Luin noita edellä olevia juttuja hermoratahieronnan vaikutuksista. Olen menossa ylihuommenna eka kertaa kyseiseen hoitoon, siksi piti etsiä siellä käyneiden kommentteja. Ainahan mieli piteet vaihtelee, joku kokee hyväksi ja joku taas huonoksi, no sen näen parin päivän päästä!
Hermoratahierontaa!
leemar
3
270
Vastaukset
- lihatjaläskit
Ei hermoratoja kuulu hieroa, vaan lihaksia ja niiden kiinityskohtia. Kaikenlaista höpöhöpöä on nykyaikana, se kuuluu asiaan, täytyy olla kriittinen itse.
- Anonyymi
Nymofani keskustelu, hieronta, metsäkoneet.
Sekaannuksia tapahtuu liikaa, syyttelyt, jos joku polttaa jonkun koneen kaikki on syyllisiä.
Trukki joka menee takaperin kovaa vauhtia, kaikki mukana ihmiset, sen puhelin.
Poika tulostettu niiden kyytiin Kärsämäki, puskista mainokset.
Kajaanin Kärsämäki väli poika ajaa väärällä puolella trukki ajot Kärsämäki
Taas lapsi tapaturma- vaara- Anonyymi
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203063- 161922
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3511787- 311377
- 301320
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671142- 641019
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 53939