Tree Corners Sea Beach Resort hotelli

karppanen5260

Hei
Ottaisin kokemukset ja vinkit vastaan tästä hotellista ym.lähiympäristö
Ruoka,onko hieronta hinta tai siitä kokemuksia
lähikylät
voiko liikkua taksilla
hotellin siisteys ym.
lämpötilat
23.12.2015 lähdössä

3

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egypti

      Sijaitsee paikassa ei mitään! Jos mahdollista niin menkää El Gounaan Rihana Resorttiin! Ihana paikka !Katsokaa netistä!Me menemme sinne kahdennentoista kerran! Voitte laitta kysymyksiä!

      • onsenähty

        Et vastaa kuitenkaan!


    • vantaalaiset

      Hyvää Joulua sinne Three Corners -hotellille, jos olette päätyneet siihen. Varmasti järjestävät jonkinlaisen juhlapäivällisen. Itse hotelli on 10 min lentokentältä. Jännä juttu, että lentomelu ei kuulu yhtään ja koneet lentävät myös kaukana hotellilta. Paikka on todella "keskellä ei-mitään" mutta paikanpäällä on kaikki tarvittava: ihana ranta ja laituri snorklaajille. Snorklata voi toki ihan rannastakin. Kalat ovat ihania. Ehdottomasti snorkkelit mukaan ja mikä tärkeää: uimatossut, etteivät merisiilet saa aikaan haavoja jalkapohjiin! Lähellä ei ole kyliä mutta kävimme hotlalta tilatulla taksilla lähikaupunki El´Quseerissa. Kuski vei meidät koptilaiseen kirkkoon, basaariin ja ajelutti ympäriinsä. Oikea peruskylä! (Kaupungiksihan se luokitellaan kuitenkin). Moskeijassa kävimme myös (ei sisällä). Matka maksoi 40 euroa. Meitä oli 3 henkeä ja kesti monta tuntia. Mukava kuski! Mieheni kun puhuu arabiaa niin oli leppoisaa juttua. Hotellilla on pikku kauppoja jos ei halua erityisesti tinkiä. Ruoka oli mielestämme todella hyvää. Valikoimaa riittävästi joka makuun. Pientä vatsanpurinaa tuli puolivälissä mutta en edes hakenut lääkkeitä. Hotelli oli todella siisti huoneita myöten. Spassa kävimme "Kleopatra-hoidossa". Saunat, ihokuorinnat, kuumat käärinliinat ja hieronta maksoivat kahdelta 90 euroa. Viime maaliskuussa oli vähän alle 30C. Tuuli oli usein aika navakka joten ei ollut tukalaa ollenkaan. 2016 maaliskuussa olemme lähdössä nyt 2 viikon lepolomalle samaan paikkaan! Viikko tuntui viimeksi liian lyhyeltä. Henkilökunta puhuu hyvin englantia ja mikä tärkeintä minulle, saksaa. Hotellihan on belgialainen ketju. Viimeksi oltiin Sharm-El-Sheikissä myös Three Corner -ketjun hotellissa. Mutta kyllä Marsa Alam voittaa kevyesti. T: vantaalainen pariskunta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe