Eli oon 01 poika ja oon miettiny nyt cruiserin hankitaa eli kertokaa kannattaako hankkia hyvät ja huonot puolet ja millasta cruiseria suosittelette mulle. Oon 150cm pitkä suurinpiirtein 50kg painava ja kengänkoko 40 jos nyt niitä tietoja tarvii.
Ja tässä olis yks jota oon ajatellut https://www.skatepro.fi/258-10387.htm vihreänä ,mutta onko miten laadukas,kestävä jne jne.
Ja jos muuten ehdotatte jotain niin tiedoks että sais olla aika halpa varmaan joku satasen tai alle eikä mitään muovisia mielellään. Ja sit viel muuten että sopiiko nää https://www.skatepro.fi/340-9860.htm? trukkikumit tohon lautaan? Ja nekin vihreänä tietty :)
Cruiserin hankinta
5
<50
Vastaukset
- 01tyty
No ite oon 01 tyttö ja hankin cruiserin tässä vähä alle viikko sitte! Oli ihan mahtava ostos, kannattaa ostaa! Siis itellä on semmone muovine kick-b pinkki-violetti ja on tosi hyvä vaikka muovia onkin. Nopeasti oppii jos et vielä osaa ja paikasta toiseen hurjaavauhtia. :P
Itelläni siis tommoneja siin keskel lukee se KICK-B
http://www.junkyard.fi/media/catalog/product/320x/5/6/565120.jpg - Vihreä01
Ok cruiseri varmaa lähtee tilauksee täs huomen tai ylihuomen. #innostunut Ja toi sun lauta on siis joku Penny board tai joku kopio mut en harkinnut muovista koska en haluu et menis rikki ku olis vähä siistii vetää jotain pienii "trickkei" :D
Ei ny jumalauta... Cruiserit on täyttä paskaa... Jos haluu tehä "siistejä trickejä", osta oikea skeittilauta, älä epämuodostunutta leluautoa. Jos haluat liikkua ympäriinsä, osta longboard. Jos haluut tehä trickei ja kulkee, osta HYVÄ skeittilauta. Jos haluat näyttää idiootilta, joka on maksanut söpön värisestä muovilevystä jonka alla on paskoilla akseleilla ja laakereilla kiinnitetyt pyörät... silloin cruiser voi olla hyvä idis...
Kertokaa toki mitä olen käsittänyt väärin cruisereista!? Vai olinko oikeassa?- kiiwi123
Komppaan tätä aivan rajusti. Cruiserin ongelma on myöskin se että materiaali pettää tyyliin mukulakivellä tai kivisellä hiekkatiellä joten joku unelma-hipster Helsinkicruisailu päättyy siihen kun ratikkakiskot näkyy.
- EiPerkele
Pahoittelen seuraavaa etukäteen: vitun pätkä
Älä hanki kruiseria. Ne on niin noloja. Oikeasti, jos sä haluut olla uskottava skeittaaja, hanki oikea skeittilauta eikä mitään Muksu Massin tuotteita. Sit taas jos sä haluut naisii ku vettä heinää ni hanki lihakset ja kasva vähintäänki 25cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519