Viimeinen keskusteluketju liittyen Fallkullaan Helsingissä sietäisi päivitystä. Jos asut tai olet asunut Fallkullassa Helsingissä kerro millainen paikka se on tätä nykyään mielestäsi?
Muuttaisiko Fallkullaan 2015?
5
1600
Vastaukset
- Älämuuta
Asuimme Fallkullassa useita vuosia. Ei minkäänlaisia palveluita, ei ruokakauppaa alueella, päivähoitopaikat kiven alla, kouluun useita kilometreja. Alueella valtavasti vuokra-asuntoja, joissa meno oli todella hurjaa. Parasta Fallkullassa oli juna (pääsi nopeasti pois).
- Falkku80
Siihen lähistölle Malmin lentokentälle on tulossa paljon uusia asuntoja lähivuosina, joten mahtavatko rakennustyöt aiheuttaa melua...
Kävin yhdessä asuntonäytössä Falkullassa ja melkoinen nukkumalähiö vaikutti olevan. Junarata myös kulkee vieressä, joten siitä voi tulla melua, jos parveke on vieressä. Mutta on sitä huonompiakin alueita. Itse en ehkä viihtyisi nuorehkona aikuisena. - pekkaperämerkki
Jos kaipaa mamu vapaata aluetta niin falkulla on mainio valinta
- Älämuuta
Höpö höpö. Löytyy ihan yhtä paljon kuin Malmilta tai Jakomäestä.
- ekoklimppi
Mahtava rauhallinen asuinalue!Ehdottomasti suosittelen!Tänne vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.941226Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613