Kaiken mikä ei mene mielen mukaan voi laittaa Soinin syyksi, ainakin siltä näyttää kun somea lukee.
Harmittaa kun Soini ei ole tehnyt mitään mun hyttysongelmalle, tuolla ne ulkona kyttää ja käyvät heti kiinni kun oven avaan.
Soinin syy kun mustikat eivät ole vielä kypsiä vaikka mulla on loma.
Kohta sataa ja sekin on Soinin syy.
Hienoa kun meillä on koko kansan yleissyntipukki!
6
257
Vastaukset
- Typerää-tosiaan
Totta puhut, samaa olen ihmetellyt.
Aina on täällä oltava joku jota koko ajan nokitaan, ihan kuin kanat laumassaan. - henrjii
Sitä saa mitä lupaa
- ypöyksin
kaikkihan ne lupas, aina ovat luvanneet
mullakin ukko lupas tahtoa, vaan toisen matkaan lähti, varmaan sekin Soinin vika - Ouninpohja1970
Muistakaa, mitä Soini sanoi : Suomen vastuut ei kasva. Eli penniäkään ei enää mene rahaa valtion kassasta (velkarahaa) Kreikan kommonisteille.
- kolexs
Samaa sanoi Sipilä ja Stupukka
- OmamaaMansikka
Arvostan Soinia enemmän kuin punavihreitä piipittäjiä, tai vasemmistolaisia Arhinmäen porukkaa. He lahjoittaisivat kaikki rahat apua tarvitseville, sekä ottaisivat kaikki onnenonkijat maahamme elätettäviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 123822
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683