Lämpökeskuksen muurauksen hinta

JaakkoHämeenlinnasta

Uusi lämmityssysteemi ei mahdu taloon. Täytyy tehdä lämpökeskus. Ajattelin, että tiilistä tulisi hyvä. Mitäköhän maksaa teettää seinät tuollaiseen 2,5 x 3 metriseen koppiin?

4

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rane2

Tiili on työläs, tee harkoista tai vastaavista leegopalikoista on nopea ja halpa.

• Muurari46

Tee tiilestä...ei tarvii pinnoittaa...todellisuudessa harkko hökötyksii halvempi lopputulos.

• BauHerr

Itse teen noita harkoista. Harkko maksaa noin 10 € per m2, asennustanko 8,50 per 2,5 metriä. Kiviliima 6,50 per 750 ml. Kuljetus Virosta tai Latviasta Suomeen maksaa 200 - 350 euroa.

Jos ostat Suomesta, kerro hinnat luvulla 2,2.

Seinä nousee päivässä. Seuraavana päivänä vedät tasoitteen.

Seinät maksavat noin 600 euroa ja tasoitus sitten maun mukaan. Kipsillä tasoitettuna hintaa tulee 6 euroa per säkki laskien noin 24 euroa. Jos haluat verkottaa, laske verkko kipsi ja muut tasoite. Sähköitiä en ottanut huomioon.

Minulle tuo maksaisi itse tehtynä noin 700 euroa.

Muut saa tehdä mitä haluaa ja hinnan saa nousemaan tilaamalla samat roippeet Suomesta.

• J.ämpti

Tee pelti-villa-pelti elementistä 100 mm elementti antaa jo EI 90 palonkeston ja noinkin pienen kopin pystyy tekemään ilman erillistä runkoa jossa elementti kantaa kattokuormat sen lisäksi sisä- ja ulkopinta on valmis ei tarvi erikseen pinnoitella ja värisävyjä on useita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60