Minua kiinnostaisi opiskella kaivinkonekuskiksi, mutta en tiedä mitä vaaditaan ja onko alaan erillisiä koulutuksia?
Miten päästä kaivinkonekuskiksi?
5
520
Vastaukset
- katkera
Menet maanrakennusta harjoittavan isäsi mukaan oppisopimuksella. Ainakin niin pääset suoraan hanttihommavaiheen yli kaivurin koppiin, vaikket kunnolla edes osaisi käsitellä kaivuria. Samalla menetelmällä pääset myös metsäkönekuskiksi ilman puuduttavaa alokas aikaa.
- Ponneton_lapio
Jep, näin se menee, että ensiksi menet kaivurin kanssa purkutyömaalle opettelemaan. Sitten voitkin mennä seuraavaksi jo maanrakennushommiin. Noo, jos sitä iskän tai muun sukulaisen konetta ei ole, mutta olisi kova hinku hommiin. Ota ja hae vaikka Jakk:in tai muuhun vastaavaan aikuiskoulutuspuolen kurssikeskukseen. Se mosuriaikakin on hyvä olla takana.
- karutotuus
En suosittele, ne on vähän sellaisia hommia, että 15 vuoden päästä huomaat muuttuneesi kaljamahaiseksi ylipainoiseksi kaikesta kaikentietäväksi juntiksi.
- Amatimiess
Mulla ei menny ku 10 vuotta!
- bobcat.kuski.ksi
Pienenä naapurin Villellä oli hiekkalaatikolla kaivuri, mulla ei. Miten pääsen kaivurin puikkoihin?
Huom. eläkkeeni on pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673