtuis.

      Et joo tosi kivaa, olinpa taas fiksu. Yleensä en oo tehny tällaista, ja tein tän eilen siis. En yleensö tee tällaisia, koska en oo yleensä sellainen. En oo, mut nyt kun oon vanhempi eli 13v niinuskallan tehdä kaikkea tällaista, kun taas tyyliin 12veenä eli vuos sitte viel en olis uskaltanut sitten. Nyt tein tän, eikö tä voi peruu. Sollä eihän tätä ny voi ja pysty enää peruu, siis olenkaan ja muutenkaan siis tosta vain et siis silleen.

      Pitäis varmaa koittaa ensi yönä, tai illalla siis.

      Tosi kiva vain ku meil on vaa enää muutama paperi, siis leivinpaperi ja pitåis jiit ny kåyttää loppuu adti hintsusti, ettei tällasee turhaan siis. Nii laitan sitte jokaselle eri parille 1-9, ja jokaselle A, S,M,U,L,O,Z,X,P,K,N,Y,T,I,H,D,F,E,Ä,Ö,V,C,J, ja jos noi ei tosiaan riitö ku en viittis repii vihkosta ja muiden mun paperien lisöks enempää. Ja tietysti se KYLLÄ, ja EI. Sekä se symboli.

      • Siouxiemiuxie

        Mut ainii, siis joo ja sit jäi vissii muutama siru enkä nähny tai diis huomannu et oli pari jäöny mut myöhään koska vanhempani tuli ja diin saman mun vaatteet repes.


      • Jos et mene sinä päivänä kouluun, et voi kuolla matkalla.


      • Siouxiemiuxie

        No kuule, olen menossa vaikka väkisin koska mä siis haluun kuolla. En ole tyhmä, joten turha selitelä siinä.


    • 14vmarko

      Fabbasin ja pikku broidi tuli kaverinsa kanssa ja näkivät kaiken, johon pikku broidi mitä tuon, sen kaveri sehän runkkaa johon broidi ai tuollaistako sen on. Broidin kaveri sanoi et on monta kertaa nähnyt sen broidin fabbaaman ja sanoi et näytä miten sulla mällit lähtee, sanoi myös et mulla paljon isompi ku sen broidilla 15v

    • Runkkupoika

      Olin suihkussa ja en muistanut että tulee talon katsojat paikalle. Olin silloin 13 poika. Minä pesin itseni ja saunan pukuhuoneessa kuivasin itseäni peilin edessä. Mikäs on sulla tuolla näytäs minä sanoin peili kuvalleni ja tietty rupesin runkkailemaan. Vedin vielä alkkarini mun päähäni en kyllä
      ymmärrä miksi. Ja sitten runkkaus vain päälle ja kun multa tuli lasti siihen lattialle. Joku löi minua
      takapuolelle ja minä kiireesti housut pois päästäni. Paikalla oli meklari isäni äitini ja talon katseliat.
      Heillä oli mukana likka joka oli minua vanhempi mihin olin rakastunut. Minä olin sille ilmaa kun olin
      vain 13 poikanen. Mutta nyt se tuijotti mun muniani ja remmi alkoi tanssimaan mun takapuoleni
      päällä. Eli isäni palkitsi minut siintä tempustani heti heidän silmien edessä. Kun isäni oli valmis mun
      kanssani jouduin vielä siivooomaan sotkut lattialta pois. Ne osti meidän talon ja me muutettiin muu-
      alle. Olen kaivannut takas sen tytön luokse. No sehän on vain elämää täytyy vain katsoa etaan päin.

      • runkkufantasia

        Jonkun runkkufantasia koko juttu alusta loppuun.


      • Anonyymi

        Oli kiva kerran kun poliisit halus tarkistaa mun puhelimen mitä olin tekstaillu yhen kaa. Ja kattokohan ne mun kuvia myös että siellä ei oo mitään maksuja koodeja jne jne se mikä on tässä huonoa on että mulla on muutama video siellä kun mä runkaan vedän pippelistä ja tulen


    • gfdf

      Ei oo noloja keroja koska alastomuudessa ei musta ole mitään noloa. Eikä runkkaamisessakaan

    • vittujenkevävielätäällä

      kyttien edessä olin alasti kun meille tulivat..

    • Äidinpoika

      Isäni on narkkien myyjä. Paikalle tuli monta kyttää ja ne ratsasi koko talon. Minä pikku-siskoni sekä äitini toiseen huoneeseen ja kaikki vaatteet pois päältä. Ne tarkistivat meidän vaatteemme ja mulla 14 pojalla otti eteen tietysti kun ne katseli minua. Ja nais kyttä joka oli mun silmissäni tosi kuuma paketti. Kytät eivät löytäneen meiltä mitään ja lähtivät pettyneenä tiehensä. Väärä ilmi anto siltä
      ja sanoivat jonkun miehen nimen sekä lähtivät pois meiltä. Äitini oli raivona meidän isälle ja uhkasi jättää sen jos kytät tulevat vielä kerran meille. Ja minä olin saanut alkkarini takas koipeeni, Äitini nykäs ne takas alas sinäkin aina toi ylhäällä ja antoi luunapin mun terskalleni. Ei poika tolle mitään voi
      sanoi isäni ja lähti selvittämään välinsä sen miehen kanssa jonka nimen ne poliisit oli sanonut meille.

    • Runkkupoika

      Minä nauvuin rahaa mun vanhemmiltani jälleen kerran. Isäni hermostui mulle aina sama virsi jos ei muijani niin sinä sitten. EI raha puussa kasva minä teen hommia että saan sitä mitä rahaksi nimitetään. Ja laittoi mut pallin päälle seisomaan sekä riisui mut täysin alaste. Minä luulin että hakee eteisestä remmin mulle kun jutteli äitini kanssa siellä. Poika heti kätesi niskan taakse ja pysyt paikoillasi siinä, sinulle maksetaan minuutti korvaus nyt, Eli mitä pitempää on meidän poikamme syntymä asussa sitä lihavampi on sun tilisi minkä minä sulle maksan illalla kun olemme äitisi kanssa sut pesty. Minulla nousi tietysti pilini yläs kun mun vanhempani katseli sitä ehkä 10-20 centin päästä. Sitkee poika meillä vaimo hajes katselijoita paikalle en minä pojalle turhasta palkkaa maksa sanoi isäni äidilleni.
      Ja kohta oli meillä naapurit sekä heidän likat, Ne olivat yksi mun luokallani ja toinen ala luokalla, ja likoilla oli hauskaa kun katseli mun sojottavaa piliäni. Heidän äitinsä kyseli miksi ei ole teidän poikanne piiskattu kuten on teillä tapana ja silitteli mun pakaroitani samalla. Ei ole mun korviini kantautunut mitään kielteistä meidän pojasta. Mutta ei se enkeli ole varmasti minä joudun sen vielä
      monta kertaa piiskaamaan vastasi mun isäni sille naiselle. No minä en ymmärrä sitten MIKSI on teidän poikanne alaste ja miksi me olemme tässä nyt. Isäni kertoili sille ja kyllä sille nauru maittoi. Meille tulee ei mukavia vieraita ja minäkin olisin valmis vuokraamaan teidän poikanne silloin. Meidän likat sais leikki kaverin silloin ja kun pojalta tulee sperma ulos on pojan pidettävä ääntä. Eli me likkojen huoneeseen ja teidän poikanne seisoo pallilla ja meidän likat vuoron perää runkkaavat poikanne.
      Mitähän ne helvetin vieraat siintä tykkäävät ja minä vielä yllytän meidän likkoja silloin. Ja musta tuli
      sen jälkeen lelu monelle. Eli onkohan tämäkin VAIN satua ja satua. Sinähän sen tiedät paremmin.

      • Anonyymi

        Ton keksit


    • Runkkupoika

      Oli mulla kova kusi hätä kun tuliin kotiini ja heti housut alas ja pöntölle istumaan varmuudeksi kun en ollut varma mitä pojalta tulee ulos silloin. Minä katselin mun housujani niissä oli sperman jälkiä ja ne pois mun koivistani ja pyykkiin, Sekä tarkistin mun päälys housunikin samalla nekin haisivat mun nesteelleni eli nekin vain pyykki koriin. Sitten peilin kohalla katselin mun kaluani ja esittelin sen itselleni. Ja kohta oli 14v pojalla kalu ylhäällä ja minä sitä nylkyttämään. Kun orkkuni lähestyi näin pei-
      listä mun äitini sekä naapurin muijan hymyssä suin. Ne olivat olleet ihmeen hiljaa kun en heitä kuullut ja sitten multa tuli siihen lattialle lasti ja naiset taputtivat käsiäään yhteen. Uusinta pojalta ne vain yllytti minua ja minä tietysti heitä tottelin kun olen äitini poika. Noloa tässä mun muistelussani oli seuraava päivä ja äitini ilmoitus meidän vieraille. Kun se kertoili mitä heidän poikansa oli eilen tehnyt
      ja niille nauru maittoi ja minä punaisena tietysti. Poikanne on punainen eli se tunnusti juuri ton minkä sinä olet meille kertonut. Ja heillä nauru maittoi ja varmasti kertoivat muillekin.

    • Anonyymi

      Tämä oli päinvastoin mä olin junassa ja olin menossa vessaan ja avasin oven se ei ollu lukossa ja siellä oli vanhempi nainen just ja just saanut pikkuhousut päälle ja pyysin kovasti anteeksi

    • Anonyymi

      Ei ole tilanteita missä minut olisi nähty alasti; on vain tilanteita, joissa minut on nähty alasti

    • Anonyymi

      Kun kävin yhen naisen luonna sovittamassa vaatteita niin kalsarit tippui hja olin munasilla

    • Anonyymi

      Joskus 15..16v ikäisinä olin kaverin kanssa saunassa sen porukoiden luona. Kaverin aikuinen isosisko oli myös käymässä kotipaikallaan. Yhtäkkiä tämä kaverin sisko tuo aivan pokkana oman 4v tyttönsä saunan puolelle. Virittelee sille kylpyvadin alalauteille ja häärää siinä aikansa. Sit vasta kysyy että "Ei kai haittaa jos kylvetän tytön tässä samalla kun ootte saunassa?"

      Kaveri ei ollu moksiskaan mutta mua kyllä nolotti, kaverin sisko oli kaikenlisäksi itse vaatteet päällä siellä saunan/pesuhuoneen puolella ja hääräsi siellä koko sen ajan kun oltiin saunassa.

    • Anonyymi

      Vanha kunnon:
      Tarjoilija: Hyvää ruokahalua!
      Minä: Kiitos samoin!

    • Anonyymi

      nukuin ja näin unta että olin koulusa ja päätin sitten etä otan vaatteet heti pois ja juoksen ja nakuilejn ja kaikki näki mun pippelin ia kaikki tytö näki nmu pippelin ia ihastuskin nöäki mun pippelibn sit opettajat otti kiinni ja tajusin että se ei ollukaan unta ja nyt kaiki haukuu mua paljaspippelix ja mäoon vihane ja nolis tänääki ko9ulus joku kysy miks mäen oo nakuna?????? ja mä olin noiois ja vihanen ha ärsyttååä kokoajan ei ois pitäny luulla unexn vaik oli oikeest kouluss

    • Anonyymi

      meidän pippelit tarkistettii koulussa tai jotai ja se tarkastaja oli joku seksikäs nainen ja ku olin nolissani en uskaltanu vetää housui alas ni sir se veti ne alas ja se oli vqhingossa liian lähellä ni mun ison muna lätkähti sen suuhun ja se alko vahingossa imee sitä, no se oli sit tosi nolissaa ja oli sillee älä kerro kellekkää pliis me voidaan seksii jos ety kerro ni sit me seksittii ja sit se sano ert mussta tulee isäww ni onneks älysin heti sanoo ET EI TUU LUKKO PISTE EI VOI MUUTTAA EI TUU LUKKO

    • Anonyymi

      Yläasteella ehkä seiskalla koulun liikuntatunnilla.. oli suunnistusta... siinä metässä tuli kusihätä ja yhden rastin jälkeen menin sitten vähän sivummalle ja laskin housuja (mulla oli aukottomat bokserit) ja aloin helpottaa hätääni. No enpä tajunnut että ihan muutaman metrin päässä olikin polku. Polkua pitkin tuli huomaamattani lauma rinnakkaisluokkalaisia tyttöjä jotka olivat myös suunnistamassa. Nämä tietysti alkavat hihitellä oikein huolella kun huomaavat minut pissaamassa pippeli kädessä. Voi että miten nolotti. En voinut aivan heti lopettaakkaan kun en viitsinyt laskea loppuja housuihin. Koitin kääntyä selin mutta tytöt tietty piirittivät. Ei siinä auttanut kuin laskea loput ja sit nopsaan housut ylös. Tästä sai kuulla aika pitkään.

      • Anonyymi

        no mutta eihän se nyt paha tietenki tytöt ois voinu mennä pois mut kait kiinosti pippeli ei se siitä mihkään karkaa vointeja


    • Anonyymi

      Oli joulu ja isotäti ole meillä taas käymä'ssä. Se nukku sohvalla josta näki suoraan eteisessä olevan peilin luo. Olin siis ehkä seiskalla tai kasilla ja saunasta alasti hiippailin siihe peilin ääreen pällisteleen itteäni siitä. Yhtäkkiä muistin että suille tätille näkee olohuoneesta neljän metrin päästä suoraan siihen missä sisoilen. Hipsin vain hakaisin saunaan kuin ei mitään

      • Anonyymi

        ha haa kyl isoäti rakastaa sinuu oot ihana


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe