Onko teitä ahdistanut, kun teidän huoneeseen tulee teidän pikkusisko tai jokin sisarus? Mua ahdistaa, kun mulla on kaks kotia. Toisessa, jossa asun lähes koko ajan, on oma huone ja toisessa on mun pikkusiskon kanssa jaettu huone. Kohta me käydään siellä. Mun sisko ei oo pitkään aikaan käynyt meidän yhteisessä huoneessa, koska siellä on paljon mun tavaroita. Enkö voisi mitenkään estää häntä menemästä sinne. Se on joskus ollut mun ikioma huone, että sen takia ahdistaa ja itkettää niin hirveesti. Meillä on 8 vuoden ikäero. KERTOKAA JA AUTTAKAA!!!
Ahdistus :(
4
67
Vastaukset
- ahdistunut2638
Voisko joku vastata?
- hgggffbng
Ei
- enosaaoikeinsanoo
hgggffbng kirjoitti:
Ei
:'( Taidan ehkä tietää tunteesi, nimittäin en olisi halunnut pienempänä kauheasti että kaverini tulevat huoneeseeni, kosekevat tavaroihini ym. Muistan kerrankin kun eräs kaverini oli meillä. Ehdotin hänelle että kiertäisimme olohuoneemme mattoa ympäri, mutta kaverini ei oikein pitänyt ajatuksesta :D Mut joo et voithan sä sanoo vaik vanhemmilles jos ne keksis jotai tai vaik niinku aina yrittää olla paikalla ku se on sun huoneessas tai sanoo et ethän koske näihin tavaroihin tai jotain...
- jjVilma
Mulla ei oo tollasta tilannetta, asun samas talos iskän äitin ja veljen kaa ja mul on oma huone mutta ärsyttää ku äiti joskus menee mun huoneesee ku oon muualla, puhumaan puheluita tai jotain. Oon sanonu et ei oo kivaa, mut se vaa on sillee, et mitä salaista sulla siellä muka on?
Ja mulla ei oikee oo muuta neuvoo sulle ku et sano selkeesti sun siskolle, et ei koske sun tavaroihi ilma sun lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416