pojat oonko liian pitkä?!?!?!?

paineitaongaaaash

Olen siis 14/-01 tyttö ja olen n. 169cm pitkä. Suurin osa kavereistani ja luokkalaisistani ovat minua paljon lyhempiä. Haluaisin itseäni pidemmän boyfriendin mutta sellaisia en ole paljoa löytänyt omasta ikäluokastani... Kasvaa kai he sitten parin vuoden päästä.

MUTTA SIIS OLENKO TEISTÄ POJAT LIIAN PITKÄ VAI SOPIVA vai kenties lyhyt?

23

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nottootall

      No olen itse 15 v poika ja oon 183 cm pitkä että et oo liian pitkä;D

    • Tytsi99

      Oon itekki 169...

    • ajattelijaa

      No kiva kuulla et on pitkii poikiiki ja mun pitusii tyttöi. Ärsyttää ku aattelen sillee et 169cm eihä se ees oo kovin pitkä mut sitku aattelee et se on 170cm ni sit rupee kunnol vituttaa

      • et ole :) olem itse 185 hieman vajaa poika tosin 18v mutta 170cm on täydellisen mittainen tyttöystävä 180cm pojille :) älä huoli


    • paineita

      Ois kiva katella poikii ylös silmiin ja nousta varpaille kun pussaa mut sit jos oon saman pitune tai lyhempi ni vähä huonompi juttu...

      • MINIMINIMINIMINIHIUITU

        nii just ois ihanaa jos poikkis ois pidempi! <3 mut apuaaw se ois kamalaa jos se ois jotei 10 lyhyempi xD


      • okmutkysynjotai

        Kui pitkiä sitte ootte?


      • ajattelijaa

        170cm


    • Eikettu

      Mitä helvettiä isäni on 161cm n. 45v en itekkää pitempi tuu olemaan.. mikö teitä vaivaa

    • popyikkkk

      no mä oon 03 poika ja 173cm

    • pitkä04

      vanha keskustelu jo mut ite oon 12/04 ja oon 170 pitkä

    • lyhytpaska

      Mä oon 13/-03 ja oon 151cm lol

    • Jos on liian lyhyt niin käpyjä kenkiin ja jos liian pitkä niin sirkkelillä saa napsittua turhat osat pois kuten aivot (niin minäkin tein)

      • Se tunne ku kaikki luokan tytöht on vähäm tyhempiä ja lyheitä


    • UrM0M

      HEHE 69

    • Tyttövaann

      no tota, oon ite 04/12 ja 174 cm että tuota :D

    • Loldoyf

      Kuule ei hätää... Oon 11 ja pituutta 165😑

    • 13-vuotias

      Ei hätää. Olen itse 13 (täytän helmikuussa 14) ja 7-luokalla ja olen siis 172,5 cm pitkä. Et oo liian pitkä.

    • 13-vuotias

      Ja oon tyttö

    • sdfsedrfg

      145-200-senttinen nainen on parraimmillee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe