Hei kaikille softaajille.
haluaisin kuulla muiden mielipiteitä mellakkakilven käytöstä ja säännöistä airsoftissa
itse olen sitä mieltä että airsoft kilven käyttö on ihan ok ilman rajoitteita sillä se tuo haastetta ja uusia kulmia peleihin. plus itteeni ärsyttää ihmiset jotka valittaa ettei se oo realistista et kilpi on rikkoutumaton liikkuva suoja. no ei ehkä mutta onko se realistista että airsof aseissa on 300 hi-cap lippaita ja miksi airsoft rynnäkkö kivääri ei ammu puu ovien,seinien,ikkunoiden läpi. ahh haistan jo vihamieliset kommentit. ps: en ite pelaa kilvellä.
kiitos vastauksista :D
Mellakka kilpi ja airsoft
ilmasoftaaja
3
187
Vastaukset
- Softer
En tiä ny si . Ite en käyttäis koska ne on muistaakseni shut isoja ja niitä on musta vähä kömpelöl käyttää koska ne on tiellä. Säännöistä en tiedä koitappas vaan saada selvää. ;)
- airsoftvastaaja
riippuu puusta meneekö läpi ja kyllä ymmärtääkseni back alley cgn sisä peleissä saa käyttää rynnäkö kilpeä ja ei kyllä swatien rynnäkkökilvistä mee konepistooli läpi :D
- rynnäkkösotilas
kyllä ainakin pirkanmaasoftin peli alueilla saa kilpe käyttää ystävien kanssa aletaan varmaan käyttää. Ja kyllä ne kranaatilla tai koskemisella tuhoutuu ainakin täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716