Oon 01 tyttö jolla on lyhyet hiukset ja nyt yläasteen aikana musta on alkanut tuntua ettei kukaan poika kiinnostu musta koska lyhyet hiukset tai että kukaan ei hyväksy mua sellassena ku oon. Mulla ei oo mitää isoja tissejä eikä tätä persustakaa voi kehua. Haluisin vaa tietää jätkien oikeita mielipiteitä tytöistä olla on lyhet hiukset ja näyttää jätkältä. oonko siis muiden silmissä lesbo?
Tyttö joka kaipaa apua.
01tyttö
2
62
Vastaukset
- samanlaista
Mulla oli sama juttu. Käytin poikien ja mulla oli ananas ;P Mut kaikki aina luuli et oon poika ja pojat ei ees huomioinu mua eikä mitää... mut nyt on hiukset kasvanu vähä pidemmäks (aika vähä) ja käytän tyttömäisii vaatteita, meikkaan ja oon varmaa tyttömäisin mun luokal... mut en tiiä tosta lesbo jutusta... mun luokan jotkut tytöt aatteli et mä oisin transu mut ei siitä sen enempää...
- samanlaista
Oon siis 01 kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93762SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1983656Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202220Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321471
- 921423
- 151343