mökkimuisto

viisikymppineen

Tapahtui viime kesänä olin vuokrannut mökin viikoksi. Mökillä sitten kalastelin veneilin saunoin uin mitä nyt mökillä tehdään. Se oli torstai kun kun samoilin metsikössä ja vastaan tuli Mikko. Mikko oli nuori 18 vuotias kaunis hoikka poika. Mikko oli tullut vanhempiensa kanssa mökille vastahakoisesti.
Kysyin Mikolta että maistuiskos kalja? Mulla on jääkaapissa. Siitä sitten mentiin mun mökille kaljalle Mikko sanoi että olisi halunnut jäädä kaupunkiin mutta vanhemmat oli käskenyt mökille. Siinä jutellessa silmäilin Mikon nuorta hoikkaa juoksijan vartaloa. Kiinteät käsivarret ja jalat litteä vatsa hennot viiksikarvat nenän alla sai housuissani pullistamaan. Mikon kiinteä pieni pylly oli haluttava. Kysyin Mikolta. Onko sulla tyttöystävää? Mikko vastasi ettei ole. Sitten heti perään kysyin entä onko poikaystävää. Ei sanoi Mikko.
Sitten siinä oteltiin kaljaa ja kuunneltiin musiikkia. Aina välällä lähentelin ja koskettelin Mikkoa. Mikko vaan hymyili ujosti. Sitten kysyin että haluaisitko suihinoton? Mikko vastasi myöntävästi. Laskin mikon vaaleat shortsit alas ja menin polvilleni Mikon eteen. Otin Mikon jo kovan 15cm kauniin kalun suuhuni . Mikko alkoi hengittään raskaasti toinen käsi mun hiuksissa ja toinen mun olkapäällä. Imin Mikon kalua ja samalla kourin ihanaa paljasta pyllyä johon olisin halunnut upottaa kyrpäni. Mikon roikkuvat kivekset heilui kun imin ahnaasti tuota ihanaa meisseliä. Huomasin että Mikko on tulossa samassa lämmin ja paksu sperma täytti suuni. Nielin minkä kerkisin Mikon voihkiessa orgasmin kourissa. Kyrpä pääsi hetkeksi suustani ja sain kasvoilleni Mikon siementä. Mikko lässähti nojatulille uupuneena ja tyytyväisenä. Minä nielin loput spermat ja pyyhin kasvot. Loppuviikko meni Mikon paineiden purkuhommissa. Mikko ei antanut panna eikä suostunut muuhunkaan. Se ei haitannut minua sain hyväillä Mikon vartaloa ja imeä kivekset tyhjiksi se riitti.

3

2772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltsinpoika

Oksettaa juttu. Hyi saata na.

• Oletmulkku

Oksenna sinä vaan, mulkku.

• On se mahtavaa imeä nuoren miehen kullia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      104
      2617
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1667
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1515
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1028
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      911
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      896
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      334
      814
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe