Youtube-kanavalle nimi?

AikkuAino

Tartteisin apua. Ajattelin luoda YouTube kanavan, mutten keksi nimeä..
Oikea nimeni on siis Aino, ja mua kutsutaan Aikuksi.
Aikkua en kuitenkaan ota, koska se muistuttaa liikaa Soikkua.
Tartteisin apua!
Mielikuvitusta mielellään, eikä nimi saa olla käytössä.

95

10671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zdhfsjkgggh

      Pane koko nimesi (siis sekä etu- että sukunimi).

    • Aino on hyvä.

      • AikkuAino

        Mut onko se vähän liian yksinkertainen?


      • Ei minusta.


      • Youtubenimi

        Entäs ainoox😀


      • Anonyymi

        paska


      • Anonyymi
        Youtubenimi kirjoitti:

        Entäs ainoox😀

        Hyvä👍🏻


    • 13vtyttö

      Käviskö Saikku? Tai Ainoksi??

      • AikkuAino

        En kyllä ajatellut. Ole hiljaa ja mene muualle nuorten palstalta, aikuinen mies. Onko sulla niin huono itsetunto et pitää tulla muita esittämään?


      • AikkuAino

        Niin ja Saikku muistuttaa vähä liikaa Soikkua mut Ainoksi ois kiva :D


      • Jokupaska112

        Aino OWL?


      • Ekskslsll

        Pls :D
        Se ink owl tulee tatuoinneista


      • Vuoti

        Haluun nimen youtube käyttäjälle oikee nimi on Veeti mutta kutsutaan vuoti nimellä


      • xddddd

        tällä tytöllä ei yllä ees vielä jalat maahan masaista :D


      • Anonyymi
        AikkuAino kirjoitti:

        En kyllä ajatellut. Ole hiljaa ja mene muualle nuorten palstalta, aikuinen mies. Onko sulla niin huono itsetunto et pitää tulla muita esittämään?

        Miksi oot niin raivostunu


    • YouTubee

      TheTubegirl

    • 2142

      ainonalle

    • ertyuio

      Mihin tarkoitukseen kyseinen kanava sitten on?

      • AikkuAino

        Videoiden katseluun, kommentointiin ja ehkä videoiden tekemiseen.


      • Anonyymi
        AikkuAino kirjoitti:

        Videoiden katseluun, kommentointiin ja ehkä videoiden tekemiseen.

        Mäkään en keksi hyvää nimeä mun kanavalle. :(


    • Mieti itsellesi merkityksellisiä asioita tai kanavasi teemaan sopivia. Yritä kehittää niistä jotain. Yksi suosimani menetelmä on ottaa sana, tunkea se kääntäjään ja etsiä kieli, jolla se kuulostaa kivalta. Youtubeen kyseinen menetelmä ei tosin välttämättä sovi, koska oma nick olisi hyvä kyetä ääntämään. Tai sitten voit vähän väännellä sitä sanaa ja ääntää sen niin kuin itse tahdot. Oma etunimeni on myös yleisnimi, joten joskus olen kääntänyt sen vieraalle kielelle tai etsinyt samaa tarkoittavia nimiä netistä.

      Jos tarvitset nimeä toimintaan, josta voi tulla kaupallista (blogit, youtube jne.), älä nyysi nimimerkkiä muualta vaan kehitä oma vaikka sitten yllä mainittujen vinkkien avulla. Foorumeille voi vaikka pölliä nickinsä kuvitteellisten planeettojen listalta, kuten minä teen.

      Ja vielä ehdotus. Toivottavasti luit näin pitkälle. Nimesi aino tarkoittaa todennäköisesti samaa kuin sana ainoa, joka on esimerkiksi iiriksi "amháin". Ei huono nimimerkki. Vähän haltiamainen tosin. No sait ehkä sitten vinkin roolipelihahmon nimeksi :D

      • Chosterro

        Tässä on rutkasti hyviä asioita. Itsekkin etsin sopivaa nimimerkkiä. Tuntuu vaan että sen löytäminen on hankalaa koska haluaisin juuri että sen voi lausua.


      • PeliTietäjä
        Chosterro kirjoitti:

        Tässä on rutkasti hyviä asioita. Itsekkin etsin sopivaa nimimerkkiä. Tuntuu vaan että sen löytäminen on hankalaa koska haluaisin juuri että sen voi lausua.

        Kostaja Eero


      • PeliTietäjä
        Chosterro kirjoitti:

        Tässä on rutkasti hyviä asioita. Itsekkin etsin sopivaa nimimerkkiä. Tuntuu vaan että sen löytäminen on hankalaa koska haluaisin juuri että sen voi lausua.

        En tiiä mitä toi Chosterro meinaa mutta tosta Chost tuli mielee kosto ja errose nii siitä Eero ja Kosto Eero kuulostaa jotenki oudolle niu Kostaja Eero.


      • Anonyymi
        Chosterro kirjoitti:

        Tässä on rutkasti hyviä asioita. Itsekkin etsin sopivaa nimimerkkiä. Tuntuu vaan että sen löytäminen on hankalaa koska haluaisin juuri että sen voi lausua.

        Tässä on vähän nimiä :writex,drema,silverhooves,truedream ja wema nää ei oo oikein hyviä ku en keksiny


    • 5674564567

      Keksit vain jotakin ihan randomia. Itse käänsin toisen nimeni englanniksi ja pidensin sitä vähän.

      • sipsuuu

        Aikkuliini ja sitten joksikin kieleksi jotain.


    • sipsuuuu

      Mäkin tarviin apua. Mun oikee nimi on Siiri. Mutta vasta jonkun vuoden päästä.mutta kuitenkin. Voitteko auttaa.
      Kiitos kaikille jotka auttaa!

      • Petja

        Hei Siiri oon petjathegamer lol pitäis vaihtaa esm petjaax tai pepeksu


      • Anonyymi
        Petja kirjoitti:

        Hei Siiri oon petjathegamer lol pitäis vaihtaa esm petjaax tai pepeksu

        Eiks petjaax kuulosta wäpä WaaQille tai NaaQille vai oonko se vaan mä


    • Noonewillwatchyourvideos

      Mites ois: "Generic teen YouTuber who cares only about good reputation and for that reason avoids talking about serious stuff and thus is so fucking boring to watch?"

      • EsupsTill21.12

        Kato perkele, keskustelu johon kommentoin ennen "Esups" nimimerkkiäni löysi tiensä etusivulle. Oi niitä aikoja... Oli vielä elämänhalun rippeet tallella.


    • tubergt

      suosittelisin tätä: ota lempi kirjaimesi ja kesi siitä hienoja nimiä jos siitä tulee joku yksi sanainen (esim. tuber) lisää perään vaikka gt,pvp tai games

      • TietoinenTubesta

        :D Sä et taida tietää noista mainituista lyhenteistä mitään.
        Gt = GrowTopia. Peli, joka on saatavilla kännykälle. Henkilöt, jotka luovat growtopia-pelivideoita, käyttävät useimmiten päätettä gt.
        Esim ( Scammer GT )
        PvP = Player versus Player.. juontaa taas minecraftiin, yleensä minecraft-videoiden (servereillä pelaajien) tekijöiden pääte.
        Esim ( CoolPvP)
        Games = Englantia, tarkoittaa sanaa pelit. Pelitubettajien joilla ei ole mielikuvitusta, heidän lempipäätteensä.
        Esimerkkiä ei tarvitse edes mainita.


    • TOSIripulisti

      HEIPSHEIPSHEIPS on hyvä nimi kanavalle.

      • Hyvin sanottu!


    • oskarid

      HeipsusHeipsus on hyvä nimi!

    • adffd

      Kyrvänsyynääjä on hyvä nimi

    • Ninnn5

      Ainnoo, aikkux, aikkuxxo, aikkku, ainollyy, aikkuaino, ainok, ainojäätelo, aino the ainojäätelö, aikkuliinaaa, aikkuu(syntymävuotesi esim.02) ainoxxoxo, ytaino, jaaainooo, aikkuup, ainoojep, aikkull, aapeliainonen, ainonen, aikkuli, ainona, oniaaino, aaikkkk, justaino, aino the (mitä fanitat esim robiner) ainonnop, ainovlogs ,aikkuuvlogs, ainoojep, ainoojjj, aikkuvaan, ainoojavlogit

      Oliko mikään mieleinen😊

      • AikkuAino

        Olipa suorastaan hirveitä nimiä kaikki. Yrititkö edes?


      • Hyyyyyi
        AikkuAino kirjoitti:

        Olipa suorastaan hirveitä nimiä kaikki. Yrititkö edes?

        Nyt oli hirveesti sanottu, toinen käyttää aikaansa varmaan puolituntia keksiäkseen sulle yt nimen, mutta haukut häntä. Häpeäisit, tollasseen ihmiselle ei sovi antaa apua:(


      • Anonyymi
        AikkuAino kirjoitti:

        Olipa suorastaan hirveitä nimiä kaikki. Yrititkö edes?

        Toinen yritti auttaa vain sua niin sä menet arvostelemaan eipä ollut kivasti tehty:(


      • Anonyymi
        Hyyyyyi kirjoitti:

        Nyt oli hirveesti sanottu, toinen käyttää aikaansa varmaan puolituntia keksiäkseen sulle yt nimen, mutta haukut häntä. Häpeäisit, tollasseen ihmiselle ei sovi antaa apua:(

        No niinpä!!


      • Anonyymi
        AikkuAino kirjoitti:

        Olipa suorastaan hirveitä nimiä kaikki. Yrititkö edes?

        Hei, miks oot noin ilkee?


    • Ninnn5

      Yritin😔

      • Mahtava nimiehdotus!


      • sexpapa

        olet tyhäm :D


    • perseestä

      Käytä aasia. Kanavan nimi vois olla vaik aasin canal, tai lyhennettynä anal.

    • 69juntti

      hei minulla ja kaverillani on yotube kanava ollaan vaihtamassa nimeä meidän nimemme ovat tuukka ja arttu?

    • moikaikki321

      "FaZe Aino" niin saat clickbaitin samalla xD

    • Heppis9

      Tarvitsisin nimen YouTube kanavalle mulla on jo kanava mut kaverit ärsyttää mua sen nimen takii AUTTAKAA!!!

    • Aikuli

      Aikkuli

    • tubettajaitsekin

      heyaino, heyyaino tms tai joku ainovlogs, life with aino

    • JuhoBoiGaymingXD
    • Jggfdset

      Ainoksi ois kova

    • Autakaaaaaqqapld

      Sori et tuun tällee julmasti toisen keskusteluun pyytää apua mut kuitenki mä ja mun Bff aateltiin tehä yhteinen yt kanava mut me ei keksit millää nimee et jos te voisitte auttaa mun nimi on siis Pinja ja mun kaverin nimi on Cecilia mut en haluis mitää iha normi nimee esim cessi&pinja vaa jotain jännempää mut me varmaa otetaa toi sit jos ei tuu ehotuksii:( sori ny viä ku tulin tällee vaa toisen keskusteluu mut een osaa tehä ite keskustelui ja joo olisin tosi kiitolline jos voisitte auttaa meitä:)

    • ruttu09

      Audwen on hyvä yt nimi

    • Fastcaterror

      Moi mä tarteen apua tohon mun youtube kanavan nimen vaihtoon ku mun oikee youtube nimi on fastcaterror ja mä en keksi muuta ja musta se on huono et keksittekö te mulle hyvää nimee

    • Matilda12

      Haluisin kanavan nimen ja nimeni on Matilda olen 12v enkä keksi sitä

      • Shhh

        Olisko Matu12 tai madutski🙂


    • R00T

      Mikä olis Hyvä Kanavan nimi kun mä ja mun kamu tehää Kamu Nimi Roosa Mun Thea Eikä Keksitä nimee
      HELP

    • Popop

      Auttakaa mun nimi on Elli ja tarvi kanavalle nimen

    • Anonyymi

      yt aino

    • Anonyymi

      AikkuPlays? Ja hei mäkin aattelin luoda youtube kanavan!

    • Anonyymi

      Minun oikea nimi on dol mutta en halua käyttää sitä yputube nimenä

    • Anonyymi

      Anteeksi minun nimi on domi ja en halua käyttää sitä youtube nimenä

    • Anonyymi

      Tarvisin apua YouTube nimen keksimisessä oikea nimi on Alex lempi nimi on Alkku mitta Alkku nimi on jo käytössä Phoen nimeä yritin käyttää mutta se ie ollut hyvä

      • Anonyymi

        Mene tilaa mun kanava se on ailiamia

        Täs nimiä:alexuni,aksuki,Alkkuki,alkkuplayz,Alexia,alexukidu

        Tossa!


    • Anonyymi

      Eldiablo

    • Anonyymi

      Moi mäkin hälinän tube nimen ja tilaajia mul on 20-tilaajaa🥺

    • Anonyymi

      Mäkin tarttisin nimen mun kanavalle. Mun oikee nimi on siis Matias mut joskus mun kaverit sanoo mua Matiks🤔🤔🤔Tarttisin siis ideoita

    • Anonyymi

      Mäki tarvisin apuu nimessä onko jollain hyvää nimee mun nimi on siis Elina

      • Anonyymi

        Mua sanotaan Elkku nimellä


    • Anonyymi

      Kullinlutkuja olisi hyvä

    • Anonyymi

      mun nimi on Oliver mutta en keksi youtube nimee ni oisko jollain ehotuksia (ei oltsu tai oltse)

      • Anonyymi

        Käy tilaa mun kanava se on Ailiamia

        OliverixPlayz,Ollivver,oliverkutzu

        En keksi ennenpää 😑👍


    • Anonyymi

      Laura petrasova

    • Anonyymi

      Pistä sun nimi väärin päin

    • Anonyymi

      Sosikuu,lolidan,Kolumbus,jätikuli tämösii

    • Anonyymi

      Menkää tilaa mun kanava se on Ailiamia

      ❤️✌️

    • Anonyymi

      JustSeAino💛

    • Anonyymi

      mitä enemmän alkaa pähkäilee sitä kanavan nimeä tyyliin kuulostaako se hyvältä onko helppo lausua yms ja mitä enemmän lukee ns ohjeita hyvään kanavan nimeen, sitä vaikeampaa on sit valita jotain :) jos takoitus on tehdä ns brändi jolla sit voi myydä esm painatus tuotteita kutem tpaitoja yms, sitten kantsii hiukan panostaa nimeen, mutta jos tarkoitus on et tulis paljon tilaajia/katsojia ja sillai tienata ni aika sama mikä on kanvan nimi

    • Anonyymi

      Huonokanava22
      Sinkku vloggaa

      • Anonyymi

        Siis Aikkuu vloggaa


    • Anonyymi

      Aced by Aino oisko hyvä

    • Anonyymi

      Ainoliini, Ainonen, Ainoo, AiNo, tai yhdistä vaikka etu ja sukunimes vaik jos oot Aino Mikkonen voit olla vaik Aimi tms 🤷🏻‍♂️ iha perus Aino toimii kans

    • Anonyymi

      Ainox,Ainoli,Ainoz,Ainoo AiNo? ,

    • Anonyymi

      AinoYT

    • Anonyymi

      My life

    • Anonyymi

      Aattelin tehä youtube kanavan mut en keksi nimeä mua kutsutaan jemmuksi.
      Tarvisin apua(:
      Ja jemppu ous hyvä mut Vähän tylsä.
      Jos teillä on ideoita kerro ihmeessä.

    • Anonyymi

      Hm

    • Anonyymi

      Tarttisin kanavalle i nimen joka ois niinku "cool" mutta yllätys yllätys en keksi yhtään

    • Anonyymi

      Moi Mä en millään keksi nimeä ja haluaisin hyvän nimen jolla ihmiset seuraisivat mutta haluaisin että se nimi on suomalainen

    • Anonyymi

      Sanja saraneva

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe