mä vihaan mun isoveljeä

Isoveljeäänvihaava

Oon siis 12v tyttö ja mun isoveli on 15v. Vihaan sitä oikeasti. Se joka päivä kiusaa ja haukkuu mua. Se kiusaa mua ihan tahallaan ja joskus ihan vaan koska sillä on tylsää. En tajuu mikä sitä vaivaa?! Joka päivä ajattelen ainakin kerran että voisinpa muuttaa pois tai karata. Onko muilla tällaista?

14

1914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bro

ei ole. enkä ymmärrä tuollaista.. jos olisin isoveli pitöisin huolta siskostani ja hänen puolia

• isoveljeäänvihaava

Oisit sit hyvä veli :)

• Bro

niin kai :) oletko ikinä kysynyt miksi hän on niin vaikea, miksi hän loukkaa sinua? jos jatkaa vielä kysymisen jälkeen ettekä saa selvitettyä, mene 'lakkoon' älä puhu hänelle viikkoon ja ole mahdollisimman vaikea hänelle odota niin kauan että hän kysyy mikset puhu hänelle. vastaat siihen että itse olet huono veli koska kohtelee sinua kuin ilmaa. jos jatkaa kiusaamista ole lisää hiljaa.

• isoveljeäänvihaava

On vaikea olla puhumatta sille viikkoon kun se haukkuu ja kiusaa joka päivä niin että tekee mieli huutaa päin naamaa. Ja vaikka olisinkin puhumatta sille viikkoon ei sitä kiinnostais rikä se kysyis.

• Anonyymi

Niin mäkin mutta mun veli jättitilauksen mut yksin lammelle josskä käytiin uimassa ilman kenkiä ja se ennen kun se lähti otti kaikki ruuat eikä mulle jääny yhtään ja mulla oli nälkä ja se hakaa ja potkii

• Anonyymi

Niin ne kaikki ajattelee jolla ei oo siskoa!

• selviytäjä

itsellä on kans iso veli joka kiusaa ja pikku veli kans seki kiusaa ja olen 13v tyttö ne näyttää sillä laila rakastavansa. Sillon ku tarvin tukea apua tai huolta niin se ne auttaa ja sun kanttii jutella hänele ja kertoa miltä susta tuntuu hän näyttää tolla laila että se välittää susta ja kantii myös miettiä mitä että aiheutatko itse kiusaamis tilanteen.

sori kirjotus virheet

• isoveljeäänvihaava

Ei sille puhuminen varmaan auta ku se ei tajua.

• Tiedäntunteen

Mä oon 13 v tyttö ja mul on 22 v isoveli se kiusa muo vielki muttei hauku tai sitäkin mut sitte ku se ylittää ne mun rajat ja suutun/loukkaannun nii sillo se on ku joku helvetin koira joka häntä koipie välis ja pyytelee kuheesti anteeks ja oikee anelee anteeks ku hirvee mykkäkoulu

• Jotenhyäääääääää

Mutta kyllä se muo rakastaa ja puolustaa kaikis tilanteis

• isoveljeäänvihaava

Mun veli ei mitään pyytele anteeks kiusaa vaan ):

• tyttö01

Meilläkin oli tuota menoa vielä 2v. sitte, mutta se olikin meidän molempien yhteinen harrastus. Monta kertaa sain turpaan nuorempi kun olin, mutta sen ansiosta kivunsietokykyni on uskomaton. Meillä oli melko lailla sama kuvio kuin teillä, minä n. 12v ja veli n.15v. Pahimmillaan me emme voineet olla samassa talossa samaan aikaan. Vihasimme toisiamme aivan ylitsepääsemättömästi, vaikka tappelut johtuivatkin yleensä tylsyydestä. Mutta kuitenkin aloimme rauhoittua tultuamme tuohon ikään, ja lopulta lopetimme sen. Ja minun veljeni puolusti minua aina tosipaikan tullen, esm. jos joku meinas kiusata. Tosin älysin sen vasta jälkikäteen :D
      Tsemppiä, kyllä se sunkin veljes vielä rauhottuu c;

• samatääl

Ihan normaalia!

• Anonyymi

Mun veli on 12v ja mä 9v NII mun veli hakkaa,haukkuu ja sanoo jopa mulle et tapa ittes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      175
      1949
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1690
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1578
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1383
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      98
      1325
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      153
      1021
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1017
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      99
      1004
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      846
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      55
      759
    Aihe