mökkimuisto

viisikymppineen

Tapahtui viime kesänä olin vuokrannut mökin viikoksi. Mökillä sitten kalastelin veneilin saunoin uin mitä nyt mökillä tehdään. Se oli torstai kun kun samoilin metsikössä ja vastaan tuli Mikko. Mikko oli nuori 18 vuotias kaunis hoikka poika. Mikko oli tullut vanhempiensa kanssa mökille vastahakoisesti.
Kysyin Mikolta että maistuiskos kalja? Mulla on jääkaapissa. Siitä sitten mentiin mun mökille kaljalle Mikko sanoi että olisi halunnut jäädä kaupunkiin mutta vanhemmat oli käskenyt mökille. Siinä jutellessa silmäilin Mikon nuorta hoikkaa juoksijan vartaloa. Kiinteät käsivarret ja jalat litteä vatsa hennot viiksikarvat nenän alla sai housuissani pullistamaan. Mikon kiinteä pieni pylly oli haluttava. Kysyin Mikolta. Onko sulla tyttöystävää? Mikko vastasi ettei ole. Sitten heti perään kysyin entä onko poikaystävää. Ei sanoi Mikko.
Sitten siinä oteltiin kaljaa ja kuunneltiin musiikkia. Aina välällä lähentelin ja koskettelin Mikkoa. Mikko vaan hymyili ujosti. Sitten kysyin että haluaisitko suihinoton? Mikko vastasi myöntävästi. Laskin mikon vaaleat shortsit alas ja menin polvilleni Mikon eteen. Otin Mikon jo kovan 15cm kauniin kalun suuhuni . Mikko alkoi hengittään raskaasti toinen käsi mun hiuksissa ja toinen mun olkapäällä. Imin Mikon kalua ja samalla kourin ihanaa paljasta pyllyä johon olisin halunnut upottaa kyrpäni. Mikon roikkuvat kivekset heilui kun imin ahnaasti tuota ihanaa meisseliä. Huomasin että Mikko on tulossa samassa lämmin ja paksu sperma täytti suuni. Nielin minkä kerkisin Mikon voihkiessa orgasmin kourissa. Kyrpä pääsi hetkeksi suustani ja sain kasvoilleni Mikon siementä. Mikko lässähti nojatulille uupuneena ja tyytyväisenä. Minä nielin loput spermat ja pyyhin kasvot. Loppuviikko meni Mikon paineiden purkuhommissa. Mikko ei antanut panna eikä suostunut muuhunkaan. Se ei haitannut minua sain hyväillä Mikon vartaloa ja imeä kivekset tyhjiksi se riitti.

3

2642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltsinpoika

Oksettaa juttu. Hyi saata na.

• Oletmulkku

Oksenna sinä vaan, mulkku.

• On se mahtavaa imeä nuoren miehen kullia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      26
      3554
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3147
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      59
      2987
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      50
      2957
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2569
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      33
      2138
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2109
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1942
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1829
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49