Olen 16-vuotias tyttö Tampereen suunnalta ja olisin kiinnostunut aloittamaan hiihdon. Peruskunto mulla on ihan hyvä, tosin hiihtoa ajatellen kehittyä pitäisi, aika paljonkin. Pelaan pesäpalloa ja harrastan muuten vapaa-ajallani liikuntaa, esim lenkkeilen ja pelaan sulkapalloa itsenäisesti. Talvisin hiihdän suht. pitkiäkin matkoja, ja tekniikka minulla on kai ihan ok (ainakin hiihdonopettaja-tuttava sanoi niin), mutta ei tietenkään tarpeeksi hyvä. Olen sellainen vapaa-ajan hiihtäjä mutta kilpailuhenkeä löytyy sen verran että himo ladulle vähän vakavammalla tasolla kiinnostaa aina vaan enemmän. Nyt pyydän, voisitteko te lajista tietävät kertoa jotain vinkkejä/mielipiteitä tähän? Kannattaako minun edes yrittää aloittaa, ja jos, niin missä Tampereen lähistöllä? Mistä ylipäätään olisi hyvä aloittaa?
Neuvoja kaivataan!
Hiihtäjäksi?
3
57
Vastaukset
- kontrastivoimaa
http://tampereenpyrinto.fi/hiihto/events/levin-lumileiri-2/
Tuon kautta mukaan !
Jos olet jo ikäkautesi huippua. Lempäälän Kisa saattaa olla seurasi. - kuntohiihtäjä
Toivottavasti olet ottanut yhteyttä johonkin hiihtoseuraan. Sieltä kautta pääsee hyvään alkuun. Nyt alkaa olla ensilumen leiriajat lapinmaisemilla. Ja onhan noita hiihtoputkejakin jo useita. Olet kai hiihtänyt kesällä jonkinverran rullasuksilla.
Kirjoittele miten olet päässyt alkuun... - kaikistaparas
kyllä jos meinaa pitemmälle ,niin tekniikan ja voiman kautta pitäis ilmanmuuta lähteä ja palavasta intohimosta;) Aina ku suksilla tai rullilla niin tekniikka mielessä , oli harjoitus interv tai pk tyyppinen ...mitä leveämpi hymy, sen parempi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318