mä vihaan mun isoveljeä

Isoveljeäänvihaava

Oon siis 12v tyttö ja mun isoveli on 15v. Vihaan sitä oikeasti. Se joka päivä kiusaa ja haukkuu mua. Se kiusaa mua ihan tahallaan ja joskus ihan vaan koska sillä on tylsää. En tajuu mikä sitä vaivaa?! Joka päivä ajattelen ainakin kerran että voisinpa muuttaa pois tai karata. Onko muilla tällaista?

14

1787

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bro

      ei ole. enkä ymmärrä tuollaista.. jos olisin isoveli pitöisin huolta siskostani ja hänen puolia

      • isoveljeäänvihaava

        Oisit sit hyvä veli :)


      • Bro

        niin kai :) oletko ikinä kysynyt miksi hän on niin vaikea, miksi hän loukkaa sinua? jos jatkaa vielä kysymisen jälkeen ettekä saa selvitettyä, mene 'lakkoon' älä puhu hänelle viikkoon ja ole mahdollisimman vaikea hänelle odota niin kauan että hän kysyy mikset puhu hänelle. vastaat siihen että itse olet huono veli koska kohtelee sinua kuin ilmaa. jos jatkaa kiusaamista ole lisää hiljaa.


      • isoveljeäänvihaava

        On vaikea olla puhumatta sille viikkoon kun se haukkuu ja kiusaa joka päivä niin että tekee mieli huutaa päin naamaa. Ja vaikka olisinkin puhumatta sille viikkoon ei sitä kiinnostais rikä se kysyis.


      • Anonyymi

        Niin mäkin mutta mun veli jättitilauksen mut yksin lammelle josskä käytiin uimassa ilman kenkiä ja se ennen kun se lähti otti kaikki ruuat eikä mulle jääny yhtään ja mulla oli nälkä ja se hakaa ja potkii


      • Anonyymi

        Niin ne kaikki ajattelee jolla ei oo siskoa!


    • selviytäjä

      itsellä on kans iso veli joka kiusaa ja pikku veli kans seki kiusaa ja olen 13v tyttö ne näyttää sillä laila rakastavansa. Sillon ku tarvin tukea apua tai huolta niin se ne auttaa ja sun kanttii jutella hänele ja kertoa miltä susta tuntuu hän näyttää tolla laila että se välittää susta ja kantii myös miettiä mitä että aiheutatko itse kiusaamis tilanteen.

      sori kirjotus virheet

      • isoveljeäänvihaava

        Ei sille puhuminen varmaan auta ku se ei tajua.


    • Tiedäntunteen

      Mä oon 13 v tyttö ja mul on 22 v isoveli se kiusa muo vielki muttei hauku tai sitäkin mut sitte ku se ylittää ne mun rajat ja suutun/loukkaannun nii sillo se on ku joku helvetin koira joka häntä koipie välis ja pyytelee kuheesti anteeks ja oikee anelee anteeks ku hirvee mykkäkoulu

      • Jotenhyäääääääää

        Mutta kyllä se muo rakastaa ja puolustaa kaikis tilanteis


      • isoveljeäänvihaava

        Mun veli ei mitään pyytele anteeks kiusaa vaan ):


    • tyttö01

      Meilläkin oli tuota menoa vielä 2v. sitte, mutta se olikin meidän molempien yhteinen harrastus. Monta kertaa sain turpaan nuorempi kun olin, mutta sen ansiosta kivunsietokykyni on uskomaton. Meillä oli melko lailla sama kuvio kuin teillä, minä n. 12v ja veli n.15v. Pahimmillaan me emme voineet olla samassa talossa samaan aikaan. Vihasimme toisiamme aivan ylitsepääsemättömästi, vaikka tappelut johtuivatkin yleensä tylsyydestä. Mutta kuitenkin aloimme rauhoittua tultuamme tuohon ikään, ja lopulta lopetimme sen. Ja minun veljeni puolusti minua aina tosipaikan tullen, esm. jos joku meinas kiusata. Tosin älysin sen vasta jälkikäteen :D
      Tsemppiä, kyllä se sunkin veljes vielä rauhottuu c;

    • samatääl

      Ihan normaalia!

    • Anonyymi

      Mun veli on 12v ja mä 9v NII mun veli hakkaa,haukkuu ja sanoo jopa mulle et tapa ittes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe