Viimeinen keskusteluketju liittyen Fallkullaan Helsingissä sietäisi päivitystä. Jos asut tai olet asunut Fallkullassa Helsingissä kerro millainen paikka se on tätä nykyään mielestäsi?
Muuttaisiko Fallkullaan 2015?
5
1615
Vastaukset
- Älämuuta
Asuimme Fallkullassa useita vuosia. Ei minkäänlaisia palveluita, ei ruokakauppaa alueella, päivähoitopaikat kiven alla, kouluun useita kilometreja. Alueella valtavasti vuokra-asuntoja, joissa meno oli todella hurjaa. Parasta Fallkullassa oli juna (pääsi nopeasti pois).
- Falkku80
Siihen lähistölle Malmin lentokentälle on tulossa paljon uusia asuntoja lähivuosina, joten mahtavatko rakennustyöt aiheuttaa melua...
Kävin yhdessä asuntonäytössä Falkullassa ja melkoinen nukkumalähiö vaikutti olevan. Junarata myös kulkee vieressä, joten siitä voi tulla melua, jos parveke on vieressä. Mutta on sitä huonompiakin alueita. Itse en ehkä viihtyisi nuorehkona aikuisena. - pekkaperämerkki
Jos kaipaa mamu vapaata aluetta niin falkulla on mainio valinta
- Älämuuta
Höpö höpö. Löytyy ihan yhtä paljon kuin Malmilta tai Jakomäestä.
- ekoklimppi
Mahtava rauhallinen asuinalue!Ehdottomasti suosittelen!Tänne vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574