Pärjäisitkö ilman sosiaalista mediaa?

abcddd

Pärjäisittekö ilman facebookia, twitteriä, instagramia yms...

15

108

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekaaa

no totta vitussa pärjään :D

• lauleskelija

Ilmeisesti, koska mulla ei ole mitään noista :) ei oo koskaan ollutkaan.

• 99-tyty

Kyllä. Mulla ei oo mitään sun mainitsemista eikä tule olemaan.

• bilse

Kyllä. En käytä mitään mainitsemiasi sosiaalisia medioita enkä ole koskaan käyttänytkään enkä tule välttämättä käyttämään.

• idompsu

Eipä meikäläiselläkään yhtään noista... Twitteriä tai instagramia en oo koskaan edes kokeillut, FB:tä kerran pari... Siihen se kuitenkin jäi ja profiili lähti...

• joopastajoo

Ei ole eikä tule mitään noista, jotenkin on idioottien hommaa kaikki tuollainen. Ei kiinnosta paskaa palvoa.

• bsnsn

mulla on vaan fb ja totta vitussa voisin elää ilman :D
      ainut sovellus mistä tykkään on whatsapp ainut järkevä :D

• En.

• hdjcxgffcx

Juu todellaki ku vihaan sosiaalisii medioit enkä ees haluis olla missää somes

• cubus

En ole muualla kun wapissa, ja ois tyhmää jos ei ois sitä

• Perusmeininkii

No kyllähän sitä nyt vittu ilman puhelinta ja tietokonettakin selvii jos on pakko

• eioovaikeeta

Varmaan taas joku Helsinkiläinen neiti joka ei selviä ilman kännykkää tuntiakaan. Minul ei oo mitään noist mainituist ja selviän muutenkin ilman tietokonetta ja kännykkää jos täytyy...

• Netitönperuskännykkä

En ole koskaan käyttänyt mitään noista,enkä käytä,joten pärjään helevetin hyvin ilman noita tai mitä muita niitä nyt onkaan,ei kiinnosta ja puhelinkin mulla on netitön peruskännykkä.

• mnuori1996

Luultavasti pärjäisin, ainakin jonkin aikaa, tosin sitten ketuttaa, jos kaikki muut on siellä....

• Nettiriippuvainen

En osaa sanoa. Oon kyl vähän nettiriippuvainen, mutta toisaalta en enää nykyään hirveesti tykkää facesta ja Twitteriin oon vasta liittynyt, joten en vielä kunnolla tiedä millainen se on. Instagram on musta ihan kiva, koska sielä voi katsella kuvia vaikka omasta ihastuksesta :) mutta ei se instakaan mulle mikään välttämättömyys oo. Käytän eniten ehkä suomi24:ta ja youtubea. Whatsapp on mun mielestä ihan hyvä keksintö, koska sillä voi lähettää ilmasii viestejä ja tehdä ryhmiä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1625
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      76
      1109
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      737
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe