Tervetuloa outokumpuun!
Serverin omistaa kokenut ja omistautunut patutommi. Hänellä on paljon kokemusta erilaisista servereistä ja hän päätti perustaa oman minipeli serverin kaikille upeille ja innokkaille minecraftin pelaajille!
Meiltä löytyy monenlaisia minipelejä mm.
-Skywars
-Hunger games
-Quick sand (Tnt-run)
-KitPvP
-Spleef
(Rakentajamme tekevät myös Build battlea)
Voit pelata kaikkia pelejä ilman VIP pakettia, mutta ostamalla VIP paketin saat monia etuuksia peleihin (esim. Skywarsin lasikuvun väri) Siirry kauppaan --> http://outokumpu.buycraft.net/
Haemme tällä hetkellä rakentajia eli jos sinusta voisi tulla seuraava rakentaja mene tähän osoitteeseen --> https://docs.google.com/forms/d/1V9Emszw4nme4KyG23kPyxbIALFJ3H7JRPRRq9CO7jjk/viewform?c=0&w=1
Serveri on auki 24/7 elikkäs Tervetuloa!
Uusi minecraft servu! (outokumpu.net9.fi)
6
315
Vastaukset
- Servuhullu
Kiva esittely :) voisin tulla katsomaan :)
- kipreee
Joo voin alkaa mainostaa paljon jos saisin admin tai moderator
- BlueDraf
Ei serverin iip toimi
- outokupu
Anteeksi suunnitelmat muuttuivat ja ajattelimme alkaa tekemään roolipeli serveriä! elikkäs kun se on valmis niin ilmoittelen tänne nettipelit palstalle!
- BlueDraf
Lukee että julkaistaan 7.8 Voikos vaikka 29.7? Tein haun lupeppas se.
- BLUEDRAFT
Olen 14-vuotias miehenalku Rovaniemeltä kotoisin, ja todella innokas MineCraftin pelaaja näiltä seuduin. Olen lueskellut muiden hakemuksia, ja ajattelin, että koitan itsekin onneani, ja teen hakemuksen tänne itsestäni! Tiedän toki, että monia ikäisiäni, nuorempi ja vanhempia yrittävät päästä ylläpitoon, ja tiedän, että henkilökuntaan pääsemiseen tarvitsisi vähintään 13 vuoden ikärajan. Osaan omasta mielestäni olla siivo ja hyväkäytöksinen, ja ymmärrän vastuuni, oikeuteni ja velvollisuuteni. Ajattelen myös mitä päästä suustani, ennen kuin sen sanon.
Minulla on ollut kokemusta palvelimien moderoinnista . En kiellä, ettenkö olis tehnyt jotakin ilkeyksiä eri palvelimilla, mutta ne ovat menneitä aikoja. Toki jokaiselle teolleni on ollut syy, miksi niin olen tehnyt.
Pidän erityisesti oman vastuun kantamisesta, omien tekojen tuottamista onnistumisista ja muista samankaltaisista asioista. Tulen eri ikäisten kanssa juttuun, ja osaan hilitä itseni ja rauhoittaa tilanteet mahdollisilla keinoilla, joita on käytössä, tilanteesta riippumatta. Olen todellakin aktiivinen minen pelaaja.
En osaa sanoa, miksei tai miksi minut tulisi päästää palvelimenne henkilökuntaan, sillä en ole ainoa hyvä tässä hommassa. On monia muitakin yhtähyviä ja parempiakin kuin minä. Olen kuitenkin omasta mielestäni sopiva ylläpidOlen hyvä eri kielissä.
Haluan auttaa Outokumpua kehittymään suuremmaksi ja suositummaksi palvelimeksi, aina vain kun kerkeän. Mahdollisesti toisin mukanani erilaisia ehdotuksia maailmaan ja plugineihin liittyen. Myös ylläpidon ja pelaajien ongelmiin voisin tuoda ratkaisun.
Minut tavoittaa nopeiten skypestä tai sähköpostitse
Sähköposti:[email protected]
Voin olla serverillä 1-4 tuntia per päivä(niin kauankun jaksaa)
1-5:vitoseen taito : 4
Haen moderaattoriksi tai adminiksi(aivan sama on kokemusta kummastakin yhtä paljon.
Moderaattorina olen ollut 6 ertaa minecraft serverillä, ja Admin 4 kertaa minecraft serverillä.
Olisi mukavaa päästä auttamaan pelaajia lisää,lisää ja lisää.
-BlueDraft
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100