pojat oonko liian pitkä?!?!?!?

paineitaongaaaash

Olen siis 14/-01 tyttö ja olen n. 169cm pitkä. Suurin osa kavereistani ja luokkalaisistani ovat minua paljon lyhempiä. Haluaisin itseäni pidemmän boyfriendin mutta sellaisia en ole paljoa löytänyt omasta ikäluokastani... Kasvaa kai he sitten parin vuoden päästä.

MUTTA SIIS OLENKO TEISTÄ POJAT LIIAN PITKÄ VAI SOPIVA vai kenties lyhyt?

23

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nottootall

No olen itse 15 v poika ja oon 183 cm pitkä että et oo liian pitkä;D

• Tytsi99

Oon itekki 169...

• ajattelijaa

No kiva kuulla et on pitkii poikiiki ja mun pitusii tyttöi. Ärsyttää ku aattelen sillee et 169cm eihä se ees oo kovin pitkä mut sitku aattelee et se on 170cm ni sit rupee kunnol vituttaa

• et ole :) olem itse 185 hieman vajaa poika tosin 18v mutta 170cm on täydellisen mittainen tyttöystävä 180cm pojille :) älä huoli

• paineita

Ois kiva katella poikii ylös silmiin ja nousta varpaille kun pussaa mut sit jos oon saman pitune tai lyhempi ni vähä huonompi juttu...

• MINIMINIMINIMINIHIUITU

nii just ois ihanaa jos poikkis ois pidempi! <3 mut apuaaw se ois kamalaa jos se ois jotei 10 lyhyempi xD

• okmutkysynjotai

Kui pitkiä sitte ootte?

• ajattelijaa

170cm

• Eikettu

Mitä helvettiä isäni on 161cm n. 45v en itekkää pitempi tuu olemaan.. mikö teitä vaivaa

• popyikkkk

no mä oon 03 poika ja 173cm

• pitkä04

vanha keskustelu jo mut ite oon 12/04 ja oon 170 pitkä

• lyhytpaska

Mä oon 13/-03 ja oon 151cm lol

• Jos on liian lyhyt niin käpyjä kenkiin ja jos liian pitkä niin sirkkelillä saa napsittua turhat osat pois kuten aivot (niin minäkin tein)

• Se tunne ku kaikki luokan tytöht on vähäm tyhempiä ja lyheitä

• UrM0M

HEHE 69

• Tyttövaann

no tota, oon ite 04/12 ja 174 cm että tuota :D

• Loldoyf

Kuule ei hätää... Oon 11 ja pituutta 165😑

• 13-vuotias

Ei hätää. Olen itse 13 (täytän helmikuussa 14) ja 7-luokalla ja olen siis 172,5 cm pitkä. Et oo liian pitkä.

• 13-vuotias

Ja oon tyttö

• sdfsedrfg

145-200-senttinen nainen on parraimmillee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1813
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      363
      1255
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1241
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1068
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      868
    6. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      864
    7. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      861
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      149
      769
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      726
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      710
    Aihe