mökkimuisto

viisikymppineen

Tapahtui viime kesänä olin vuokrannut mökin viikoksi. Mökillä sitten kalastelin veneilin saunoin uin mitä nyt mökillä tehdään. Se oli torstai kun kun samoilin metsikössä ja vastaan tuli Mikko. Mikko oli nuori 18 vuotias kaunis hoikka poika. Mikko oli tullut vanhempiensa kanssa mökille vastahakoisesti.
Kysyin Mikolta että maistuiskos kalja? Mulla on jääkaapissa. Siitä sitten mentiin mun mökille kaljalle Mikko sanoi että olisi halunnut jäädä kaupunkiin mutta vanhemmat oli käskenyt mökille. Siinä jutellessa silmäilin Mikon nuorta hoikkaa juoksijan vartaloa. Kiinteät käsivarret ja jalat litteä vatsa hennot viiksikarvat nenän alla sai housuissani pullistamaan. Mikon kiinteä pieni pylly oli haluttava. Kysyin Mikolta. Onko sulla tyttöystävää? Mikko vastasi ettei ole. Sitten heti perään kysyin entä onko poikaystävää. Ei sanoi Mikko.
Sitten siinä oteltiin kaljaa ja kuunneltiin musiikkia. Aina välällä lähentelin ja koskettelin Mikkoa. Mikko vaan hymyili ujosti. Sitten kysyin että haluaisitko suihinoton? Mikko vastasi myöntävästi. Laskin mikon vaaleat shortsit alas ja menin polvilleni Mikon eteen. Otin Mikon jo kovan 15cm kauniin kalun suuhuni . Mikko alkoi hengittään raskaasti toinen käsi mun hiuksissa ja toinen mun olkapäällä. Imin Mikon kalua ja samalla kourin ihanaa paljasta pyllyä johon olisin halunnut upottaa kyrpäni. Mikon roikkuvat kivekset heilui kun imin ahnaasti tuota ihanaa meisseliä. Huomasin että Mikko on tulossa samassa lämmin ja paksu sperma täytti suuni. Nielin minkä kerkisin Mikon voihkiessa orgasmin kourissa. Kyrpä pääsi hetkeksi suustani ja sain kasvoilleni Mikon siementä. Mikko lässähti nojatulille uupuneena ja tyytyväisenä. Minä nielin loput spermat ja pyyhin kasvot. Loppuviikko meni Mikon paineiden purkuhommissa. Mikko ei antanut panna eikä suostunut muuhunkaan. Se ei haitannut minua sain hyväillä Mikon vartaloa ja imeä kivekset tyhjiksi se riitti.

3

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltsinpoika

      Oksettaa juttu. Hyi saata na.

      • Oletmulkku

        Oksenna sinä vaan, mulkku.


    • On se mahtavaa imeä nuoren miehen kullia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe